Was idd modderlopen vanochtendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
Vandaag mn Master Bul ontvangen![]()
Was trouwens nog even in de nieuwe 'plaze' ofzo, naja WSN begane grond zeg maar. Zag er goed uitBeter dan die oude tering zooi aldaar
![]()
Nu nog even het parkeren aanpakken. Was weer ouderwets modderlopen na al die regen![]()
Wat een drama
Wat die gap onder me zegt dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik bedrijfkunde of bedrijfseconomie ga studeren betekent dat dan direct dat ik ook altijd naar de Faculteit Bedrijfskunde ga?
Nee,quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik bedrijfkunde of bedrijfseconomie ga studeren betekent dat dan direct dat ik ook altijd naar de Faculteit Bedrijfskunde ga?
Dat is alleen technische bedrijfskunde. De rest is wel Faculteit Economie en bedrijfskundequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef kless het volgende:
[..]
Nee,
Bedrijfskunde zit in de natuur en wiskunde faculteit.
Dank je!quote:
klopt volgens mij als een bus (lijn 15)quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is alleen technische bedrijfskunde. De rest is wel Faculteit Economie en bedrijfskunde
En ik maar proberen gitaarman bang te maken dat ie tussen de nerds terecht kan komen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is alleen technische bedrijfskunde. De rest is wel Faculteit Economie en bedrijfskunde
Je moet iig 23 zijn he, om uberhaupt recht te hebben op huurtoeslag.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef RRGJL het volgende:
Wat is de kans om in Groningen een appartementje of studio of iets dergelijks te krijgen als student zijnde? Is er uberhaupt een kans ?En moet je nou de rekenhuur nemen om te bepalen of je recht hebt op huursubsidie of de brutohuur?
![]()
Neuh. Tot je 23ste mag je niet boven de 350 euro per maand huren. Onder de 350 heb je gewoon huurtoeslag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je moet iig 23 zijn he, om uberhaupt recht te hebben op huurtoeslag.
En je verwacht een studio of appartement onder de 350 euro te krijgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:41 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Neuh. Tot je 23ste mag je niet boven de 350 euro per maand huren. Onder de 350 heb je gewoon huurtoeslag.
Tja, flatje dan. Iets zelfstandigsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En je verwacht een studio of appartement onder de 350 euro te krijgen?
De kans is vrij klein tenzij je al een jaar of 3 ingeschreven staat bij woningnet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef RRGJL het volgende:
Wat is de kans om in Groningen een appartementje of studio of iets dergelijks te krijgen als student zijnde? Is er uberhaupt een kans ?En moet je nou de rekenhuur nemen om te bepalen of je recht hebt op huursubsidie of de brutohuur?
![]()
Das raar. Wat is het hele nut van die jongerenwoningen dan? Dat mensen zich inschrijven tijdens de studie zodat ze na hun studie in een flatje van 25m2 kunnen gaan zitten? Lijkt me toch stug? (ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik vind het alleen raar)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef aaipod het volgende:
[..]
De kans is vrij klein tenzij je al een jaar of 3 ingeschreven staat bij woningnet.
En je moet de rekenhuur gebruiken
Kan, ik dok 320 (want huurtoeslag).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En je verwacht een studio of appartement onder de 350 euro te krijgen?
Ik heb 33 punten (je krijgt 1 per maand) en ik reageer geregeld op een jongerenwoning. Ik heb tot op heden niets toegewezen gekregen. Ik eindig vaak niet eens in de top 10.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Das raar. Wat is het hele nut van die jongerenwoningen dan? Dat mensen zich inschrijven tijdens de studie zodat ze na hun studie in een flatje van 25m2 kunnen gaan zitten? Lijkt me toch stug? (ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik vind het alleen raar)
Wat raar. Nou ik heb ze een mail gestuurd, ik ben dan wel erg benieuwd wat de bestemming precies is van die flatjes. Dat is toch veel te klein voor een starter... Het lijkt me echt iets voor studenten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:44 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik heb 33 punten (je krijgt 1 per maand) en ik reageer geregeld op een jongerenwoning. Ik heb tot op heden niets toegewezen gekregen. Ik eindig vaak niet eens in de top 10.
Wat een kuttentamen was dat zegquote:Operations management
Ik heb ze niet nodigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:15 schreef One_conundrum het volgende:
Kan ik aan iemand hier mijn 2e jaars bedrijfskunde boeken verkopen?
Modern Corporate Finance (1 jaar oud) 35 euro
Operations management (1 jaar oud) 50 euro
HRM (1 jaar oud) 45 euro
Manangement accounting & Control (2 jaar oud) 20 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |