http://www.pukkelpop.be/n(...)te-en-the-maccabees!quote:Groot-Brittannië is sterk vertegenwoordigd op Pukkelpop. Met Arctic Monkeys, Snow Patrol, Razorlight, Glasvegas, Klaxons, … hadden we al de meest interessante acts van over het kanaal op de affiche! Tel daar vanaf vandaag ook Paolo Nutini, Jack Peńate en The Maccabees bij!
Voor zover ik me kan herinneren heeft Lowlands nooit een unieke headliner gehad. Ja, of je moet Anouk daartoe rekenen, maarja, die willen ze gewoon niet op Pukkelpop of Reading.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Lowlands nog een unieke headliner (hoeft niet perse een dagafsluiter te zijn) weet te boeken.
Je hoéft er niet te gaan kijken, hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat wordt dan de 6e keer Maxďmo Park voor mij.. Ja, live zijn ze heel slecht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complete line-up zal ongeveer 175 acts bevatten lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef Toad het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten we nu op c.a. 100 acts en dat is nog geen eens de helft van de complete line-up?
Live zijn ze juist heel goed !quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat wordt dan de 6e keer Maxďmo Park voor mij.. Ja, live zijn ze heel slecht..
Was ook een sarcastische reactie op een post hierboven ergens. Ik ga ze niet 6 keer zien als het niks aan is..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:52 schreef Irien het volgende:
[..]
Live zijn ze juist heel goed !Zo energiek en leuke interactie met publiek, op cd juist wat tammer...
Weet niet of we dat nog kunnen verwachten, als we naar hun tourdata kijken... 22 augustus in Oostenrijk, 24 augustus in Groningen. Maar ja, 't is niet onmogelijk.quote:
oe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Woensdag, namendag: Clark erbij
http://www.myspace.com/throttleclark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |