quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan doe ik het wel weer hoor, en niet bitchen erover.
No hard feelingsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Zie dat Jonkel hem wel geopend heeft, maar na mij.
Sorry jonk.
Jaaaa Ripley daar ben ik ook achter, als je mijn posts even doorleest dan heb je minimaal 2x mijn quote voorbij zien komen dat niet de woorden, maar de handelingen van een persoon de ware intenties laten zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
He's just not that into you. Als een man je leuk genoeg vindt zet ie zijn werk wel op gelijke hoogte met je
Ja maar daar kan ik niets aan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
No hard feelings
Ging even kijken of tally hem opende die had gecheat als mod
Zelf. Selectietraining. Dat wordt dramatisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Toch weer hier
Zelf voetballen of voetbal kijken?
Ik vond haar niet alleen hinderlijk. ook lelijk. ik meen het echt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
Haha dat is grappig. Maar zomaar ineens vond je haar geweldig? Of stootte je haar eerst af doordat je haar hinderlijk vond en ben je haar door omstandigheden toch beter leren kennen en toen was ze heel anders dan jij dacht?
QFT.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Je kan niet verwachten dat je opeens in een relatie helemaal niemand anders meer leuk, aantrekkelijk vindt, maar dat is ook helemaal niet erg, zolang je er maar niets mee doet.
Het zijn altijd de anderen of het materiaal hequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niets aan doen
EN DA TELT NIE
Oeh nice!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zelf. Selectietraining. Dat wordt dramatisch.
Ja duh! Ik ben het nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het zijn altijd de anderen of het materiaal he
Ook als je niet single bent heb je zequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, een crush en verliefdheid zijn in mijn ogen niet hetzelfde. Ook nu ik single ben heb ik best wel crushes, maar verliefd is al weer een hele tijd geleden.
Je vindt iemand helemaal geweldig en een tijdje later helemaal niet meer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, een crush en verliefdheid zijn in mijn ogen niet hetzelfde. Ook nu ik single ben heb ik best wel crushes, maar verliefd is al weer een hele tijd geleden.
Ik zeg toch "ook"quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja duh! Ik ben het nooit.
[..]
Ook als je niet single bent heb je ze
herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Je stond ook in die 2 jaar droog ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond haar niet alleen hinderlijk. ook lelijk. ik meen het echt...
maar vanwege wederzijdse vriendschappen zag ik haar wel regelmatig...
ik weet niet precies hoe het verder is gegaan maar wel dat ik daar na iets van 2 jaartjes ofzo haar helemaal te gek vond, en mooi enzo
[..]
QFT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |