Oh wacht, als je de IE&B richting kiest moet je inderdaad verplicht naar het buitenland. En bij economics is het een keuze.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Bob. het volgende:
Geloof trouwens dat naar het buitenland gaan niet verplicht is hoor? Je mag zelf kiezen.
(al weet ik dat niet zeker, ik ben van de oude lichting, bij ons was naar het buitenland gaan zelfs nog niet echt een optie)
Jaloers hequote:
Oh! Doen we eens een chocomelkje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is economie bij de Hanze dat gebouw naast die grote groene toren? Die is inderdaad goed.Gelukkig kunnen wij daar ook gewoon naar binnen.
Daar bij die springtorenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Je kan beter op het HBO zitten, daar hebben ze tenminste een toffe kantine (economiegebouw)
Hebben ze die rookkantine met netwerkplaatsen nog steeds?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Je kan beter op het HBO zitten, daar hebben ze tenminste een toffe kantine (economiegebouw)
Nee. DE café is wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hebben ze die rookkantine met netwerkplaatsen nog steeds?
In de bus was het wel opvallend drukker dan normaal met mensen waarvan je kon horen dat ze normaal niet die bus namen... Snap nu waarom.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Renesite het volgende:
Was vandaag de opendag? Ik dacht morgen?
Niet dat ik heen moet of zo, maar ik dacht dus morgen - vond het niet extreem druk op het zernike vandaag.
Hehe al die n00bs die voor het eerst met de bus naar Zernike gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Piepje het volgende:
[..]
In de bus was het wel opvallend drukker dan normaal met mensen waarvan je kon horen dat ze normaal niet die bus namen... Snap nu waarom.
Ik ook pas sinds deze week voor het eerst...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hehe al die n00bs die voor het eerst met de bus naar Zernike gaan_ !
je pikt ze er zo tussenuit inderdaad
Persoonlijk vind ik Economics & Business Economics het meest interessant omdat er een goede spreiding is tussen economie/wiskunde/business. Bovendien hoef je pas in het tweede jaar de keuze te maken tussen economics of business economics. Pluspunt is bovendien dat het volledig in het Engels is. Twee commissie-genoten doen IE&B (dat is de huidige naam) en die zijn er allebei erg enthousiast over.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag naar de Open Dag geweest. Ik twijfel nu nog tussen:Bedrijfseconomie Economics and Business Economics International Business and Management Bedrijfskunde Technologiemanagement
Nu wel inmiddels.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, mooi! Ligt het niet aan mij
Vreselijk late reactie, maar volgens mij kijken ze bij ons of het overeenkomt met de naam/studentnr die je op je antwoordenvel hebt geschreven zodat je niet een tentamen voor een ander kan maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie dus echt nooit iemand met een lijst, maar de reden waarom ik het vroeg was dus dit.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon de mogelijkheid bieden om alle mail op je gewone mailadres te krijgen. Die https box is een bak stront. Net als de IB groep die sturen mailtjes dat je op hun site een nieuw bericht kan lezen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Luco het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het staat met die hippe nieuwe webmail die we een jaar terug al zouden krijgen, die vervolgens aan alle kanten mislukte en waarvan ze vervolgens zeiden dat ze snel met een alternatief zouden komen?
Kan gewoon hoor, op 'regels' drukken rechtsbovenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon de mogelijkheid bieden om alle mail op je gewone mailadres te krijgen. Die https box is een bak stront. Net als de IB groep die sturen mailtjes dat je op hun site een nieuw bericht kan lezen.
Ah bedanktquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor, op 'regels' drukken rechtsboven
De Universiteitsbibliotheek? Ten tijde van tentamens in het weekend open van 10 tot 10.quote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef Outlined het volgende:
Heeft de RUG een studieruimte die het gehele weekeinde (dus ook 's avonds) open is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |