quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
DANKZIJ DIE REGEN ZIJN WE WEL EEN WELVAREND VRUCHTBAAR LAND JA, GA MAAR NAAR AFRIKA ALS HET JE NIET BEVALT!!!77
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
DANKZIJ DIE REGEN ZIJN WE WEL EEN WELVAREND VRUCHTBAAR LAND JA, GA MAAR NAAR AFRIKA ALS HET JE NIET BEVALT!!!77
dat wilde ik postenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Roscovitch het volgende:
Crazy wolken buiten, regen wat een kutweer, ik bel je op telefoon ik zeg: ik wil je kutweer. Dan zeg je KUTWEER!? Ik maakte een grapje dushi, ja ik kut weer.
En hij heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
God is een emoquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef ASroma het volgende:
god huilthad adam maar nooit van de appel gegeten
Nee god is aan het fappen.En wel zo vaak dat het als waterdunn spul naar benden valt.Ouwe viezerik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef ASroma het volgende:
god huilthad adam maar nooit van de appel gegeten
Dat is eigenlijk wel een goeie anti-klacht, maar toch ben net zeiknat thuis gekomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Terpentin07 het volgende:Zijn eindelijk die kutkinderen weer binnen.Wat mij betreft mag het altijd regenen als ik thuis zit.
Hooikoorts is een hoax. Normale mensen zeggen dan "Ik moest even niesen" en gaan naar hun werk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Adelante het volgende:
Prima weer, eindelijk eens die kutpollen uit de lucht
Ja, ik loop voor de leuk drie maanden lang met rode ogen, verstopte klieren en zonder lucht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Hooikoorts is een hoax. Normale mensen zeggen dan "Ik moest even niesen" en gaan naar hun werk.
Stoppen met blowen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik loop voor de leuk drie maanden lang met rode ogen, verstopte klieren en zonder lucht.
Normale mensen zeggen niks en gaan gewoon verder met hun ding. Also: het is nieZen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Hooikoorts is een hoax. Normale mensen zeggen dan "Ik moest even niesen" en gaan naar hun werk.
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=niezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen niks en gaan gewoon verder met hun ding. Also: het is nieZen.
Iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Adelante het volgende:
Prima weer, eindelijk eens die kutpollen uit de lucht
Ik zit echt te genieten binnen met het getik van de regen op de ramenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Is er nou geen enkele Nederlander zoals ik die van regen houdt?
Ik mis hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit echt te genieten binnen met het getik van de regen op de ramen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |