quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef fathank het volgende:
Gewoon 3 weken later op reageren.
Als ze vragen waarom het zo lang moet duren.
"Tjah, lage prioriteit."
"Tjah, lage prioriteit."
"Tjah, lage prioriteit."
Veel mensen snapper er niks vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Vandaag dus weer eentje van gekregen.
Waarom doen mensen die extra moeite om een bericht op lage prioriteit te zetten? Waar is dat voor nodig behalve de ontvanger het gevoel te geven dat ie niet belangrijk is
Zodat de ontvanger er stiekem toch op gaat klikken omdat zo'n mails normaal niet voorkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Vandaag dus weer eentje van gekregen.
Waarom doen mensen die extra moeite om een bericht op lage prioriteit te zetten? Waar is dat voor nodig behalve de ontvanger het gevoel te geven dat ie niet belangrijk is
Ik dacht, dit is een herkenbare klacht voor de gemiddelde KLB'erquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Torquemada het volgende:
Je dacht dat zo'n mailtje vast wel een goed onderwerp zou zijn voor een topic, neem ik aan?
Wat is er zo erg aan dan? Behalve dat hij iets meer opvalt dan andere mailtjes? Dat jij niet snapt wat het inhoud?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik dacht, dit is een herkenbare klacht voor de gemiddelde KLB'er
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef mstx het volgende:
Net als die mensen die standaard bij elk mailtje de prioriteit op hoog zetten.
Ik ga even schijten...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Of gewoon sowieso mensen die om elke scheet een mail sturen, waardoor je de halve dag bezig bent met het verwerken van onzinnige kut-mailtjes!![]()
Ik snap niet waarom mensen al die extra moeite (toch een paar muisklikkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan? Behalve dat hij iets meer opvalt dan andere mailtjes? Dat jij niet snapt wat het inhoud?
De mensen die een lage prio geven die zijn bang dat er drukke mail servers zijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een server de mail drukte niet aan konquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen al die extra moeite (toch een paar muisklikken) doen om een mailtje low prio te geven.
Je zei net al iets over drukke servers. Dat zou heel goed de reden kunnen zijn, maar dan moeten er maar gewoon normaal werkende servers zijn die niet te lui zijn om te werken
nee je snapt mail op het werk niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mail.Wat is er mis met de normale post
En dat kan niet met pen en papier?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:38 schreef Dartanion het volgende:
[..]
nee je snapt mail op het werk niet!
Collega A wil iets tegen collega B zeggen, maar collega zit 5 meter verder op. Opstaan is teveel moeite. Dus typen we een mailtje!
Niks. Alleen m'n postduif is godverdomme de nek omgedraaidquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Op prioriteiten die anderen aan mails geven doe ik niks. Ik bepaal zelf wel wat prioriteit voor mij heeft.
Waar is de tijd van de postduif gebleven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat je dan complete subfora een lage prioriteit kunt geven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef sinadO het volgende:
Er zou een optie moeten zijn om topics lage prioriteit te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |