Copying your bitstream to Russia/Chinaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef Blackf1re het volgende:
Nee, geen firmware update nodig, alleen dat Gateway6 programma op je PC.
Ik heb me anders zojuist geregistreerd met een fake-emailadres, fake naam en uiteraard zonder adresgegevens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Op dat go6.net willen ze wel heel veel van je weten bij registratie. Worden die gegevens nog op echtheid gecontroleerd?
Je blijft gewoon je normale verbinding houden. (Kijk maar op http://www.mijnip.nl)quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag het nu inderdaad, heb alleen de nodige gegevens ingevuld.
Maar hoe zit het met de normale verbinding? Blijft die nog gewoon ipv4 of neem ipv6 alles over?
Ik zie het ja. Ik lijk het dus aan de praat gekregen te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je blijft gewoon je normale verbinding houden. (Kijk maar op http://www.mijnip.nl)
Als je echter naar een ipv6 adres, bijv. http://ipv6.google.com gaat, gaat dat via ipv6, de go6 tunnel dus.
Een paar keer blijven proberen werkte bij mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ik kies om in te loggen met het opgegeven naam&wachtwoord echter gaat het juist fout. Hoe zit dat precies?
Mits je username en pass kloppen even het gateway adres in:quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik lijk het dus aan de praat gekregen te hebben
In de client op het tabblad Basic heb ik dan wel Connect Anonymously gekozen
Als ik kies om in te loggen met het opgegeven naam&wachtwoord echter gaat het juist fout. Hoe zit dat precies?
Het adres is authenticated.freenet6.net, daar heb je een username en wachtwoord voor, je connect dus niet anonymous.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, kan net zo goed anoniem dus, tenzij je een vast ipv6 adres wil.quote:"In authenticated mode, the IPv6 address and prefix are assigned permanently to a user and do not change when the user moves to a new IPv4 address. In anonymous mode, the IPv6 address changes with the IPv4 address."
Heb je de juiste server ingevult -> authenticated.blabla.com ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat ik eerder al postte:quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik dit werkend krijg met alt.binz? Dat SABnzb bevalt me voor geen meter
quote:http://colasiteoflife.com/nt6tunnel.zip
Als je die bat bestandjes open laat staan, kan je deze adressen gebruiken met Grabbit of andere programma's die eigenlijk geen ipv6 ondersteuning hebben:
Eweka: 127.0.0.1 poort 119
XSNews: 127.0.0.1 poort 1119
Max. 40 Mbit/squote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef willempjewever het volgende:
welke snelheid haal je op eweka? 100KB/sec?
200kb/sec hier vanuit Tsjechiequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef willempjewever het volgende:
welke snelheid haal je op eweka? 100KB/sec?
Op welk bestand dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, weer een stap verder. die client werkt nu correct & dat nieuw usenet programma geinstalleerd
op die zipfile met batchbestanden voor grabbit gaat m'n virusscanner trouwens op tilt
dat exe bestandje erin. maar het kan ook een valse detectie zijn, met dat heuristic gedoequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Op welk bestand dan?
De bat bestanden kan je in kladblok openen en kijken wat ze doen.
nt6tunnel kan je zelf downloaden als je het niet vertrouwt..
sixxs.net/archive/tools/NT6tunnel.zipquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat exe bestandje erin. maar het kan ook een valse detectie zijn, met dat heuristic gedoe
Daarbij geen melding. Maar de batchbestandjes werken niet met die zo te zien, het command venster sluit gelijk weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:35 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
sixxs.net/archive/tools/NT6tunnel.zip
Dit is van de site van SIXXS, een bekende IPv6 tunnel broker.
Krijg je hier ook een melding bij?
Probeer eens /K achter de opdracht, dan hoort de command prompt open te blijven,quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarbij geen melding. Maar de batchbestandjes werken niet met die zo te zien, het command venster sluit gelijk weer
En Windows 7 heeft geen native IPv6?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:55 schreef IHVK het volgende:
Windows 7 is not supported door jouw Gateway6 client.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En Windows 7 heeft geen native IPv6?
Truste!
En hoe werkt dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En Windows 7 heeft geen native IPv6?
Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |