Ik heb altijd al t-mobile en nog nooit problemen gehad, nou gebruik ik mijn mobiel echt never nooit maarja das weer een ander verhaal...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
vodafone altijd problemen toch?![]()
net als t-mobile![]()
Precies, als ik hem niet gebruik doet ie het primaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb altijd al t-mobile en nog nooit problemen gehad, nou gebruik ik mijn mobiel echt never nooit maarja das weer een ander verhaal...
Vodafone ook?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Ultralaser het volgende:
Omgeving Rotterdam hier!
Maaruh nergens last van
Daarom gebruik ik die dingen ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef mista het volgende:
[..]
Vodafone ook?
Dan begin ik me toch ernstig zorgen te maken... (mooi is dat, een paar jaar terug hadden we geeneens mobieltjes en nu staat de wereld op zijn kop als iets niet werkt...)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die dingen ook niet
maar je hebt er wel een... waarom?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die dingen ook niet
Moest van mijn moeder voor op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
Bij 2 hotmails van mij werkt het wel alleen bij dollar_dog@hotmail.com niet![]()
iemand anders die het kan proberen voor mij?
ww onder spoilertags ivm privacySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kerel
![]()
Hotmail werkt weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
Bij 2 hotmails van mij werkt het wel alleen bij * niet![]()
iemand anders die het kan proberen voor mij?
emailadres weggehaald
Leuk dat je het in je quote weghaald maar in het originele bericht nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |