Geen tijd gehad om te stoppenquote:
Die zijn neem ik aan gesloten om 17:00?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef F04 het volgende:
Even bellen met RDW? Leasemaatschappij bellen?
nee die kip moet betalen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
ps: het is een leaseauto, moet ik die plaat zelf betalen?
Wie het weet mag het zeggen
Zelf van de weg geschraapt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen tijd gehad om te stoppen
Overigens eet ik toevallig wel kip vanavond
Ben ik nu aan het bellen, maar volgens mij hebben die lunchpauzequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef gers het volgende:
noodnummer van de leasemaatschappij ?
Moraalridder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:48 schreef Klonk het volgende:
in de buurt van heystse zijn helemaal geen plekken waar je legaal 150 mag, eigen schuld dikke bult en ik hoop dat de kip vannacht met al z´n kippenzombievriendjes langskomt en je auto helemaal onderpoept met zombiekippenpoep
quote:Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.
Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.
De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Bij verlies of diefstal van uw kentekenplaat adviseert de RDW u altijd aangifte te doen bij de politie.
Wat voor een kip was hetquote:
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:01 schreef superdexx het volgende:
je kan ook gewoon even terug rijden naar waar die kip liep en je kentekenplaat uit de berm halen...
Nouja, de leasemaatschappij wist het dus niet?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef r8ality het volgende:
Klonk.
Maar je moet zowiezo het originele kenteken bijhebben om een plaat te kunnen bijmaken. Ik weet niet of jouw leasemaatschappij zo aardig is dat ze je dat meegeven of dat je een kopie hebt.
Gelukkig voor je hoeft niet heel het kenteken opnieuw naar de RDW net zoals een jaar geleden. En er komt ook geen duplicaatcode op je plaat.
Nee, gewoon op een 80 weg buitenaf ergens. 5 kilometer rechte weg zonder kruisingen, fietspaden, huizen etc.quote:
Scheelt je weer bellen: http://www.rdw.nl/NR/rdon(...)ikanten2juni2009.pdfquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, de leasemaatschappij wist het dus niet?!
Lekker dan, aangifte doen bij de politie dan maar en dan zien we wel verder. Morgen maar eens wat garages rondbellen hier in de buurt waar ik terecht kan
Nalatigheid dus?! Stel er gaat een motorrijder onderuit, doordat z'n wiel bij het remmen blokkeert omdat-ie precies over jouw kentekenplaat heen rijdt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef vosss het volgende:
Thanks en ik ga niet helemaal terugrijden voor een kromme onder de kippenstront en hersens zittende kentekenplaat uit een plas bloed te vissen
Scheelt weer iemand die bijna je spiegel er af rijd als je in de file staat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nalatigheid dus?! Stel er gaat een motorrijder onderuit, doordat z'n wiel bij het remmen blokkeert omdat-ie precies over jouw kentekenplaat heen rijdt...
ga je aanstellen, weet je wie echt een probleem heeft, die kip met de kentekenplaat van je lease dacia in z´n voorhoofdquote:
207, maargoed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga je aanstellen, weet je wie echt een probleem heeft, die kip met de kentekenplaat van je lease dacia in z´n voorhoofd
ik kan niet wachten op het KLB topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:04 schreef ASroma het volgende:
er staat nu waarschijnlijk iemand met zijn kentekenplaat te tanken zonder te betalen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik ben vandaag met +/- 150 km/u dwars door een kip gereden die ineens overstak
Dat maakt mij geen hol uit; ik betaal ook nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:04 schreef ASroma het volgende:
er staat nu waarschijnlijk iemand met zijn kentekenplaat te tanken zonder te betalen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:39 schreef DonJames het volgende:
Je krijgt dan wel nieuwe platen met zo'n enorm lelijke duplicaatcode.
hier bij de perser 10 euroquote:
Jij vindt het dus ook niet erg om in een roze auto te rijden met zo'n bumpersticker op de achterbumper:quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet als je in de auto zit?
Dan zal je toch de oude nummerplaat mee moeten nemen. Nummerplaat weg = nieuwe duplicaatcode.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
hier bij de perser 10 euro
voor wit en geel combinatie mag je zelf uitkiezen
duplicaat code hoeft niet als je zegt dat hij krom was en daarom een nieuwe wilt
Kleur van een auto boeit me niet en ben te lui om stickers eraf te halen of erop te plakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij vindt het dus ook niet erg om in een roze auto te rijden met zo'n bumpersticker op de achterbumper:
Nieuw kenteken aanvragen hoeft al jaren niet meer (sinds ze die duplicaatcodes hebben).quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Mwa, heb inderdaad nog wel een plaatje voor je.
Aangifte van vermissing doen.
Nieuw kenteken aanvragen.
2 nieuwe kentekenplaten kopen met duplicaatcode erop.
Als je de oude plaat nog terugvind kun je deze inleveren bij een platenboer ( Brezan/Lasualec oid) en dan een nieuwe kopen zonder duplicaatcode.
Wel even je rijbewijs/ID mee en de meldcode van je voertuig.
Geen idee, niet gekeken en dat doe ik ook niet. De auto is van de leasemaatschappij en moet binnenkort toch een grote beurt hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef Cappy het volgende:
Voor de rest geen schade ? ook niet onderzijde ? voor je later gezeik krijgt ?
Je krijgt geen nieuwe gele plaat mee als je de oude niet inlevert.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
hier bij de perser 10 euro
voor wit en geel combinatie mag je zelf uitkiezen
duplicaat code hoeft niet als je zegt dat hij krom was en daarom een nieuwe wilt
Ambtenaren mogen natuurlijk niet overstressed raken hequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:28 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, het bureau is pas om 9 uur open hier
Niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb vandaag nog even extra opgelet, maar geen kip met kentekenplaat gezien, sorry
Bullshit ... een lease maatschappij moet het weten ... ze hadden geen zin om je een goed antwoord te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, de leasemaatschappij wist het dus niet?!
Lekker dan, aangifte doen bij de politie dan maar en dan zien we wel verder. Morgen maar eens wat garages rondbellen hier in de buurt waar ik terecht kan
Rijd de volgende keer dan niet 150 waar je 80 mag, maar goed...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef vosss het volgende:
Godsklere, wat een kneuzenkermis daar zeg.
Een uur nodig voor aangifte te doen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat voor een kip was het
zo´n kip
[ afbeelding ]
of zo´n kip
[ afbeelding ]
als het de tweede was geloof ik er geen flikker van dat je alleen maar je kentekenplaat kwijt bent
Waar mag je in heel Nederland dan wel legaal 150?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:48 schreef Klonk het volgende:
in de buurt van heytse zijn helemaal geen plekken waar je legaal 150 mag, eigen schuld dikke bult en ik hoop dat de kip vannacht met al z´n kippenzombievriendjes langskomt en je auto helemaal onderpoept met zombiekippenpoep
Op de HSLquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar mag je in heel Nederland dan wel legaal 150?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |