ik ook..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Mibos2 het volgende:
He zat ik me de hele tijd te verheugen op leuke Anna/maizena foto's, dorie!!!
daarom zeg ik dus nooit wat ruim van te voren tegen Amber.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kreeg vanmo een telefoontje dat Meike na de vakantie een plekje heeft op de psz....oink!
Toen ik het Meike vertelde zei ze: "mag nu naar peuterschool??"
Dat wordt een lange vakantie.....
Pepijn van p_iglet vond t heel leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
Amber wil ook gaag naar Sesamstraat, maar ik zit ook in dubio. Sesamstraat zal wel leuk zijn, maar ik weet niet of ze Madurodam wel leuk vindt...
Dat roept Amber dus soms ook ineens... M. riep vand e week ineens ff JEEEZUS.. en nog iets achteraan, maar Amber herhaalde later alleen JEEEZUS...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vanmorgen waren we even aan het boodschappen doen, en Meike mooi aan het zingen en kletsen, en net op het moment dat er een wat oudere mevrouw langs loopt roept ze ineens: JEEEEEEEEEEEZUS!
Waar ze dat nou weer vandaan haalt?
Amber heeft wel weer een fase gehad dat ze heel erg last van verlatingsangst had, maar dat is nu gelukig weer helemaaal over.quote:Vicky, dus dat viel met Amber wel mee, het afscheid....ik hoop dat dat hier ook zo zal zijn. Ik vind het zelf ook moeilijk hoor, mijn kleine meisje loslaten...
Hmm mijn vriend wil zich in de auto nog wel eens ergeren aan andere weggebruikers, dat horen we vaak ook nog een paar dagen herhaald worden.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat roept Amber dus soms ook ineens... M. riep vand e week ineens ff JEEEZUS.. en nog iets achteraan, maar Amber herhaalde later alleen JEEEZUS...
[..]
Amber heeft wel weer een fase gehad dat ze heel erg last van verlatingsangst had, maar dat is nu gelukig weer helemaaal over.
Dat ken ik...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hmm mijn vriend wil zich in de auto nog wel eens ergeren aan andere weggebruikers, dat horen we vaak ook nog een paar dagen herhaald worden.....
Wat lief!!! Oh ik hoop dat dat bij ons straks ook zo gaat!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Vicky het volgende:
Amber vindt het geweldig. Zodra Tess huilt isset MAMAAAAAAAAAAAAA mijn zusje huilt!! Dan loopt ze er naartoe en dan gaat ze aaien of kusjes geven.
Ze mag helpen met de fles geven, maar dat wil ze eigenlijk niet. Ze mag Tess regelmatig op schoot, maar dat wil ze ook niet altijd. Ze helpt me door bijvoorbeeld een luier te pakken of door een spuugdoek ofzo te pakken.
Als ik of M. ff met Tess de kamer uit is dan vraagt Amber meteen: waar is Tess nou. Als ik haar ga halen uit de psz vraagt ze: komt Tess dan ook mee?
's Avonds hebben we een naarbedgaan ritueel met Amber. En Tess moet elke avond bij Amber in bed liggen als we een boekje lezen. Dan nemen we de dag nog ff door maar Amber gaat niet slapen voordat ze Tess een paar dikke zoenen gegeven heeft.
Zie je altijd mannen die het doen he...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
B. goppedommet ook heel wat af.
Net als zijn papa.
Dan maak je er gewoon een dagje uit van: combinatie met Scheveningen strand.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef Jarno het volgende:
Voor ons is Madurodam zo ver weg... Dat houdt ons een beetje tegen.
bij ons zit het praktisch om de hoek, maar ik kom er eigenlijk nooit..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef Jarno het volgende:
Voor ons is Madurodam zo ver weg... Dat houdt ons een beetje tegen.
zo vader, zo zoonquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie je altijd mannen die het doen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |