abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:21:16 #226
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_70295123
Appelsap het slapen is echt bal om het maar zo te zeggen. Iedere nacht in het ziekenhuis is mijn lief er geweest en overdag wij samen maar ze is enorm plakkerig en omdat de eerste 2 weken nog voor nabloedingen kan zorgen vinden we het nu nog niet erg dat ze inslaapt rond half acht op de bank. Als wij dan naar bed gaan dan nemen we haar mee naar boven en daar gaat ze wel in haar eigen bed om zeker twee keer per nacht in paniek wakker te worden. Vannacht hebben we haar 2 keer teruggelegd en om half zeven vanmorgen kwam ze weer en toen was mijn lief net weg en heeft ze tot 9 uur op papa's plekje geslapen. Het prikken is ze echt wel panisch voor maar de laatste keer ging ze er even voor zitten leek het wel. Het er echt last van hebben zit in de nacht voor zover we nu kunnen zeggen. Van de eerste dag en de paniek rondom het hart en stolling heeft ze eigenlijk niets meegekregen omdat ze van de narcose tot 19.15 heeft geslapen vanaf die morgen 11.00 zeg maar. Wat ik erg vervelend vond voor mezelf dat ik bij het wakker worden was. Ze bleef door het hele bed heen stuiteren en was niet rustig te krijgen. Was bij haar onbewust want ze was nog helemaal slap als je haar pakte maar ik en een verpleger hadden samen moeite om haar in bed te houden. Dan met haar benen door de spijlen heen (groot ziekenhuisbed), dan drie rondjes draaien en wij de infuusdraad weer terugdraaien en dan weer als een lappenpop achterover vallen. Het eerste kwartier van het bijkomen was topsport ongeveer en ondertussen nog steeds bloedafzuigen vanuit haar mond (de verpleging dan) en ik haar handen weer vasthouden maar allemaal slapende voor haar. Je weet niet hoeveel ze er precies van mee heeft gekregen maar in elk geval wel iets. Ze hangt nu nog wel rond de 38,3 en bij 38,5 moet ze terug naar Leiden en we hopen dat dat niet nodig is en dat de paracetamol (4 per dag mag ze er) en heeft er nu 2 op samen met de AB hun werk nog even doen zodat ze niet terug hoeft.

Ingrid wat fijn dat ze het nu helemaal zelf heeft gedaan. Goed Kim en nu de moed erin houden.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:25:02 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70295254
Pffff, Mibos. Heel veel sterkte en vooral even een hele lange periode rust bij jullie gewenst!!!

Verder veel gelezen en te weinig geregistreerd, wordt tijd dat mijn peuter later dan half 6 wakker gaat worden... geloof ik
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:50:12 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_70296174
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim kwam net trots naar me toe . Mama, ik heb een grote plas gedaan! Komt ze met haar potje naar me toe. Met een miniplasje erin. Helemaal trots.
volhouden nou he! geen luier meer om doen!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:56:53 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_70296328
Mibos heftig sterkte voor je meissie

En ingrid wat belana zegt volhouden, complimenteer haar maar flink.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_70300852
10 minuten nadat ik had gepost had ze een grotere plas gedaan op het potje.
Nog 2x een ongelukje. Nu sinds een half uur de luier om. En we wachten op Tyler en dan naar bed. Morgen als ze terug is van psz gaat de luier weer uit. Op de psz plast ze, of probeert iig wel op de wc.
  Jubileum moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 20:47:37 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70301863
Pff Mibos, dat zo'n relatief simpele ingreep zo'n impact heeft op Kaith, wat ontzettend sneu. EDS heeft veel meer impact dan ik ooit dacht joh, wat vervelend!
Sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:52:54 #232
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_70304736
Wow Mibos, wat een verhaal.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:57:08 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70307356
Mibos, dat klinkt heel heftig. Sterkte ermee.

Mijn peutertje had zich vanuit haar ledikantje vastgeklamd aan de rand van de commode, zich met bed en al naar de commode toegetrokken, vervolgens het pakje maizena dat daar op stond op haar hoofd geleegd en de rest door de kamer gegooid. Toen heeft ze haar tube vaselinecreme en sudocreme gepakt en haar knuffels, haar matras en zichzelf goed ingesmeerd. Maar....met het net nieuwe pakje billendoekjes heeft ze gelukkig alles lekker gepoetst. Ze had er wel alle 100 doekjes ofzo voor nodig. En om droog te liggen had ze het aankleedkussen in bed gelegd. Dus.....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70307742

Anna!!

Hopelijk kun je er achteraf wel om lachen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:09:16 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70307882
omg, zo dan... Interieurarchitecte in den dop, Mems!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:28:51 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70308715
Haha Memmel, wat is dat toch met sudo en maizena, dat pakken ze allemaal een keer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:35:33 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70308929
Ik kon er eigenlijk gelijk al wel om lachen. D'r haar stond van de vettigheid alle kanten op, maizena er door en dan met zo'n opgetrokken neus en tanden bloot roepen: haaaaaiiii!
Anna lachte minder hard toen ik haar haar een paar keer moest wassen om de zooi eruit te krijgen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70311974
hahaha, Memmel..

Maar euh...maizena op haar kamer ???
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:09:40 #239
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70312425
We hebben hier ook zo'n duiveltje die van alles pakt.

Alleen worden we er nu toch wel een beetje moe van dat ze elke avond pas tussen tien en elf gaat slapen.

Gisteren dachten we dat ze eindelijk sliep, nee mevrouw had nog net niet haar eigen kamer gesloopt...

Toen toch maar even boos geworden. Heeft wel geholpen, ze is daarna geen een keer meer uit bed gekomen.

Zou het kunnen komen dat ze slecht inslaapt door teveel licht?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70312437
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef Memmel het volgende:
Mibos, dat klinkt heel heftig. Sterkte ermee.

Mijn peutertje had zich vanuit haar ledikantje vastgeklamd aan de rand van de commode, zich met bed en al naar de commode toegetrokken, vervolgens het pakje maizena dat daar op stond op haar hoofd geleegd en de rest door de kamer gegooid. Toen heeft ze haar tube vaselinecreme en sudocreme gepakt en haar knuffels, haar matras en zichzelf goed ingesmeerd. Maar....met het net nieuwe pakje billendoekjes heeft ze gelukkig alles lekker gepoetst. Ze had er wel alle 100 doekjes ofzo voor nodig. En om droog te liggen had ze het aankleedkussen in bed gelegd. Dus.....
Wat een briljant verhaal! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70312492
Whaha die Anna. heb je een foto gemaakt??

KP, maizena kan helprn bij kapotte billen, wondermiddeltje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:32:20 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_70312731
Memmel

geniaal!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:43:21 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70312924
Memmel! Foto?

K_P, ik zweer ook bij maizena voor kapotte billetjes! Het komt hier gelukkig niet heel veel voor, maar als het spul echt open is dan is een beetje maizena poederen echt een uitkomst. Doet geen pijn, je hoeft er ook niet met je vingers aan te zitten (wat volgens mij ook pijn doet) en het is supersnel weer over.
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:12:31 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_70313492
strooi je dat dan gewoon eroverheen?
Ik heb me dat altijd afgevraagd
stormy waters...
sailin'
pi_70313539
Ja, gewoon een beetje over de rode billen strooien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 24 juni 2009 @ 09:27:49 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70313840
Memmel Wat zal dat een zooi zijn geweest
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:32:25 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70313936
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet ik hoop dat nu alle ellende eens een keer achter de rug is en het nu ook echt klaar is. Hebben er echt genoeg van zo onderhand.
Heb het net effe zitten lezen.... oh ik hoop het ook voor jullie
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:59 #248
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70317740
Mibos, wat een heftig verhaal. Hoop dat het gauw beter gaat.

Memmel, geweldig verhaal!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70320195
Memmel & Anna
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:44:39 #250
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_70320531
Memmel ik zie Anna wel voor me eerlijk gezegd hahahaha...

Hier rommelt het wel redelijk door moet ik zeggen. Ze ligt nog steeds lekker lui op de bank maar ze krijgt af en toe weer een beetje praatjes (heerlijk) terug dus dat is mooi maar dat zeggen we niet tegen haar.

Lois EDS is zo veelzijdig en heeft zoveel onderliggende dingen dat ze alleen al voor een amandeloperatie naar de cardioloog, kinderarts, bloeddagopname en in ons geval de KNO gaan en ook nog langs de anesthesie voor er uberhaupt iets gebeurd en als 1 van bovenstaande iets afwijkends vind dan gaat het hele feest meteen niet door totdat het uitgespit is. De meest bekende dingen zijn de hypermobiliteit en de blauwe plekken en luxaties voor de mensen die er al van gehoord hebben en de rest zijn de onderliggende factoren van EDS. Wij hebben type 3 maar de vaatafwijking die nu bij kaith is gevonden hoort eigenlijk bij een ander type dus het hoofdtype staat vast want die is dominant overerfelijk maar je kan bepaalde factoren meekrijgen van andere type's. Lekker onduidelijk maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')