Ow?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef FashionXstar het volgende:
Dat is geen man,een man heeft een piemol!
Ze hebben wel een piemol, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Ken genoeg "mannen" die het woord Man niet waardig zijn.
Jij kent veel mannen zonder piemel? Aparte kringen begeef jij je inquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Je doelt op Emiel? !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
String Emil?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef ASroma het volgende:
schwarzneger is ook weleens bevallen dus wat betreft is het inderdaad geen opvallend nieuws.
En waarom is het bijzonder? Het kind is gewoon geboren in vrouwelijke organen. Niks bijzonders aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef ne0h het volgende:
wat zijn mensen fucking bekrompen zeg :/
hij is WEL een man, niet geboren als 1 maar hij is het wel. zoiets heet TRANSGENDER, en nee da's geen ziekte of aandoening, ook (nog) niet medisch verklaarbaar, maar wel duidelijk is dat dit bestaat, en die man voelt zich ook man, hij voelt zich geen vrouw, hij is een man in een vrouwenlichaam. hij heeft zich zelf laten bezwangeren omdat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen. dus niet omdat ie zelf nou zo graag een kind wil hebben/krijgen. ik walg echt van de bekrompen minded mensen tegenwoordig.
Dit is wel een van de slechtste SF-scènes ooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef Siniti het volgende:
Terechte klacht
Als er nou een kind door zijn lul naar buiten was gekomen, ok dan had ik het bijzonder gevonden.
Klets toch op man, moet ik het nou van iedereen maar accepteren dat als ze man willen zijn, ik ze ook zo moet noemen? Zolang ze er een kutje op na houdt is het een vrouw, en nog ziek in d'r hoofd ook. Ik kan toch ook wel roepen dat ik een olifant in een mensenlichaam ben, wat een onzin. En inderdaad, het zijn gewoon haar originele voortplantingsorganen waar dat kindje uit is geperst, echt helemaal niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef ne0h het volgende:
hij is WEL een man, niet geboren als 1 maar hij is het wel. zoiets heet TRANSGENDER, en nee da's geen ziekte of aandoening, ook (nog) niet medisch verklaarbaar, maar wel duidelijk is dat dit bestaat en erkend, en die man voelt zich ook man, hij voelt zich geen vrouw, hij is een man in een vrouwenlichaam. hij heeft zich zelf laten bezwangeren omdat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen. dus niet omdat ie zelf nou zo graag een kind wil hebben/krijgen. ik walg echt van de bekrompen minded mensen tegenwoordig.
Als je als vrouw geboren bent, ben je een vrouw, en dat zul je wat mij betreft altijd blijven. Je kunt je wel als vrouw gedragen en als vrouw gebruikt worden, maar als je zonder piemel de baarmoeder uit komt mag er wat mij betreft nooit 'man' in je paspoort staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
Maar waar ligt de grens tussen man en vrouw dan? Die kan je ook niet zomaar aanwijzen hoor
ik klets helemaal niks, en ik zeg niet dat je het moet accepteren. en er is echt wel een verschil tussen een olifant en een menselijk geslacht man/vrouw. das een schoen met een keukenkastje vergelijken, idioot. en ja, dat kind is natuurlijk in een baarmoeder gegroeid, in een vrouwelijk LICHAAM. dus zulks groot nieuws vind ik het ook niet, ik vind het gewoon belachelijk en ziek hoe mensen zoals jij denken. echt jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Klets toch op man, moet ik het nou van iedereen maar accepteren dat als ze man willen zijn, ik ze ook zo moet noemen? Zolang ze er een kutje op na houdt is het een vrouw, en nog ziek in d'r hoofd ook. Ik kan toch ook wel roepen dat ik een olifant in een mensenlichaam ben, wat een onzin. En inderdaad, het zijn gewoon haar originele voortplantingsorganen waar dat kindje uit is geperst, echt helemaal niets bijzonders aan.
Bekrompen. Ammehoela.
ben je nou gewoon aan het trollen of ben je echt zo ziek in je hoofd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Als je als vrouw geboren bent, ben je een vrouw, en dat zul je wat mij betreft altijd blijven. Je kunt je wel als vrouw gedragen en als vrouw gebruikt worden, maar als je zonder piemel de baarmoeder uit komt mag er wat mij betreft nooit 'man' in je paspoort staan.
Wanneer ben je geboren als vrouw? Als je een kut en tieten hebt? Of als je chromosomen dat zeggen? Zelfs in de wetenschap zijn ze het hier niet over eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Als je als vrouw geboren bent, ben je een vrouw, en dat zul je wat mij betreft altijd blijven. Je kunt je wel als vrouw gedragen en als vrouw gebruikt worden, maar als je zonder piemel de baarmoeder uit komt mag er wat mij betreft nooit 'man' in je paspoort staan.
Oh, sorry man, dat ik niet zo'n vrije denker ben als jij. Blijkbaar ben je echter zelf ook vrij beperkt, aangezien je er dus volgens jou geen traditionelere denkwijze op mag nahouden? Moest je vroegah mee aankomen, met je vrouw in een mannenlijfquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef ne0h het volgende:
[..]
ben je nou gewoon aan het trollen of ben je echt zo ziek in je hoofd?wtf man.
Ach, so... Ik vind een kut en tieten wel voldoendequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wanneer ben je geboren als vrouw? Als je een kut en tieten hebt? Of als je chromosomen dat zeggen? Zelfs in de wetenschap zijn ze het hier niet over eens
Ik zie het persoonlijk ook als kut-tieten en piemel-geen tietenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:44 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ach, so... Ik vind een kut en tieten wel voldoende
Inderdaad zeg.. Het volgende is zeker dat ik de bordjes met "Enkel toegang voor blanken" niet meer mag plaatsen voor de kroeg. Ik hou gewoon graag vast aan een traditionele wijze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:44 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Oh, sorry man, dat ik niet zo'n vrije denker ben als jij. Blijkbaar ben je echter zelf ook vrij beperkt, aangezien je er dus volgens jou geen traditionelere denkwijze op mag nahouden? Moest je vroegah mee aankomen, met je vrouw in een mannenlijf
En hoe komt het dat jij zoveel van dat soort mannen kent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Om het iets netter te brengen:quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk ook als kut-tieten en piemel-geen tieten
En iedereen die hier niet aan voldoet is onzijdig.
Volgens mij moet je toch echt een piemeltje hebben om man te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef ne0h het volgende:
hij is WEL een man, niet geboren als 1 maar hij is het wel. zoiets heet TRANSGENDER, en nee da's geen ziekte of aandoening, ook (nog) niet medisch verklaarbaar, maar wel duidelijk is dat dit bestaat en erkend, en die man voelt zich ook man, hij voelt zich geen vrouw, hij is een man in een vrouwenlichaam. hij heeft zich zelf laten bezwangeren omdat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen. dus niet omdat ie zelf nou zo graag een kind wil hebben/krijgen. ik walg echt van de bekrompen minded mensen tegenwoordig.
Wattefok is dat een kerel dan???quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:49 schreef secoh het volgende:
Ik dacht bij de tt dat dit het zoveelste topic over Lady Gaga zou zijn geweest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik kan toch ook wel roepen dat ik een olifant in een mensenlichaam ben, wat een onzin. Bekrompen. Ammehoela.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen in de film is Arnie bevallen.
volgens de wet niet. jammer voor jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij moet je toch echt een piemeltje hebben om man te zijn.
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wattefok is dat een kerel dan???
Ik walg van jouwquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef ne0h het volgende:
DJEPquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wattefok is dat een kerel dan???
Lady gaga een vent? Daar geloof ik niets vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |