quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen af
Maar ook leuk toch?
dat sowieso maar de prognose is goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zoeerst zien dan geloven
Ergens in A'veen, waar de kaartjes zijn uitverkochtquote:
Kan je in dit weer ook nog cruisenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag hopelijk een nieuwe kap op mijn autootje zetten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen is heel leuk ja..Misschien vanavond éindelijk de filmpjes. Als ze toonbaar zijn misschien wel hier getoond
Dat is waarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat sowieso maar de prognose is goed
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:11 schreef getl0st het volgende:
![]()
Ow leuk! Toonbaar of niet.. gewoon doen
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar achquote:
Heb vroeger zelf jaren op jazz en showballet gezeten, denk ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
We dansen o.a. hierop en een aantal dingen hieruit doen wij ook
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om wat te bestellen.
Leuk Nouk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
arm kindquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Surinaams eten kun je hier zelfs nergens kopen.
Zondag nog thais besteld, erg goed moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Dat mag ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
Heeft medelijden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voor jan lul in je fobo kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Stijldansen, heeft iemand van jullie dat vroeger gedaan?
Ben wel in voor salsaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
Dansen, aangezien ik niets aan sport doe misschien een idee om weer te gaan dansenMoet ik nog wel eerst een partner vinden. Dat zal beduidend moeilijk worden denk ik
Ja, "want dat hoort bij je opvoeding" & ik vond het vreselijk (en nu nog)quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Ja dat denk ik ook. Zeker leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
Heb vroeger zelf jaren op jazz en showballet gezeten, denk ongeveer hetzelfde.
Leuk!
Haha, nee. Alhoewel, tijdens deze dans welquote:
De filmpje met onze dans is hopelijk nog leukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
Leuk Nouk!
Dansen, aangezien ik niets aan sport doe misschien een idee om weer te gaan dansenMoet ik nog wel eerst een partner vinden. Dat zal beduidend moeilijk worden denk ik
verplicht op de middelbare school elk jaar een paar weken... niet dat ik het nu kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Jazeker. Tot en met zilverster.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
HAhahaha, als je terug had gelezen, dan had je kunnen zien dat Rip hetzelfde had gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik voor jan lul in je fobo kijken![]()
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
*steekt hand op*quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
wil best leren styldansen... (als ik maar geen hakjes aan hoef wat dan filkker ik op me bek haha)quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
why thequote:
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "want dat hoort bij je opvoeding" & ik vond het vreselijk (en nu nog)
Pizza en shoarma, dat hebben wij ook. Maar vooral niet op gekke tijdstippen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
en ff apeldoorn bellen kan ook al niet meer sinds Qdayquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?
Ja, maar dat eten bestellen is gewoon ruk hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?
Jammer dat je dan niet even dichterbij woont. Dan waren we samen salsa gaan dansenquote:
Die slogan gaan ze echt niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ff apeldoorn bellen kan ook al niet meer sinds Qday
vlakbij mijn huis 24/7 shoarma huisquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pizza en shoarma, dat hebben wij ook. Maar vooral niet op gekke tijdstippen!
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd gewordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
why the?
[..]
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.
Het excuus om op je 15e zaterdagavond thuis weg te kunnen en je illegaal vol laten lopen ook.
Oh dat deed ik nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.
Het excuus om op je 15e zaterdagavond thuis weg te kunnen en je illegaal vol laten lopen ook.
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd geworden.
Ik zou de quickstep niet meer weten inmiddels.
klopt is zelfs op het nieuws geweest... wel jammer die reclames waren over het algemeen briljantquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die slogan gaan ze echt niet meer gebruiken.
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd geworden.
Ik zou de quickstep niet meer weten inmiddels.
Quickstep IS de foxtrot.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.
Ik kan geen Wals meer denk ik
Wals? Die is makkelijk joh, gewoon een vierkantje. Beginmoves danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.
Ik kan geen Wals meer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |