Inderdaad. Er staan nu al mensen hoorde ik.. Allemaal 13yo emokids.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik verwacht er ook veel kansloos volk.
Maar fuck it, het is Dir en Grey.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef wazoomie het volgende:
Vanavond ga ik naar een concert en ik heb er natuurlijk zin in ware het niet dat er weer allemaal japfags rondlopen en dikke meisjes die met hun zweetoksels in je gezicht gaan lopen wrijven als ze juichen. Helaas bestaat het publiek voor 90% uit dat volk.. Ik kan zo snel geen foto's vinden van deze bevolkingsgroep maar iedereen kent het vast wel. KAWAII ANIME SUGOII!!! I LOVE SUSHI.. GIRUGAMESH!!
Wens me succes en sterkte. Ik zal het nodig hebben.
Nu al?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Inderdaad. Er staan nu al mensen hoorde ik.. Allemaal 13yo emokids.
Of zo dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Yup.. 12 jaar geleden wel.
[ afbeelding ]
Nu zijn ze zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Zie sig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat voor goeds kan daar ooit uitkomen
Die wijven zijn zo kolossaal dat het wel lukt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is zo klein dat meisjes hun oksels in zijn gezicht kunnen wrijven
Nee, jij bent gewoon een dwerg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef wazoomie het volgende:
Die wijven zijn zo kolossaal dat het wel lukt..
Fuck..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef wazoomie het volgende:
In deze clip zie je wat voor mensen ik bedoel.. @ 04:20
Het is beide één pot nat. Maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
TS organiseert emo-meetings, en dan zelf afgeven op japfags!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef minkuukel het volgende:
Checkt fobo van TS
Hate to say it TS maar ehm... jij bent gewoon 1 van die mensen die je in je OP beschrijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet helemaal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Het is beide één pot nat. Maar daar gaat het nu niet om.
Oooh, nou, gelukkig maar danquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In 1997 ja.
In 2009 is het meer iets van dit:
[ afbeelding ]
Ind bij dat van 1997 had ik echt iets vanquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind bij dat van 1997 had ik echt iets van![]()
![]()
![]()
Maar toen zag ik die van 2009... Shit ik wil er ook fan van worden denk ik
Daar heb je een punt. Het is te verwachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Naar zo'n concert gaan en dan klagen dat er van die kneuzen komen
je vergeet deze nog:quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
en voor de diehards
GIRRRRRRRUUUGAAAMESSSSSHHH, OOOOOOWHHHH YEAHHH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |