no probs!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef jopiede het volgende:
(heb wel die vrouw 2 euro betaald voor het foldertje dus die moeten ook eff naar mij overgemaakt worden:P)
hij is oud en roestplekjes en een beetje ijs erin maar hij is wel superschoonquote:
jawel, maar bedenk wel dat als je je eigen bonuskaart gebruikt, deze is gekoppeld aan je eigen gegevens... en ze dus kunnen zien hoe vaak je aan het 'frauderen' bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef jopiede het volgende:
Hahaha,
Ik kom daar zo aan(na een succesvolle poging bij de andere AH in het dorp). Word de bedrijfsleider geroepen, man die zijn werk zeer nauw neemt. Ik zeg zo:"ik wil mijn geld terug" Hij:"Jij bent zeker zo'n ventje dat op dumpert en geenstijl kijkt?" Ik zo:"Nee,hoezo?" Hij:"Nouw je krijgt je geld iig niet terug hoor! Je moet ze uitprinten en de Golf en de Sanders supermarkten zitte niet in de buurt dus je kan het origineel niet tonen. Toen was heb ik nog een beejte lopen zeiken, maar hij gaf niet toe. Vervolgens gewoon me geld terug gevraagt, en ook gekregen maar geen gratis artikelen of appeltaartje![]()
MAAAARRR Gelukkig heb ik nog van de andere ah 2 fruitellas + Cracottes + Taartje:D
Ik ga morgen nog maar eens bij de andere weer langs, mag dat eigenlijk?
Zo op het eerste gezicht staat op de bijbehorende foto in de Trekpleister folder van iedere productrange wel een artikel afgebeeld, dus daaruit hebben we gezamelijk geconcludeerd dat de aanbieding bij Trekpleister voor àlle Nivea producten geldt. Bij AH geldt de bonusaanbieding enkel voor de body- en visageproducten, dus heb ik me bij AH tot die producten beperkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies aangepakt met die veelvoud aan producten?
Want in de Trekpleister folder staat slechts dat er 35% korting wordt gegeven bij aanschaf van 3 producten. Dat hoeft niet te betekenen dat alle Nivea producten bij de Trekpleister goedkoper zijn, hoe heb je dat uitgelegd?
Bij mij werd de Trekpleister folder beide keren wel door de AH medewerker ingenomen. Vandaar dat ik bij mijn ouders een 2e folder uit de papierbak heb gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
Zeg, Jopiede, als je de folder hebt gebruikt, stuur je hem dan morgen voor 17u naar mij op?
Picsquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef R4V3 het volgende:
Die Nivea gaat niet meer. Ze hebben de korting omhoog gegooid naar 35%. Jammer maar helaas. Vandaag toch voor 400 euro aan spullen meegekregen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Dropdown het volgende:
Nog even een vraagje:
Op de AH site staat bij dat plaatje van de appeltaart:
A-merkactie uit de bonusfolder ergens goedkoper?
Gratis appeltaartje en aankoopbedrag retour!
De prijzen van LU zijn nog steeds 2,50 per 2 in de folder, maar in de winkel betaal je 1,09 per stuk. Zou dit dan nog gewoon gelden?
Tering :/. En wij kwamen niet eens met 51rollen Fruitella wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef R4V3 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er ontbreken nog 6 Jilzz 4-packs.
Het is a ) geen frauderen dus je lultquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, maar bedenk wel dat als je je eigen bonuskaart gebruikt, deze is gekoppeld aan je eigen gegevens... en ze dus kunnen zien hoe vaak je aan het 'frauderen' bent
Het is wel met zijn 2en gedaan. En op een gegeven moment hebben we ons toch maar ingehouden met de Q101 want we vonden het toen een beetje te ver gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:28 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Tering :/. En wij kwamen niet eens met 51rollen mentos weg.
En c) wat wil Albert Heijn er aan doen. Een individuele AH heeft geen inzicht in je bonus kaart.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is a ) geen frauderen dus je lult
En b ) ik hoefde geen bonuskaart te tonen
Dat is er denk ik pas sinds kort bij gezet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Dropdown het volgende:
Spelregels
* De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
* De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
* De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
* Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
* Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
:./
Ja is anti-rimpelquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
is die q10 gezichtscreme? En indien ja, ist dan gewoon voor droge huid enzo, of ist anti rimpel ?
Bwahahahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ja is anti-rimpel. Maar ga toch alles weggeven. Was meer voor de sport.
hahahaha schooierquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef R4V3 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jup, netzoals het laatste sterretjequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is er denk ik pas sinds kort bij gezet.
Tja je hebt er natuurlijk wel helemaal geen ene flikker aan. Ik vond het gewoon leuk om te doen. Kijken hoe makkelijk het ging. Had een stuk liever die Mars Icecream gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
hahahaha schooier
ik zat nog ff te denken aan dat gedoe maar geen trekpleister in de buurt hier.
baal er wel van, ff voor 400 euro meuk shoppen.
geweldig!
preciesquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Tja je hebt er natuurlijk wel helemaal geen ene flikker aan. Ik vond het gewoon leuk om te doen. Kijken hoe makkelijk het ging. Had een stuk liever die Mars Icecream gehad
Zo'n potje kost dus 11,59 als ie niet in de bonus is. Daarom vond ik het zo mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
precieswtf moet je met antirimpel creme als je geen 50+ bent
Kost zo'n potje nou zonder actie?
Marktplaats kun je altijd proberen
Lol daar staat voor een godsvermogen aan verzorgingsproducten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef R4V3 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is dat vetgedrukte er recent bijgezet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Dropdown het volgende:
Spelregels
* De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
* De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
* De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
* Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
* Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
:./
Ik geloof nooit dat iemand dat allemaal nodig heeft. Of je moet echt een kraterkop van hier tot tokio hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lol daar staat voor een godsvermogen aan verzorgingsproducten.
Fuck mequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Zo'n potje kost dus 11,59 als ie niet in de bonus is. Daarom vond ik het zo mooi.
Lees nou eens terug mensenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is dat vetgedrukte er recent bijgezet?
Ga er maar vanuit dat elke AH de prijs op 2.29 heeft gezet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:57 schreef jopiede het volgende:
Hmm, me broer wilt morgen Jilzz halen(goed voor de chicks:) ) maar ben benieuwd of ik morgen nog shit meekrijg, desnoods neem ik 10 bonuskaarten?
Weining kans. De Jilzz is in prijs verlaagd. De Nivea heeft ook een hogere korting gekregen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:57 schreef jopiede het volgende:
Hmm, me broer wilt morgen Jilzz halen(goed voor de chicks:) ) maar ben benieuwd of ik morgen nog shit meekrijg, desnoods neem ik 10 bonuskaarten?
Ik ga daar een beetje teruglezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees nou eens terug mensen
Ik zie tig x dezelfde vragen voorbij komen die al beantwoord zijn
nee! echt! 2.28quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat elke AH de prijs op 2.29 heeft gezet.
het staat vlak boven je vorige postquote:
ik snap de 5 appeltaarten niet? Gezien je maar 1 artikelen hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef PIB het volgende:
[ link | afbeelding ]productief dagje. Helaas was de Jillz bij de meeste AH's in Utrecht op... Dit was alles wat er nog was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |