quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Terpentin07 het volgende:
En met jouw opmerking over kansloss heb je je zelf al gediskwalificeerd.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet nonstop op fok maar als ik hier meespeel probeer ik wel snel genoeg te reageren om de snelheid erin te houden .En met jouw opmerking over kansloss heb je je zelf al gediskwalificeerd.
Yessquote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
*popcorn pakt
Dat heeft niks met opgefokt te maken.Misschien kan jij ook niet tegen kritiek? Ik vond in ieder geval jouw opmerking niet netjes.quote:
Vraag stellen, bitte sehr.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef starla het volgende:
Ben ik nu gediskwalificeerd of mag ik een vraag stellen.
zeg het maar AKQ
Nee goed, maar als je denkt dat alles zo serieus wordt bedoeld..... Jullie maken 'lollige' opmerkingen over mij, belgie zus....modempje zo. Maak ik een 'lollige' opmerking, marcheren de moraalridders weer de straat op hoor, met qon zoals gewoonlijk voorop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien kan jij ook niet tegen kritiek? Ik vond in ieder geval jouw opmerking niet netjes.
Nee en ja in de volgorde hierboven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef starla het volgende:
zeg het maar AKQ
Mogen we niet melden dat je een beetje moet opschieten ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef starla het volgende:
zeg het maar AKQ
In is goed ! (in den beginne)quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
In en amen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |