quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Maar waarom ben je dan zo zenuwachtig?
verliefdquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Je kunt 3 maanden zonder eten dus in zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef gekkiegek132 het volgende:
leuk dtat je het super grappig vind,,,, ga maar ergens anders lachen
k lig dadelyk in het ziekenhuis omdat ik nix naar binnen kryg....
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef gekkiegek132 het volgende:
leuk dtat je het super grappig vind,,,, ga maar ergens anders lachen
k lig dadelyk in het ziekenhuis omdat ik nix naar binnen kryg....
Of een klysma met gortepap.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Hpzone het volgende:
in dat geval raad ik je alvast zondevoeding aan.
Da's zondequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Hpzone het volgende:
in dat geval raad ik je alvast zondevoeding aan.
Geef eens antwoord!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Groepsdruk.. Bordje moet natuurlijk wel leeg. Een vol bord laten staan als je met zijn allen uit eten bent kan natuurlijk niet. Als je daar te lang over nadenkt valt de honger ineens weg.quote:
Mooi ontworpen he, die hersenen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef Misan het volgende:
dus je bent zenuwachtig omdat je geen hap door je keel krijgt en je krijgt geen hap door je keel omdat je zenuwachtig bent?
Als je je zenuwachtig maakt om af te gaan voor de mensen die bij je zijn, dan moet je je goed realiseren dat je niets meer of minder dan hen bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef gekkiegek132 het volgende:
ik ben zenuwachtig,,, omdat ik telkens niets doo mijn keel krijg
ben je uit eten,,, krijg je niets naar binnen...
Hoe voor schut is dat??? Gaan ze je allemaal vragen stellen ed....
snap je dat ik de volgende x weer zenuwachtig ben en hetzelfe kryg??
- Dan ben je uit eten en dan eet je niks, je krijgt echt geen slaag als je het niet opeetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef gekkiegek132 het volgende:
ik ben zenuwachtig,,, omdat ik telkens niets doo mijn keel krijg
ben je uit eten,,, krijg je niets naar binnen...
Hoe voor schut is dat??? Gaan ze je allemaal vragen stellen ed....
snap je dat ik de volgende x weer zenuwachtig ben en hetzelfe kryg??
oxazepam is echt niet zonder recept verkrijgbaar, heeft dezelfde werking als veel vormen van XTC, alleen dan in mindere mate... is een antidepressiva namelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Vraag gewoon rond of kijk op marktplaats ofzo.. Dat spul is volgens mij ook zonder recept verkrijgbaar. Misschien ook niet vanwege de verslavende factor.
Dan ga je mee en eet je niet... doe ik vaak genoeg. Gewoon naar het restaurant gaan en zitten, heb je geen zin in eten dan bestel je niks. Of je bestelt en eet het gewoon niet op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef gekkiegek132 het volgende:
ja het zit gewoon tussen je oren eigenlijk,,, maar het gaat er niet uit
kunnen mensen wel om lachen ofzo.. en doen alsof k verder contactgestoord ben ofzo
maar je kan wel nie eens met vrienden of famielie ofzo ergens gaan eten
oftewel, het is ijna onmogelijk om nog sociaal kontact te hebben
Godver... ik krijg hier gewoon oogbalkanker van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef gekkiegek132 het volgende:
ja het zit gewoon tussen je oren eigenlijk,,, maar het gaat er niet uit
kunnen mensen wel om lachen ofzo.. en doen alsof k verder contactgestoord ben ofzo
maar je kan wel nie eens met vrienden of famielie ofzo ergens gaan eten
oftewel, het is ijna onmogelijk om nog sociaal kontact te hebben
Bullshit.. Dat spul heeft bij mij ook geholpen, alleen mocht ik het vanwege de leeftijd niet langer dan een week.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef mazaru het volgende:
Niet aan die pillentroep beginnen. Dit kun je ook oplossen zonder verslaafd aan pillen te worden.
Huisarts -> verwijzing naar een psychotherapeut -> conditionerings training met evt seroxat oid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef gekkiegek132 het volgende:
[..]
heb je tips dan?
verder snap k ook wel dat je geen slaag krijgt ofzo.
maar als je bijvoorbeeld op kamp gaat 4 dagen moet je toch egt eten wil je niet neervallen!
en ook al valt het achteraf misschien mee, dan heb je je nog maanden van te voren druk gemaakt.. en tegen iedereen zitten liegen om dit soort situaties te vermijdem
Maar hoe meer je er aan gaat denken, hoe erger het wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef gekkiegek132 het volgende:
[..]
heb je tips dan?
verder snap k ook wel dat je geen slaag krijgt ofzo.
maar als je bijvoorbeeld op kamp gaat 4 dagen moet je toch egt eten wil je niet neervallen!
en ook al valt het achteraf misschien mee, dan heb je je nog maanden van te voren druk gemaakt.. en tegen iedereen zitten liegen om dit soort situaties te vermijdem
Dus je bent gewoon zenuwachtig om 't eten zelf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef gekkiegek132 het volgende:
neej het is geen faalangst
het is gekomen door nare ervaring met eten...
Het is een eetstoornis! Maar daar is genoeg hulp voor te vinden... maar wat voor nare ervaringen moet ik dan aan denken? Overgevoeligheid met zware sanitaire issues als gevolg?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef gekkiegek132 het volgende:
neej het is geen faalangst
het is gekomen door nare ervaring met eten...
Gewoon eerlijk op antwoorden dat je niet zo'n honger hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:03 schreef gekkiegek132 het volgende:
met nare ervaring bedoel ik dat ik een keer gewoon niets naar binnen kreeg omdat ik me echt ziek voelde
en ik allemaal opmerkingen kreeg of ik vond dat het slecht gekookt was enzo.
Dan heeft het niets met eten te maken, maar met je omgeving. Dat zeg je nu zelf. Wat is het nu precies waar je last van hebt? Vertel eens een specifiek voorval.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:03 schreef gekkiegek132 het volgende:
neej ik vind het geen eetstoornis
als je zenuwachtig bent kunnen heel veel mensen minder eten. alleen zijn er mensen die zenuwachtig worden als ze met anderen moeten eten. en ze dat daarom niet meer kunne
met nare ervaring bedoel ik dat ik een keer gewoon niets naar binnen kreeg omdat ik me echt ziek voelde
en ik allemaal opmerkingen kreeg of ik vond dat het slecht gekookt was enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |