quote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef appelsap het volgende:
Ingrid, fijn dat Kim weer op de wc durft te zitten. Dat is al een hele doorbraak toch!
Daarom heeft die van ons een hoogslaper waar ie niet zelf uit kan komenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef wc-eend het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben papa van Floor, die wordt 2 oktober 3 jaar en ik had een vraagje..
Hoe gaat slapen bij jullie? Mijn dochter gaat wel gewoon op haar eigen bed slapen, maar wordt midden in de nacht wakker (niet huilen of hysterisch) en klimt dan bij ons in bed, ze doet dit zo stilletjes en sneaky dat ik en mijn vrouw er vaak niet eens wat van merken (die dondersteen)..
Bekend bij mensen? Hoe dit op te lossen?
lastig!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef wc-eend het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben papa van Floor, die wordt 2 oktober 3 jaar en ik had een vraagje..
Hoe gaat slapen bij jullie? Mijn dochter gaat wel gewoon op haar eigen bed slapen, maar wordt midden in de nacht wakker (niet huilen of hysterisch) en klimt dan bij ons in bed, ze doet dit zo stilletjes en sneaky dat ik en mijn vrouw er vaak niet eens wat van merken (die dondersteen)..
Bekend bij mensen? Hoe dit op te lossen?
Mijn zoontje van 2,5 doet precies hetzelfde en ik vind ik het heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef wc-eend het volgende:
Wij hebben er op zich geen problemen mee maar ik vroeg het me gewoon afM'n zoon wordt binnenkort 1 dus alles wat ik met me dochter mee maak doe ik voor het eerst
Tnx.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef chacama het volgende:
Oei ingrid. Het is zo moeilijk op deze leeftijd. Het heeft er tenslotte bij mij voor gezorgd dat we in het ziekenhuis belandde met Maud, maar dat is wel het laatste wat je nu wilt met Kim. Het is hier echt uiteindelijk onder zware dwang gegaan. F. hield ze in de houtgreep en ik spoot het bij d'r naar binnen. Echt zo ver mogelijk naar achter in de wangzak en de neus en mond dichthouden dat ze wel moet slikken. Deze strijd heeft geduurd, maar naar de dagen verstreken zeg op de derde dag werd ze makker. Ze liet het meer toe. Merkte dat het tegenstribbelen geen nut had. Uitleggen dat ze er beter van wordt, kan bij Kim misschien helpen. Maar of het genoeg indruk maakt weet ik niet. In elk geval heeeeeel veel sterkte met deze strijd.Jet en Devin.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef Moonah het volgende:
Owlet, wat ben jij toch ook een lieverd. Zo zacht als je dat uitlegt.
En eerlijk gezegd vind ik het best een beetje 'zielig' MeNicole, als je zo zegt dat Mika expres een hoogslaper heeft zodat hij niet bij jou kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |