jupquote:
Stoerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupheb iets van 50 euro aan boodschappen, voor nop
Fruitella's, lu, cider, en appeltaartdie gezichten
Probeer het zo net hier bij de ah om de hoek, prijzen aangepast
Ik heb me in een deuk gelachen in die winkelquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb me in een deuk gelachen in die winkel
Ik had zo'n raar "maar ik wete van niks" meisje.Maar mevrouw, gaat u dat dan allemaal meenemen? gratis?
JUP!Op mn fietsje!!!
![]()
![]()
Zegt ze zo, vol ongeloof (en ze was er al een beetje flauw van) u krijgt ook nog een appeltaart
Ik? 1? 3!ik heb 3 verschillende artikelen
!!!
Dat wijf was er flauw vankolere
Ik probeer up te loaden, maar die kut xs.to doet kut.quote:
Is dat die ene die niet weet hoe de computer werkt en waar jij altijd tegen aan zit te schreeuwen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer up te loaden, maar die kut xs.to doet kut.
Heb voor (net ff snel uitgerekend) dik 50 euro aan boodschappen) niet alles staat erop, want ik heb net ook wat aan mn schoonma weggegeven
Heb veel lu, appeltaarten, 1 cider ding en veel fruitella![]()
nee, das mn maquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat die ene die niet weet hoe de computer werkt en waar jij altijd tegen aan zit te schreeuwen?
Dat is echte ondernemersschap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
en helemaal het mooie was nog, toen ik met de bedrijfsleider van de 1ste AH sprak, dat ze mijn boodschappen al hadden kunnen voorkomenEn die van vele anderen. Ze hadden namelijk op het intranet een bericht gehad dat ze de kassaprijzen asap moesten aanpassen. En dat bericht hadden ze gisteren al gehad
![]()
![]()
Echt, dat gezicht van dat meisjeik heb nog nooit iemand zo uitgelachen in een winkel
En ik ook nog heel droog " nou het was fijn gratis boodschappen bij jullie te doen! tot ziens!!!" En alle mensen achter me in de rij kijken
![]()
![]()
![]()
priceless!
neequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Doagere het volgende:
WIj gaan morgen boodschappen doen, iemand tips?
Neem in iedergeval reclamefolders mee van andere supermarkte, dus dan kan je gewoon inladen, betalen en je geld terug krijgen?
AH...
Nee dit gaat je denk ik volgende week niet meer zo snel lukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd of dit volgende week nog gaat werken
Heb je toen het 14.gif gezicht getrokken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
Ik zei nog tegen dat meisje " heb je geenstijl niet gezien? of fok?"
-Wat is dat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |