Ik vind die van jou altijd wel leuk.. doe er nog eens eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom dan met een leuke Stelling
Dat is toch dat feest hier bij mij om de hoek?quote:
Als jij om de hoek van almere strand woontquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is toch dat feest hier bij mij om de hoek?
Ow dat zijn temisnte wat stevigequote:
Nee over 2 wekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Flena het volgende:
[..]
dat schiet weer niet op dan...
ja prima...nu?
omgquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee over 2 weken
Waarom denk je dat ik het zeg![]()
Ik vond ook een plaatje van een vrouw met boeien om, maar dat was wat tè kinkyquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij om de hoek van almere strand woont
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij denkt daar ook alleen maar aan he
Je avatar is misleidend. Hij lijkt namelijk verdraaid veel op die van Pheno en was al helemaal verrast dat hij hier posttequote:
Ghehequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
deze jongen woont in centrum
dus niet om de hoek van het strand, maar had bordjes gezien
moek alweer een andere nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je avatar is misleidend. Hij lijkt namelijk verdraaid veel op die van Pheno en was al helemaal verrast dat hij hier postte
Dat is ook naar zeker als het niet lekker loopt tussen de ouders... Maar ben ik heel naief als het ook kan zijn dat mensen wel bij elkaar kunnen blijven ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier beledig, maar ik vind het echt erg dat mijn ouders uit elkaar zijn en wil oa geen kinderen omdat ik mijn kinderen dat echt niet aan wil doen, gescheiden ouders/drama/etc.
Ze zijn nog niet zo lang uit elkaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier beledig, maar ik vind het echt erg dat mijn ouders uit elkaar zijn en wil oa geen kinderen omdat ik mijn kinderen dat echt niet aan wil doen, gescheiden ouders/drama/etc.
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ja dan ben je wel naiefquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is ook naar zeker als het niet lekker loopt tussen de ouders... Maar ben ik heel naief als het ook kan zijn dat mensen wel bij elkaar kunnen blijven ?
Hear, hear!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoeden![]()
Volgens mijn beste vriend is het heel anders als jezelf vader wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoeden![]()
Hahaha nou een poging doen nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij mist me niet. Jij bent bezig een record poging aan posts te halen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |