abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:50:59 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70322711
Mibos, ik had er nog nooit van gehoord. Het lijkt me vreselijk ingrijpend. Als ik het goed begrijp is dus zoiets simpels als een kapotte knie vallen al heel gevaarlijk voor Kaith?

Geen foto's van het festijn hier, ik was te veel onder de indruk. volgende keer maar, want ik weet gewoon dat dat een keer moet gebeuren weer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:59:00 #252
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_70325130
Het is inderdaad zo dat als ze ergens een gat valt dat ze dan naar een stollingsinfuus toegebracht moet worden. We zijn nu aan het kijken bij de VED (vereniging van EDS) voor een soort van plaatje voor om haar nek of een soort van armband met van alles en nog wat erop (zo'n soort legerplaatje) en dan als ze ouder is iets voor in haar portemonnee.

He zat ik me de hele tijd te verheugen op leuke Anna/maizena foto's, dorie!!!
pi_70325172
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Mibos2 het volgende:
He zat ik me de hele tijd te verheugen op leuke Anna/maizena foto's, dorie!!!
ik ook..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:08:19 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70325476
Memmel heerlijk om te lezen
Mibos
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70325595
Jee Mibos, dat is geen kattenpis!

Memmel, geweldig verhaal! Wat een ondernemende tante! Jammer idd dat er geen foto's zijn...
Ik wacht met smart op de herhaling

Kreeg vanmo een telefoontje dat Meike na de vakantie een plekje heeft op de psz....oink!
Toen ik het Meike vertelde zei ze: "mag nu naar peuterschool??"
Dat wordt een lange vakantie.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70325646
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Kreeg vanmo een telefoontje dat Meike na de vakantie een plekje heeft op de psz....oink!
Toen ik het Meike vertelde zei ze: "mag nu naar peuterschool??"
Dat wordt een lange vakantie.....
daarom zeg ik dus nooit wat ruim van te voren tegen Amber.
Zo weet ik al maanden dat ze a.s. zaterdag met mijn zusje en zwager naar het Zomerfestival in Ahoy gaat, maar als ik dat al verteld had was ze elke dag komen "zeuren" of ze al ging..
Vertel het zaterdagochtend wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70325797
Als we langs een schoolplein fietsen vraagt ze ook altijd of ze daar mag spelen....

Ik denk overigens dat voorbereiden voor Meike wel fijn is, ik verwacht wel wat moeilijkheden bij afscheid enz. Maar goed, voorlopig hoeven we het er nog niet weer over te hebben. Duurt nog tot half aug.
pi_70325885
ik had ook moeilijkheden verwacht met weggaan, maar ik had het moeilijker dan Amber...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:22:14 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70325937
De maizena is, zoals jullie zullen begrijpen, op in Huize Memmel. Moet dus eerst nieuwe kopen.

Even een vraagje, op dit moment is het weer Sesamstraat in Madurodam. Nu is Anna gek op Sesamstraat (ofwel "Elmo", zo vat ze alles en iedereen van Sesamstraat maar samen). Is dat al leuk voor Anna denken jullie? Of zou ze nog te jong zijn voor zoiets? Ik wil graag een dagje wat quality time met moeder en dochter hebben, en dit leek me wel wat.

Ik ben er wel achter dat mijn dochter meer kan dan ik denk. Zo kan ze al een paar kleuren benoemen (blauw en geel) en kan ze tellen: fffffijijijijfffff en eeenn. En ik bleef verwonderd achter met de vraag wanneer die ineens is gaan praten...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70326021
Amber wil ook gaag naar Sesamstraat, maar ik zit ook in dubio. Sesamstraat zal wel leuk zijn, maar ik weet niet of ze Madurodam wel leuk vindt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70326178
Ik heb geen idee Memmel, of Madurodam al wat is voor Anna, maar er zijn er vast die het wel weten.
Ik vind dat er over het algemeen (hier in de buurt iig) niet zoveel voor die kleintjes is qua uitstapjes.
Tis allemaal met achtbanen enz....
Maar goed, met een kindje van 2 is een tripje naar de speeltuin al een groot feest.

goed van Anna, dat ze al zoveel kan (en dat jij daar nog niet achter was.....hihi)
Meike telt tot 10 (daarna komt 12 volgens haar) en kent alle kleuren!
Ze was laatst haar tenen aan het bekijken.... duim...1,2,3, pink!

Vanmorgen waren we even aan het boodschappen doen, en Meike mooi aan het zingen en kletsen, en net op het moment dat er een wat oudere mevrouw langs loopt roept ze ineens: JEEEEEEEEEEEZUS!
Waar ze dat nou weer vandaan haalt?

Vicky, dus dat viel met Amber wel mee, het afscheid....ik hoop dat dat hier ook zo zal zijn. Ik vind het zelf ook moeilijk hoor, mijn kleine meisje loslaten...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 juni 2009 @ 15:31:03 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70326275
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
Amber wil ook gaag naar Sesamstraat, maar ik zit ook in dubio. Sesamstraat zal wel leuk zijn, maar ik weet niet of ze Madurodam wel leuk vindt...
Pepijn van p_iglet vond t heel leuk

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70326373
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Vanmorgen waren we even aan het boodschappen doen, en Meike mooi aan het zingen en kletsen, en net op het moment dat er een wat oudere mevrouw langs loopt roept ze ineens: JEEEEEEEEEEEZUS!
Waar ze dat nou weer vandaan haalt?
Dat roept Amber dus soms ook ineens... M. riep vand e week ineens ff JEEEZUS.. en nog iets achteraan, maar Amber herhaalde later alleen JEEEZUS...
quote:
Vicky, dus dat viel met Amber wel mee, het afscheid....ik hoop dat dat hier ook zo zal zijn. Ik vind het zelf ook moeilijk hoor, mijn kleine meisje loslaten...
Amber heeft wel weer een fase gehad dat ze heel erg last van verlatingsangst had, maar dat is nu gelukig weer helemaaal over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70326483
Voor ons is Madurodam zo ver weg... Dat houdt ons een beetje tegen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70326489
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dat roept Amber dus soms ook ineens... M. riep vand e week ineens ff JEEEZUS.. en nog iets achteraan, maar Amber herhaalde later alleen JEEEZUS...
[..]

Amber heeft wel weer een fase gehad dat ze heel erg last van verlatingsangst had, maar dat is nu gelukig weer helemaaal over.
Hmm mijn vriend wil zich in de auto nog wel eens ergeren aan andere weggebruikers, dat horen we vaak ook nog een paar dagen herhaald worden.....

Hoe vindt Amber haar kleine zusje eigenlijk? Is het alleen maar leuk leuk? En hoeveel betrek jij haar bij de verzorging van Tess?
pi_70326673
Amber vindt het geweldig. Zodra Tess huilt isset MAMAAAAAAAAAAAAA mijn zusje huilt!! Dan loopt ze er naartoe en dan gaat ze aaien of kusjes geven.
Ze mag helpen met de fles geven, maar dat wil ze eigenlijk niet. Ze mag Tess regelmatig op schoot, maar dat wil ze ook niet altijd. Ze helpt me door bijvoorbeeld een luier te pakken of door een spuugdoek ofzo te pakken.
Als ik of M. ff met Tess de kamer uit is dan vraagt Amber meteen: waar is Tess nou. Als ik haar ga halen uit de psz vraagt ze: komt Tess dan ook mee?
's Avonds hebben we een naarbedgaan ritueel met Amber. En Tess moet elke avond bij Amber in bed liggen als we een boekje lezen. Dan nemen we de dag nog ff door maar Amber gaat niet slapen voordat ze Tess een paar dikke zoenen gegeven heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:41:57 #267
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70326731
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Hmm mijn vriend wil zich in de auto nog wel eens ergeren aan andere weggebruikers, dat horen we vaak ook nog een paar dagen herhaald worden.....

Dat ken ik...

Wij hebben zelf geen auto, dus eentje geleend van familie en ik ben er zelf ook nogal zo een.

Ineens kent ze het woord: "godtiedomme".

Oeps dus...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70326842
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Vicky het volgende:
Amber vindt het geweldig. Zodra Tess huilt isset MAMAAAAAAAAAAAAA mijn zusje huilt!! Dan loopt ze er naartoe en dan gaat ze aaien of kusjes geven.
Ze mag helpen met de fles geven, maar dat wil ze eigenlijk niet. Ze mag Tess regelmatig op schoot, maar dat wil ze ook niet altijd. Ze helpt me door bijvoorbeeld een luier te pakken of door een spuugdoek ofzo te pakken.
Als ik of M. ff met Tess de kamer uit is dan vraagt Amber meteen: waar is Tess nou. Als ik haar ga halen uit de psz vraagt ze: komt Tess dan ook mee?
's Avonds hebben we een naarbedgaan ritueel met Amber. En Tess moet elke avond bij Amber in bed liggen als we een boekje lezen. Dan nemen we de dag nog ff door maar Amber gaat niet slapen voordat ze Tess een paar dikke zoenen gegeven heeft.
Wat lief!!! Oh ik hoop dat dat bij ons straks ook zo gaat!
Ik smelt echt van je foto's steeds, van je beide dametjes samen....
pi_70326966
Amber is niet altijd lief hoor.. soms, als ze even geen aandacht krijgt, gaat ze rare dingen doen.. gooien met iets ofzo..
Zal vand e week weer eens nieuwe foto's maken van die 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:08 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70327059
B. goppedommet ook heel wat af.
Net als zijn papa.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:52:57 #271
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70327159
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
B. goppedommet ook heel wat af.
Net als zijn papa.
Zie je altijd mannen die het doen he...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70327196
Amber zegt steeds GADVERDAMMEEEE en dan keihard... en dat klinkt echt niet uit de mond van een 3,5 jarige..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:55:26 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_70327247
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef Jarno het volgende:
Dan maak je er gewoon een dagje uit van: combinatie met Scheveningen strand.
Hebben wij laatst ook gedaan, hartstikke leuk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_70327274
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef Jarno het volgende:
bij ons zit het praktisch om de hoek, maar ik kom er eigenlijk nooit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:56:32 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70327287
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef aeque het volgende:

[..]

Zie je altijd mannen die het doen he...
zo vader, zo zoon
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties