Pens hebben zo de SC gewonnen, eerder de Wings en Av's ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien ontpopt Duchene zich als een held
Nou, nou, nou... dan moet Duchene nog wel een paar jaartjes rijpen hoor. Crosby was goed in zijn eerste jaar, maar de Pens wonnen toch echt niet direct de Stanley Cup. Zelfs niet het jaar toen Malkin erbij kwamquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pens hebben zo de SC gewonnen, eerder de Wings en Av's ook
Staal, Crosby, Malkin en Fleury met een hoge pick. Alle 4 belangrijke spelers. Dat was niet gelukt als ze een paar jaar niet slecht warenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... dan moet Duchene nog wel een paar jaartjes rijpen hoor. Crosby was goed in zijn eerste jaar, maar de Pens wonnen toch echt niet direct de Stanley Cup. Zelfs niet het jaar toen Malkin erbij kwam
Ik verwacht helemaal NIETS van de Avalanche. De enige spelers die aanvallend een toevoeging zijn zijn:
Paul Stastny
Milan Hejduk
Wojtek Wolski
Bedenk daarbij nog dat de topscorer van dit rijtje slechts 59 punten maakte afgelopen seizoen en het moet wel heel raar lopen willen ze nu mee kunnen gaan doen om de top seeds. Stastny kan overigens wel beter: die was geblesseerd en kwam maar tot 45 wedstrijden (36 punten)
De verdediging ziet er wel aardig uit overigens met Preissing, Salei, Quincy, Hannan en Liles, maar de goaltending is dan weer matig (Budaj en Raycroft). Aardige keepers, maar beide geen toppers (alhoewel Budaj nog wel potentie heeft).
Klopt, maar naar aanleiding van je eerdere post leek het net alsof Duchene alleen genoeg was om ze kampioen te maken. En daar reageerde ik dan weer op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Staal, Crosby, Malkin en Fleury met een hoge pick. Alle 4 belangrijke spelers. Dat was niet gelukt als ze een paar jaar niet slecht waren
Ah, de season previews zijn begonnen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:34 schreef nyny83 het volgende:
Elke dag een club in de spotlight bij nhl.com. Dit keer de Ducks: http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=457917
Kun je toch zien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm eerste 3 maanden van het speelschema staan er nog maar op. Wil weten wanneer de Rangers thuis moeten in februari
Wat Heatley betreft doen er de raarste geruchten nadat z'n besprekingen met de Oilers zijn afgekapt. Las vandaag weer een gerucht dat de Ducks een trade aan 't voorbereiden waren: Perry + Selanne + Koivu voor Heatley en een 1st round draft pick. Lijkt me op zich stug aangezien Koivu en Selanne pas hebben (bij)getekend, maar je weet nooit!quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:38 schreef nyny83 het volgende:
klopt, nog veel teveel free agents die moeten signen, Dany Heatley moet nog ergens heen etc. etc., dus nog te vroeg voor echte previews. Ik zal er denk ik zelf ook wel een maken voor FOK!sport, zo'n week voor het seizoen begint.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:01 schreef nyny83 het volgende:
Dan zou ik naar een van de eerste twee wedstrijden gaan
Huh?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef WesCAddle het volgende:
Als dit waar is zullen ze in Florida wel balen, wordt steeds lastiger om nog een goede winger naast Tavares te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |