mijn oudste werd met 3 weken ingebakerd en de jongste, morgwn 10 weken werd met 7 weken ingebakerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Mooi dat je nog even reageert. Inbakeren was uiteindelijk ook bij ons de gouden tip, maar de helft van de mensen wordt al panisch als je dat benoemdBovendien is het ook niet ideaal met dagen zoals nu. Veel te warm.
maar deed je het bij elke voeding? of alleen tijdens de moeilijke uurtjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Bij ons heeft infacol geholpen totdat Celine er gewoon geen last meer van had.
Voor ELKE voeding. Anders werkt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef tinny het volgende:
[..]
maar deed je het bij elke voeding? of alleen tijdens de moeilijke uurtjes
Oh dat wist ik niet. Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
Silk, venkel blijkt niet meer te mogen...
Kinderen van deze leeftijd geef je al geen waterquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen leidingwater te drinken geven dat is te hard en daar kunnen sommige babys niet tegen
hij zal idd ewater voor de flessen bedoelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Kinderen van deze leeftijd geef je al geen waterHet zou kunnen dat het gebruikt wordt voor flesvoeding, maar dat is hier bij ons al niet het geval (en ik neem aan dat het geen reet uitmaakt welk water ik drink voor de aanmaak van borstvoeding
)
Nee eerst cinababy geprobeerd, maar hielp niet, toen infacol, en dat hielp een beetje maar nu niks meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef mikoxx het volgende:
Iggy, hier was t ook vooral overdag raak met krampjes. En aan t begin van de avond. 's Nachts ging ook hier wonderbaarlijk goed steeds, heel fijn natuurlijk, want dan kan je zelf nog even tanken. Ik had t idee dat t 's nachts zo goed ging omdat ze zoooo moe waren van de hele dag krampen en huilen, dat ze 's nachts de slaap keihard nodig hadden en daardoor in een diepe slaap vielen.
Echte tips heb ik niet voor je helaas. Ja, tijd helpt, het gaat echt over, maar daar heb je nu niks aan. Dat wat je doet lijkt me voldoende (geef je infacol én cinababy??, want dat lijkt me wel veel om allebei te doen). Met ABC Dophilus heb ik geen ervaring. Wij zijn op een gegeven moment op advies van ons cb naar de omneo flesvoeding gegaan en dat hielp wel wat. Sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |