huh? 30?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik kreeg een tegoedbon mee voor die taarten. Anders moet je 30 taarten binnen een paar dagen eten. Lijkt me ook geen doen
Helaas pasten ze gelijk de prijzen aan in Utrecht, maar aangezien ik een keer ben opgelicht (lees: afgerekend en de prijs lager bleek te zijn als zowel het schapskaartje én de aanbieding van de concurrent) ben ik verschillende vestigingen afgegaan en sommige twee keer bezocht. Gratis appeltaartje is altijd welkom, the more the better!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap de 5 appeltaarten niet? Gezien je maar 1 artikelen hebt
Het was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? 30?
Ik kreeg ook tegoed bonnen. 3 stuks. Omdat ik 3 verschillende artikelen had. LU, fruitella en jills.
Hoe kom je dan aan 30 ?!?!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef PIB het volgende:
[..]
Helaas pasten ze gelijk de prijzen aan in Utrecht, maar aangezien ik een keer ben opgelicht (lees: afgerekend en de prijs lager bleek te zijn als zowel het schapskaartje én de aanbieding van de concurrent) ben ik verschillende vestigingen afgegaan en sommige twee keer bezocht. Gratis appeltaartje is altijd welkom, the more the better!
Ja wij dus ook, en toen kwamen ze ineens dat het daarop niet geldt die actie :S!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik had heel dat fruitella schap leeggeroofd
no probs hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, en toen kwamen ze ineens dat het daarop niet geldt die actie :S!
ik zie ze in de super hier nog voor de gewone actieprijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weining kans. De Jilzz is in prijs verlaagd. De Nivea heeft ook een hogere korting gekregen.
De korting die er op de bon vanaf gaat is 35%. Dus tenzij je bij een AH komt die niet oplet, gaat het niet meer lukken. Ik heb het nog geprobeerd en heb gefaaldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik zie ze in de super hier nog voor de gewone actieprijs.
de jilz is nu 2.28
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef PteV het volgende:
Zo, ook weer terug van de AH...flink aantal pakken Cracottes gehaald. Die vrouw achter de balie probeerde zich er nog onder uit te lullen door te zeggen dat de Jumbo eigenlijk niet meedoet met deze actie omdat 'die altijd lagere prijzen heeft'maar goed, we gaan lekker smikkelen van de appeltaart nu
Als je je spullen voor 18 uur hebt gekocht had je geluk idd, rond 18 uur zijn de regeltjes aangepast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is er denk ik pas sinds kort bij gezet.
folder van andere winkel, je bent onder de tafel gelult door een kassamiep!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Lithiumion het volgende:
net bij onze plaatselijke ah geweest, het brand bier was wel in prijs verlaagd, maar de jillz was nog 2,99, ik even voor de zekerheid met m'n kopies van de wijnproevers naar de klantenservice geweest Krijg ik als antwoord, NEEEEUUHH DAT IS GEEN SUPERMARKT!11!1!!!Slijterijen tellen niet, allleen jumbo, aldi etc
ja, vandaag hebben ze max 6 per klant ingevoerd en 3x per dag prijswijzigingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef ufopiloot het volgende:
Je kan geen winkelwagens meer vol laden. Het gaat nu om maximaal 6 producten per klant, en zoals je ziet, probeert de albert heijn zich er telkens uit te lullen of heel snel de prijs te verlagen. Als je dus nog veel producten wilt zal je telkens per 6 moeten kopen
hmm ja, maarja volgens de regels mag je bij alcoholhoudende dranken maar deel vergoed krijgen, dus je zou het toch niet gratis gekregen hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
folder van andere winkel, je bent onder de tafel gelult door een kassamiep!
big fail voor jou!
natuurlijk proberen ze zich eronderheen te lullen, gewoon de regeltjes kennen :')
1 |
dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef The_Hives het volgende:
waarom zie ik dit nu pas
Volgende week dit maar even in de gaten houden
* ***Hives zich ineens een echte Hollander voelt
die voorwaarden hebben ze dus vandaag in de loop van de middag aangepast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
hmm ja, maarja volgens de regels mag je bij alcoholhoudende dranken maar deel vergoed krijgen, dus je zou het toch niet gratis gekregen hebben.
[ code verwijderd ]
ja denk het ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Lithiumion het volgende:
hmm verdomme toch, njah de volgende keer kijken ze wel beter uit, dus dit was denk ik wel eenmalig
Maar je hebt wel een AH bonuskaart nodig toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Dropdown het volgende:
Bon van AH + folder vd Golff, je hoeft dus niet Fruitella @ Golff te kopen!
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:49 schreef MrKawada het volgende:
je krijgt toch ook een appeltaart als ze niet de laagste prijs hebben?
Sla je slag en post de foto's hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Hier (Rhoon, gemeente Albrandswaard nabij R'dam) zijn de prijzen überhaupt nog niet aangepast van veel artikelen zoals het bier.
Idd dude, waar wacht je opquote:
De actievoorwaarden zijn al aangescherpt, nu maximaal 6 actieartikelen per klant vergoed en bier mag maar half vergoed worden (zogenaamd vanwege de alcoholwetgeving waar ze eerst geen probleem mee hadden)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Idd dude, waar wacht je ophet is dat ze hier nu alle prijzen hebben aangepast anders ging ik nog een keer. Die appeltaart is best smakelijk
gaat die actie volgende week nou door met andere artikelen?
Dan heb je nog 6 kratten bier voor 12 euroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De actievoorwaarden zijn al aangescherpt, nu maximaal 6 actieartikelen per klant vergoed en bier mag maar half vergoed worden (zogenaamd vanwege de alcoholwetgeving waar ze eerst geen probleem mee hadden)
Leuke buit heeft 'ie, maar de prijzen die hij aanhaaltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_geplunderd.html
Nee 4 euro voor een appeltaart en daarvan heeft ie er 10. Voor de rest neemt ie denk ik de normale prijzen als er geen actie zou zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Leuke buit heeft 'ie, maar de prijzen die hij aanhaalt![]()
10 euro voor een appeltaart? Jilz was 4.60 euro? Een krat Brand (12 bottles) 6.06 EUR? Klopt toch allemaal niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |