Compatibility op Vista of XP zetten bij eigenschappen..quote:Op zondag 28 juni 2009 09:38 schreef JO3Y het volgende:
ik heb de client Gateway6 Client 6.0 Windows Installer 32-bit gedownload maar onder Windows 7 werkt ie niet...
Heb je Gateway6 aan staan?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef leolinedance het volgende:
Waarom krijg ik Server address "news.ipv6.eweka.nl:119" is not valid ?
?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef xminator het volgende:
Hmm krijg steeds een keepalive error met gateway, hoe ken ik dat verhelpen
Ja, ik zie go in het blauw met blauw er omheen staan en hij is geconnect. Kom oop niet op ipv6 sites trouwens.quote:
Kun je vertellen wat je precies gedaan hebt? Ik krijg het niet voor elkaar...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Sanderrrr het volgende:
Zojuist aangemeld, hij downloadt echter maar met 500 kB/s ipv de gebruikelijke 2000
Alleen dat programmaatje geinstalleerd, verder niks. Nou ja, ik had me aangemeld op de site, maar in dat programma zegt hij dat die authentication method niet supported isquote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je vertellen wat je precies gedaan hebt? Ik krijg het niet voor elkaar...
van 2 servers tegelijk downloaden. sabnzbd kan dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Sanderrrr het volgende:
Zojuist aangemeld, hij downloadt echter maar met 500 kB/s ipv de gebruikelijke 2000
Hm werkt nog goed hier, maar XSnews is meestal wat sneller ja..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:47 schreef Noway666 het volgende:
Alle connecties worden nu steeds verbroken van de eweka servers![]()
Meer mensen die het merken ? Wel jammer.Maar het was te verwachten dat ze een run op hun servers kregen.
Moest je daarvoor hier posten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik sla overhaal met m'n gewone makkelijk 1 mb /s en ruim 200 dagen retentie en like 8 connecties
Eweka heeft hogere en oplopende retentie, en XSNews gaat ook naar 400 dagen toe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik sla overhaal met m'n gewone makkelijk 1 mb /s en ruim 200 dagen retentie en like 8 connecties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |