Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En het staat ook goed op je progresswww-pagina?
Ik moest het wel allemaal zelf doen.
Kun je niet beter op Ocasys naar je opleidingssite kijken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, weet iemand of ik ook informatie op de site van mijn faculteit (GMW) kan vinden over verdiepende minoren? Ik weet dat het nog lang niet aan de orde is, maar ik ben benieuwd welke verdiepende minoren ze afgelopen jaar/jaren hadden. Ik kan het alleen niet vinden.
Heb gekeken, wist helemaal niet dat die site er was,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Kun je niet beter op Ocasys naar je opleidingssite kijken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat deze pagina veel antwoorden geeft: http://www.rug.nl/feb/onderwijs/masteropleidingen/index
Een deeltijd master lijkt me sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bijzonder weinig succes op een deeltijd opleiding.
RUG is m.i. nog niet echt ingericht op de combinatie werken en leren.
Kom op zeg een beetje ambiteus man....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef Fappie het volgende:
[..]
Een deeltijd master lijkt me sowieso
Een normale master is al heel veel thuis werken... Lijkt me lastig om daarnaast nog te gaan werken.
volgens mij welquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:05 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. als dit op het rooster staat:
LGX 1 VAK./L WC S1/06
Is die 06 dan de werkgroep? Dus dit is werkgroep 6?
Ja kutzooiquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef EricT het volgende:
Zijn er meer mensen die inlogproblemen bij Nestor/Progress/Webmail hebben?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef EricT het volgende:
Zijn er meer mensen die inlogproblemen bij Nestor/Progress/Webmail hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |