huh? 30?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik kreeg een tegoedbon mee voor die taarten. Anders moet je 30 taarten binnen een paar dagen eten. Lijkt me ook geen doen
Helaas pasten ze gelijk de prijzen aan in Utrecht, maar aangezien ik een keer ben opgelicht (lees: afgerekend en de prijs lager bleek te zijn als zowel het schapskaartje én de aanbieding van de concurrent) ben ik verschillende vestigingen afgegaan en sommige twee keer bezocht. Gratis appeltaartje is altijd welkom, the more the better!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap de 5 appeltaarten niet? Gezien je maar 1 artikelen hebt
Het was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? 30?
Ik kreeg ook tegoed bonnen. 3 stuks. Omdat ik 3 verschillende artikelen had. LU, fruitella en jills.
Hoe kom je dan aan 30 ?!?!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef PIB het volgende:
[..]
Helaas pasten ze gelijk de prijzen aan in Utrecht, maar aangezien ik een keer ben opgelicht (lees: afgerekend en de prijs lager bleek te zijn als zowel het schapskaartje én de aanbieding van de concurrent) ben ik verschillende vestigingen afgegaan en sommige twee keer bezocht. Gratis appeltaartje is altijd welkom, the more the better!
Ja wij dus ook, en toen kwamen ze ineens dat het daarop niet geldt die actie :S!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik had heel dat fruitella schap leeggeroofd
no probs hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, en toen kwamen ze ineens dat het daarop niet geldt die actie :S!
ik zie ze in de super hier nog voor de gewone actieprijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weining kans. De Jilzz is in prijs verlaagd. De Nivea heeft ook een hogere korting gekregen.
De korting die er op de bon vanaf gaat is 35%. Dus tenzij je bij een AH komt die niet oplet, gaat het niet meer lukken. Ik heb het nog geprobeerd en heb gefaaldquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik zie ze in de super hier nog voor de gewone actieprijs.
de jilz is nu 2.28
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef PteV het volgende:
Zo, ook weer terug van de AH...flink aantal pakken Cracottes gehaald. Die vrouw achter de balie probeerde zich er nog onder uit te lullen door te zeggen dat de Jumbo eigenlijk niet meedoet met deze actie omdat 'die altijd lagere prijzen heeft'maar goed, we gaan lekker smikkelen van de appeltaart nu
Als je je spullen voor 18 uur hebt gekocht had je geluk idd, rond 18 uur zijn de regeltjes aangepast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is er denk ik pas sinds kort bij gezet.
folder van andere winkel, je bent onder de tafel gelult door een kassamiep!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Lithiumion het volgende:
net bij onze plaatselijke ah geweest, het brand bier was wel in prijs verlaagd, maar de jillz was nog 2,99, ik even voor de zekerheid met m'n kopies van de wijnproevers naar de klantenservice geweest Krijg ik als antwoord, NEEEEUUHH DAT IS GEEN SUPERMARKT!11!1!!!Slijterijen tellen niet, allleen jumbo, aldi etc
ja, vandaag hebben ze max 6 per klant ingevoerd en 3x per dag prijswijzigingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef ufopiloot het volgende:
Je kan geen winkelwagens meer vol laden. Het gaat nu om maximaal 6 producten per klant, en zoals je ziet, probeert de albert heijn zich er telkens uit te lullen of heel snel de prijs te verlagen. Als je dus nog veel producten wilt zal je telkens per 6 moeten kopen
hmm ja, maarja volgens de regels mag je bij alcoholhoudende dranken maar deel vergoed krijgen, dus je zou het toch niet gratis gekregen hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
folder van andere winkel, je bent onder de tafel gelult door een kassamiep!
big fail voor jou!
natuurlijk proberen ze zich eronderheen te lullen, gewoon de regeltjes kennen :')
1 |
dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef The_Hives het volgende:
waarom zie ik dit nu pas
Volgende week dit maar even in de gaten houden
* ***Hives zich ineens een echte Hollander voelt
die voorwaarden hebben ze dus vandaag in de loop van de middag aangepast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
hmm ja, maarja volgens de regels mag je bij alcoholhoudende dranken maar deel vergoed krijgen, dus je zou het toch niet gratis gekregen hebben.
[ code verwijderd ]
ja denk het ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Lithiumion het volgende:
hmm verdomme toch, njah de volgende keer kijken ze wel beter uit, dus dit was denk ik wel eenmalig
Maar je hebt wel een AH bonuskaart nodig toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Dropdown het volgende:
Bon van AH + folder vd Golff, je hoeft dus niet Fruitella @ Golff te kopen!
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:49 schreef MrKawada het volgende:
je krijgt toch ook een appeltaart als ze niet de laagste prijs hebben?
Sla je slag en post de foto's hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Hier (Rhoon, gemeente Albrandswaard nabij R'dam) zijn de prijzen überhaupt nog niet aangepast van veel artikelen zoals het bier.
Idd dude, waar wacht je opquote:
De actievoorwaarden zijn al aangescherpt, nu maximaal 6 actieartikelen per klant vergoed en bier mag maar half vergoed worden (zogenaamd vanwege de alcoholwetgeving waar ze eerst geen probleem mee hadden)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Idd dude, waar wacht je ophet is dat ze hier nu alle prijzen hebben aangepast anders ging ik nog een keer. Die appeltaart is best smakelijk
gaat die actie volgende week nou door met andere artikelen?
Dan heb je nog 6 kratten bier voor 12 euroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De actievoorwaarden zijn al aangescherpt, nu maximaal 6 actieartikelen per klant vergoed en bier mag maar half vergoed worden (zogenaamd vanwege de alcoholwetgeving waar ze eerst geen probleem mee hadden)
Leuke buit heeft 'ie, maar de prijzen die hij aanhaaltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_geplunderd.html
Nee 4 euro voor een appeltaart en daarvan heeft ie er 10. Voor de rest neemt ie denk ik de normale prijzen als er geen actie zou zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Leuke buit heeft 'ie, maar de prijzen die hij aanhaalt![]()
10 euro voor een appeltaart? Jilz was 4.60 euro? Een krat Brand (12 bottles) 6.06 EUR? Klopt toch allemaal niet...
*Facepalm'd zichzelfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee 4 euro voor een appeltaart en daarvan heeft ie er 10.
vooruitquote:Voor de rest neemt ie denk ik de normale prijzen als er geen actie zou zijn.
je mag ook een uitgeprintte folder meenemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef synnath het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand een folder van de spar over? ^^
lekker! met kaasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef kunstfiets het volgende:
ik snap niet wat mensen met zoveel cracottes moeten.
spul is niet weg te krijgen![]()
zelfs gratis wou ik het niet hebben
zie hier: http://uwsupermarkt.nl/?aid=17341quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Moet je nou ook echt een echte folder bij je hebben, of volstaat een pdf op je telefoon of uitgeprinte versie ook ?
had ik ook nietquote:
Heb je geen gratis Wehkamp printer?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je geen gratis Wehkamp printer?
Zou wel ironisch zijn om zo'n folder uit te printen met je gratis Wehkamp printer om vervolgens gratis te gaan boodschappen.
Nouja ik heb er wel 1 maar die staat al 2 jaar zonder inktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
had ik ook niet
ik ging helemaal naar mn schoonma
boeie. Ik zou gewoon nog een x gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Zith het volgende:
Kan je vandaag gewoon weer gaan (cracuottes zijn nog steeds te duur)? Heb wel zin in nog een appeltaart, maar mevrouw de filiaalmanager herkent me waarschijnlijk wel
MAg je het sowieso ruilenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef PteV het volgende:
Wat ik me wel afvraag: stel nou dat de prijs bij het schap niet is aangepast, maar wel bij de kassa...dan sta je daar met je pakken cracottes waarvan je eigenlijk dacht dat ze gratis waren maar waarvoor je toch betaalt hebt...en dan?
.. sta je voor lul, en moet je even naar de servicebalie lopen. Of ze gewoon alsnog meenemen en opeten natuurlijk, da's ook een optiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef PteV het volgende:
Wat ik me wel afvraag: stel nou dat de prijs bij het schap niet is aangepast, maar wel bij de kassa...dan sta je daar met je pakken cracottes waarvan je eigenlijk dacht dat ze gratis waren maar waarvoor je toch betaalt hebt...en dan?
ja iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
.. sta je voor lul, en moet je even naar de servicebalie lopen. Of ze gewoon alsnog meenemen en opeten natuurlijk, da's ook een optie
Dat vroeg ik me ook af. Tevens een bizarre klacht: "Het is een schande, op het prijskaartje waren ze duurder, ik betaal te weinig!!!"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef PteV het volgende:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Badabingea het volgende:
Misschien doet AH het wel met opzet.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Mozy het volgende:
Ik snap nogsteeds niet hoe het werkt.
Moet je ze ff scannen bij zon scanner aan de muur, dan kan je zien of het aangepast is!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef PteV het volgende:
38? picsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef jopiede het volgende:
Haha, vandaag met he toriginele gegaan, 38 pakjes fruitella gehaald, alleen jatte ze wel mjin folder in(sorry qwea!)Maar had gemailed naar de ah klantenservice en kreeg dit retour:
Vraag:
Beste, Ik vroeg mij af, moeten voor de geld terug actie de folders uitgeprint zijnof moeten ze origineel zijn? MVG
Antwoord:
De folders m.b.t. de laagste prijs garantie actie mogen uitgeprint zijn. Met vriendelijke groet,Albert Heijn Klantenservice Rosemarie Hooyschuur
Dus je mag gewoon uitprinten, ookal zeiken ze daarover!
Zal er ongeveer zo uitzienquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zal er ongeveer zo uitzien![]()
[ afbeelding ]
Hier staan veel pics
http://www.dumpert.nl/search/ALL/piekemafail/
Ik ga dat denk ik morgen ook maar eens proberen, even de folder uitprinten. Hopelijk zijn alle Cracottes niet uitverkocht danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef Blackf1re het volgende:
Geweldig.
Net met die Sanders Supermarkt folder naar de AH geweest.
Het geld dus echt voor heel Nederland!
Bij de AH kosten de cracottes 2.50 voor 2
Bij Sanders 0.99 per stuk
Dus ff 6 pakken Cracottes gehaald
Link naar folder: http://www.sanders-superm(...)wpage.asp?pageid=363
Nou, dat bedenk ik mij nu net...als je die pagina uitprint staat er geen datum op...zou het wel lukken danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik morgen ook maar eens proberen, even de folder uitprinten. Hopelijk zijn alle Cracottes niet uitverkocht dan
Geen idee, maar ik kan het altijd proberen. Moet toch even in de stad zijn morgen. Of even langs de Sanders fietsen om een folder op te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef PteV het volgende:
[..]
Nou, dat bedenk ik mij nu net...als je die pagina uitprint staat er geen datum op...zou het wel lukken dan
Nee, wat dus echt prachtig isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Je vreet je nog dood aan de crackers.
De AH in Barendrecht is niet op de hoogte van de intern doorgevoerde verandering van de spelregels? (Max. 6 per klant)
Ga je ook altijd zo blij naar de voedselbank mijn jongen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee, wat dus echt prachtig is.
We gingen eerst bij Carnisseveste 8x Naturel halen om te kijken of ze iets over de max 6 zeiden, maar er werd niets over gezegd. Toen kregen wij dus 1 taart.
Daarna naar het dorp en de kar gewoon volgegooid, voor de zekerheid onder de 50 euro gehouden, want dan krijg je 100% je geld terug. Toen naar klantenservice gegaan en alles uitgelegd, kwamen de beide filiaalmanagers erbij. 1 hadden we gisteren al gezien en die naaide ons toen. Vandaag gaf hij ons gelijk, tegen zijn zin in. De andere was sportief en gaf ons groot gelijk. Hij zei wel gelijk tegen zijn medewerkers: Snel in de computer en bij de prijs veranderen!
Dus toen zei hij: Jullie krijgen nog een taartje, hè. Dus ik zeg: 1? We hebben 3 verschillende artikelen; Naturel, Volkoren en Vital. Toen zei hij lachend tegen de klantenservice dat ik wel 3 taartjes verdiende. Toen de AH uitgelopen met een big smile, komt de eerste de beste naar ons toe die we buiten tegen komen: Wel op Dumpert posten he! Was echt geweldig. En toen de 2e: He, relaxed man, en je kan ook nog Mentos enzo halen he! Toen uitgelegd dat bij de Golff het 3-rolls zijn en bij de AH 5-rolls, was hij minder blij mee. In Barendrecht zijn de Jizz enzo ook nog niet in prijs verlaagd.
Werd wel raar aangekeken onderweg naar klasgenoots huis. Liepen we daar met een karretje vol met Cracottes. En als mensen er naar vragen natuurlijk zeggen dat het gratis was, dan kijken ze helemaal raar op
Geslaagde dag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Ga je ook altijd zo blij naar de voedselbank mijn jongen?
dan krijg je het voor de schapprijs. Er hangt een verkeerd kaartje voor dus is hun fout.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef PteV het volgende:
genoeg buren die ze ook wel willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang zijn die crackers houdbaar?
Ik heb namelijk het idee dat 50% van die pakken weggegooid gaat worden.
April 2010quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang zijn die crackers houdbaar?
Ik heb namelijk het idee dat 50% van die pakken weggegooid gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |