Zo wtfquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Neem aan dat ze ondertussen wel de regels hebben aangepast ofzo?
Ik zag zoiets op tv inderdaad, die hebben nu ook de laagste prijs garantiequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
De Jumbo heeft toch ook een soortgelijke actie? Dacht dat ik daar iets over op de radio hoorde tenminste.
50 meter van mijn huis ligt er 1quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zag zoiets op tv inderdaad, die hebben nu ook de laagste prijs garantie! Helaas is hier geen Jumbo in de buurt..
Huh? Als ze weten dat 't ergens anders goedkoper is zetten ze 't direct om bij de kassa ..? Dan kloppen de prijzen bij 't product zelf niet dus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef ufopiloot het volgende:
Klopt, alles wat nu bekend is wordt gelijk aangepast. Ik las zelfs over iemand waar men weigerde heel veel dozen cracker te betalen en hij er uiteindelijk maar 2 mee kreegWel stom omdat er in de regels niets te vinden is over een maximum per klant.
In de spits stond vandaag ook een enorme advertentie (precies de producten die bij AH in de aanbieding zijn), maar dat heeft AH ook al snel verandert.
leuk maar dan hebben ze nog niet gezien dat ze bij de SANDERS 0,99 per stuk zijn, ik zeg inslaan dusquote:
linkje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat ik iets op het spoor ben.
Morgen ga ik even dubbelchecken bij desbetreffende winkel en als het klopt, dan ga ik 15 flessen douchegel aanschaffen.
haha bij ah 2+1 gratis nivea 33,34% korting bij trekpleister 35% voor 3 van die dingen,scherpquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor wie een jaarvoorraad Nivea producten wil opslaan, sla je slag.
Neem wel deze folder van de Trekpleister mee. http://www.trekpleister.nl/content/magazine/200924/pdf/2_pdf.pdf
Goed idee. Mag een uitgeprinte folder ook of gaan ze dan huilen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:39 schreef Fosfolipide het volgende:
Rekensommetje:
AH zegt: Koop je voor ¤12,54 niveau producten betaal je ¤8,35 (oftewel 33,34% - verschil: ¤4,19)
Bij Trekpleister koop je (Nivea alle producten naar keuze dus ga uit van ¤12,54) je krijgt dan 35% korting per 3 Niveau producten(oftewel een korting van ¤4,389, ik ga uit van 4,38) = ¤8,16
Cheers! Morgen inderdaad Nivea inkopen bij de AH
ik ging naar 4 ah's voor die crackers 1 ah wilde er niet aan geloven omdat ik een geprinte folder had, had ik ook wel gedaan hoor als ik supermarktmanager zou zijn. Hij had er namelijk al wel meer die langskwamen. dus wil je zeker weten neem je de FOLDER mee en print je het niet uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:45 schreef FB14 het volgende:
[..]
Goed idee. Mag een uitgeprinte folder ook of gaan ze dan huilen?
Ik krijg geen folders omdat mijn huisgenoot zo'n mongolensticker op de brievenbus heeft geplaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:48 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik ging naar 4 ah's voor die crackers 1 ah wilde er niet aan geloven omdat ik een geprinte folder had, had ik ook wel gedaan hoor als ik supermarktmanager zou zijn. Hij had er namelijk al wel meer die langskwamen. dus wil je zeker weten neem je de FOLDER mee en print je het niet uit
ik zal het gewoon proberen met een uitgeprinte folder, mij is het dus 3 keer gelukt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:51 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik krijg geen folders omdat mijn huisgenoot zo'n mongolensticker op de brievenbus heeft geplakt![]()
Maar je moet het wel eerst afrekenen toch en dan bij de klantenservice terugvragen? Anders zit ik straks met 200 euro aan nivea rotzooiquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik zal het gewoon proberen met een uitgeprinte folder, mij is het dus 3 keer gelukt.
dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
Maar je moet het wel eerst afrekenen toch en dan bij de klantenservice terugvragen?
1. Stap de AH binnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
Maar je moet het wel eerst afrekenen toch en dan bij de klantenservice terugvragen? Anders zit ik straks met 200 euro aan nivea rotzooi7 uur is de AH open, dus ik sta voor de deur
meld je t ff als t is gelukt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:17 schreef FB14 het volgende:
Maar eens vragen aan mijn collega of ze straks om 7 uur die folder mee wilt nemen
ja doe ik. Met een printje ga ik niet proberen, want ze zullen na deze dagen (met het gratis bier, mentos en crackers) wel zoveel mogelijk doen om geen gratis producten mee te geven. Morgen eerst eens die sticker van de brievenbus aftrekkenquote:
Ja, kan je gratis krijgen bij de infobalie, maar vaak heeft de cassiere er zelf ook eentje(moet je dan wel ff vragen aan haar).quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:26 schreef Killerwak het volgende:
Is er nou dus een bonus kaart nodig om dit te doen ?
Ik zit nu net te denken... Als de normale prijs bij AH lager is dan bij trekpleister, dan heb je pech lijkt mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:39 schreef Fosfolipide het volgende:
Rekensommetje:
AH zegt: Koop je voor ¤12,54 niveau producten betaal je ¤8,35 (oftewel 33,34% - verschil: ¤4,19)
Bij Trekpleister koop je (Nivea alle producten naar keuze dus ga uit van ¤12,54) je krijgt dan 35% korting per 3 Niveau producten(oftewel een korting van ¤4,389, ik ga uit van 4,38) = ¤8,16
Cheers! Morgen inderdaad Nivea inkopen bij de AH
Het gaat er gewoon om dat beide artikelen in de bonus zijn en je bij Trekpleister meer korting krijgt, het gaat niet om de gewone prijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:35 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zit nu net te denken... Als de normale prijs bij AH lager is dan bij trekpleister, dan heb je pech lijkt mij?
Stel, 3 nivea artikelen kosten bij AH 12,54
3 nivea artikelen kosten bij trekpleiser 13,-
Dan heb je bij trekpleister in % wel meer korting, maar op het uiteindelijke bedrag niet?
Dat vraag ik me af....quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:57 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat beide artikelen in de bonus zijn en je bij Trekpleister meer korting krijgt, het gaat niet om de gewone prijs.
Ze hebben het over goedkoper en dus niet of je meer korting krijgt?quote:Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Niet moeilijk doen, gewoon doen wat ik heb gezegd en het wert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 04:21 schreef FB14 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af....
[..]
Ze hebben het over goedkoper en dus niet of je meer korting krijgt?
Dat is reden tot ontslag hequote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ja, kan je gratis krijgen bij de infobalie, maar vaak heeft de cassiere er zelf ook eentje(moet je dan wel ff vragen aan haar).
Neehoor, doen bijna alle cassieres.quote:
Vanmorgen is het me nog gelukt. Hoeft niet uit dezelfde plaats te zijn. Die Golff en Sanders zitten helemaal in Drenthe, ik kom uit Zuid Holland.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef ktnxbye het volgende:
Zijn overal al alle prijzen aangepast?
En moet er een winkel in dezelfde plaats zijn?
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Neehoor, doen bijna alle cassieres.
Bespaart veel te veel tijd, en waarom zou je iemand geld voor de neus boren?
De AH heeft meer geld dan die klant hoor.
AH heeft een eigen bonuskaartnummer, namelijk: 2610400000 zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.
Dat omdat de bonuskaart van een medewerker een zogeheten blauwe voordeel kaart is.
10% van de prijs van alle gescande boodschappen op die kaart krijgt die medewerker bij zijn salaris gestort.
Lijkt me duidelijk dat je dus niet andermans boodschappen mag scannen met je eigen medewerkerskaart....
Dat ze het allemaal toch doen is logisch, gratis geld verdienen...
Wat de f*ck?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.
Dat omdat de bonuskaart van een medewerker een zogeheten blauwe voordeel kaart is.
10% van de prijs van alle gescande boodschappen op die kaart krijgt die medewerker bij zijn salaris gestort.
Lijkt me duidelijk dat je dus niet andermans boodschappen mag scannen met je eigen medewerkerskaart....
nivea ook? dat lijkt me sterk. lu crackers lijkt me ook sterk......quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier is alles aangepast:')
Echt waar? Ik heb daarnet nog fruitella's gehaald, ging primaquote:
Er moet dat toch nog bij het prijskaartje zo'n plaatje staan van een rode portemonnee ??quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb daarnet nog fruitella's gehaald, ging primaAlleen wisten ze echt van niets dus vraag me af of het vanmiddag al aangepast is.
Jawel, maar zodra dat gebeurt springt er zo weer een aldi-achtige winkelketen op, en gaan mensen daar weer heen. Dat kan in no-time geregeld zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:15 schreef Divel het volgende:
Wees wijs en ga nou eens niet naar de allergrootste winkelketens. Deze jongens worden groter en groter totdat er zometeen geen andere winkel meer over is en je geen keus meer hebt. Dan gaan de prijzen drastisch omhoog en betaal je je scheel omdat men de gelede kosten van de afgelopen jaren moet inhalen. Ik heb je gewaarschuwd.
Alles wat in de bonus-folder staat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er moet dat toch nog bij het prijskaartje zo'n plaatje staan van een rode portemonnee ??
Niet dus. Er staan ook dingen in de folder zonder rode portomonnee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Alles wat in de bonus-folder staat dus.
Nouja, er moet een kaartje bij staan met zoiets als: Bonus: 2 voor 2,50quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er moet dat toch nog bij het prijskaartje zo'n plaatje staan van een rode portemonnee ??
Als je het bij de kassa koopt voor een lager bedrag dan bij een andere winkel, heb je nergens recht op lijkt mequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier was in ieder geval de bavaria naar 3,99 gezet, met stift er overheen en bij de LU dingen en Mentos was het rode portemonneetje niet te zien op dat bordje in eht schapWat geld dan wel, de folder of hoe het bij het schap staat ?
truequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Als je het bij de kassa koopt voor een lager bedrag dan bij een andere winkel, heb je nergens recht op lijkt me
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Fosfolipide het volgende:
lol ik hoor net dat een winkel in nijverdal de pampers goedkoper is dan bij de ah, vrouw heeft 80 pakken meegenomen en wou geld terug. alles teruggekregen, daar gaat dan 800 euro
Alsof er 80 pakken in de winkel liggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Fosfolipide het volgende:
lol ik hoor net dat een winkel in nijverdal de pampers goedkoper is dan bij de ah, vrouw heeft 80 pakken meegenomen en wou geld terug. alles teruggekregen, daar gaat dan 800 euro
Magazijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Alsof er 80 pakken in de winkel liggen
Alleen bij een AH XL kúnnen ze 80 pakken van hetzelfde formaat op voorraad hebben.quote:
de ah waar ze was is catagorie 5, bijna xl dus. misschien niet alleen 80 pakken luiers maar misschien heeft ze ook van die doekjes gepaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef Lolque het volgende:
[..]
Alleen bij een AH XL kúnnen ze 80 pakken van hetzelfde formaat op voorraad hebben.
Een normale AH heeft onmogelijk 80 pakken van bijv Maxi+ op voorraad, kan gewoon niet.
Er is een mastercode voor de bonuskaart, speciaal voor de mensen die hem zijn vergeten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Catagorie 5 is langerna niet zo groot als een XL hoor, maargoed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
de ah waar ze was is catagorie 5, bijna xl dus. misschien niet alleen 80 pakken luiers maar misschien heeft ze ook van die doekjes gepakt
Ja, maar je bij de albert heijn gaat het per 3 productenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef joysie het volgende:
Nee het is toch 50% korting dan.
Je koopt 2 producten a 3 euro p.st. totaal 6 euro
Met 1+1gratis betaal je toch 3 euro... dus 50%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |