Voor 15 euro mag je alle fietsen hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
¤10 euro voor die fiets met het oranje zadel.
Ik heb een groot huis, geloof me. In deze 'schuur' moeten de fietsen staan van 5 appartementenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef mafkees01 het volgende:
schuur durven te noemen
Kwil niet weten hoe groot jouw huis is, volgens mij zit je er nog kariger bij dan je fietsen
En/of als laatste weggaat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Repeat het volgende:
zorg dat je als laatste thuiskomt.
Dan is er ook geen probleem? Dan kun je er toch makkelijk bij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
En mijn fiets staat er nog niet eens op, die staat nog buiten vanwege ruimtegebrek.
Dit is groningen. Daar zijn fietsen niet veilig buiten, zodra de winkels dichtgaan. Als ik hem buiten laat staan vanavond, dan tref ik morgen een fiets onder de mayonaise, kots en pis aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dan is er ook geen probleem? Dan kun je er toch makkelijk bij?
Lol, net alsof al mijn buren rekening met mij gaan houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:22 schreef Dartanion het volgende:
Anders spreek je af dat iedereen die zn fiets erbij wil zetten jouw fiets naar voren/ achter zet, zodat jij makkelijk weg kan. Als ze dat niet doen, gewoon alle fietsen elke ochtend buiten laten staan (en die stomme tasjes eraf trekken)
Mijn buren houden wel rekening met mij. Heeft te maken met respect afdwingenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol, net alsof al mijn buren rekening met mij gaan houden.
Nee, ik heb al gepost wat daar achter zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef ASroma het volgende:
wat een pauperbende, waarschijnlijk is het ook nog de nooduitgang daarachter
Soort van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat is dat nou weer voor een bende?
Woon je in een flat?
En maar voor lul fietsen zekerquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef 1april het volgende:
[..]
Voor in de hoek van je appartement, niet om mensen mee lastig te vallen in de trein
Neem een kamer nét buiten groningen. Daar kun je je barrel nog veilig buiten laten staan, is de huur lager en krijg je wat frisse lucht. Maargoed, dan moet je die fiets wel iedere dag gebruiken om ín groningen te komen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit is groningen. Daar zijn fietsen niet veilig buiten, zodra de winkels dichtgaan. Als ik hem buiten laat staan vanavond, dan tref ik morgen een fiets onder de mayonaise, kots en pis aan.![]()
+ Hij staat voor de winkel onder mij en dan begint die vrouw weer te zeuren dat mn fiets voor de etalage staat.
FUCK MY LIFE
Dan ben ik al twee uur wakkerquote:
Waaruit concludeer je precies dat ik studeer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Neem een kamer nét buiten groningen. Daar kun je je barrel nog veilig buiten laten staan, is de huur lager en krijg je wat frisse lucht. Maargoed, dan moet je die fiets wel iedere dag gebruiken om ín groningen te komen..
Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen met studeren en gaan werken, met de huidige economie is je studie toch geen fluit meer waard.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kon er vanochtend in 1x uitlopen![]()
Maar het regende wel keihard, dus alsnog kutzooi
Mensen die denken dat zodra ze hun havo diploma hebben en gaan studeren opeens een grote villa in hun stad kunnen permitteren.quote:
Op FOK! wel gekkiequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die denken dat zodra ze hun havo diploma hebben en gaan studeren opeens een grote villa in hun stad kunnen permitteren.
Je vergeet pssstt, eeeij, pssst.quote:
Klopt. En achter die deur zit mijn wodkastokerijquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:07 schreef IJsbergsla het volgende:
TS is een pool en woont met z'n 8en in een veel te klein huis
hoaxquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar zit een doodlopende trap achter.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
Die fietsen met plastic zakjes over hun zadel
Hoezo, is z'n band lek?quote:
Nog te lam om op mijn profiel te klikken, mongool.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef Skylark. het volgende:
TS woont in Tilburg te zien aan de zadelhoes.
Lopen Marokkanen altijd leeg?quote:
Kan ik het helpen dat jij helemaal naar Tilburg gaat om zo'n gratis fietsenhoes te halen. Pauper.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog te lam om op mijn profiel te klikken, mongool.
Nu ben je in ieder geval op de hoogte van het nut van vouwfietsenquote:
Mensen die zich op een vouwfiets durven te vertonenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nu ben je in ieder geval op de hoogte van het nut van vouwfietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |