Een klein slagveld, net als dat kleine boekenwinkeltje waar ik de naam zo even niet van weet op de hoek bij het Academiegebouw trouwensquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:08 schreef Ladidadida het volgende:
Nestor
De klapperwinkel in 't Harmonie zal ook wel een drukte van belang zijn vandaag zeker?
Niet spotten met Boomker & Savenije.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef aaipod het volgende:
[..]
Een klein slagveld, net als dat kleine boekenwinkeltje waar ik de naam zo even niet van weet op de hoek bij het Acedemiegebouw trouwens
Ja die met die lieve manquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef aaipod het volgende:
[..]
Een klein slagveld, net als dat kleine boekenwinkeltje waar ik de naam zo even niet van weet op de hoek bij het Acedemiegebouw trouwens
Goed bezig. Bevalt het tot nu toe?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef Skazminko het volgende:
* Eerstejaars farmaceut meldt zich
Ben blij dat ik alles heb laten doorsturen naar mijn normale mail, het is echt een puinhoop momenteelquote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Goed bezig. Bevalt het tot nu toe?
Overigens zitten ze weer keihard te falen met de RUGmail. Al m'n oude mails zijn op dit moment onbereikbaar en op dat tijdelijke ding wat ze nu hebben heb ik dus alleen m'n mail van de afgelopen 2 dagen. Goed bezig daar bij het CIT
Oftewel: Kom we proberen iets nieuws wat vervolgens grandioos crasht. Nu krijgen we dus weer de oude webmail terug, welke ook al zo heerlijk werkte. En dan hebben ze verdomme meer dan een maand nodig om een nieuwe webmail op poten te krijgen. Er MOET wel iemand ontslagen zijn om dit geintjequote:Onze eerste prioriteit hebben we daarmee verlegd naar het zo snel mogelijk weer aanbieden van de oude mailvoorziening en deze stabiel te houden. Intussen gaan we werken aan een nieuwe oplossing voor de lange termijn. We moeten op dit moment helaas vaststellen dat dit een kwestie van minstens één of misschien zelfs meerdere maanden is. We zullen daarvoor de tijd nemen die nodig is om een goed werkend systeem in de lucht te brengen.
De data stonden allemaal in een mailtje, maar daar kan ik niet meer bij wegens de problemen met de mail.... Zal het posten wanneer ik die mail weer kan vindenquote:Op maandag 28 september 2009 18:10 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de afschrijvingsdata van de collegegeld termijnen dit jaar? Ik kan er niets over vinden op Google of de site van de RUG.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef Weaut het volgende:
De vraag hoort hier niet helemaal maargoed ik stel hem toch. Ik ga namelijk volgend jaar in Groningen studeren. Hebben jullie je inschreven bij een woningbouworganisatie en zo ja, welke? Ik kwam woningnet tegen, maar het werd mij niet helemaal duidelijk of zij ook kamers aanbieden voor studenten.
Wat is het verschil precies?quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef RRGJL het volgende:
Oi![]()
Ik ga vrij zeker psychologie studeren in Groningen, september 2010.
Kan iemand mij iets vertellen over de studentenhuisvesting? Wat zijn de beste plekken om te zoeken naar kamers? Is er niets centraal geregeld zoals bijv. in Nijmegen? Zijn de kamers duur ? (Bijv Amsterdam staat bekend om dure kamers). Alle info mbt. kamers is welkom
Woningen van Nijestee, Lefier en De Huismeesters gaan allemaal via woningnet. Op een andere manier kom je er niet voor in aanmerking en er staan vaak genoeg jongeren woningen op waar expliciet bij vermeldt staat dat het een goed alternatief is voor kamerhuur.quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
woningnet is niet bedoeld voor studenten. Het is bedoeld voor mensen die een normale woning willen huren.
Studenten kunnen terecht bij Lefier, de huismeesters, Nijestee, patrimonium of kamernet
De prijzen van de kamers vallen relatief gezien wel mee. Maar hoe dichter bij het centrum hoe duurder meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |