waarom boete?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef appelsjap het volgende:
Wtf,Ik kwam net dus een winkeltje binnen waar de eigenaar snel zijn sigaret uit deed, komt de andere eigenaar en die steekt rustig ff een sigaretje op voor mijn neus.
![]()
Hoeveel boete staat daar op?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef misterddude het volgende:
wrrm zou je roken als je ook kan blowen
Het maakt me opzich niets uit, maar als het niet mag dan mag het niet hequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Catch22- het volgende:
Ben je bij de NSB ? ga lekker ergens anders heen als je er last van hebt.
groetjes,
niet-roker
Nou jullie maken heel wat mee zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef P8 het volgende:
ik zag gister een buschaffeur roken in zijn bus![]()
waar gaat het heen met onze wereld
je mag ook niet copuleren met je eigen kinderen, maar dat heeft jouw ouders er ook niet echt van weerhouden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het maakt me opzich niets uit, maar als het niet mag dan mag het niet he
het probleem was dat hij me niet uitnodigde om mee te roken in zijn busquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou jullie maken heel wat mee zeg, ik zag gisteren een man die gewoon luidkeels 'foei' zei, ik bedoel je hebt gradaties en wat ik meemaakte slaat toch wel alles.
Kap met zeiken om het zeiken en ga wat nuttigs doen (klopt geldt ook voor mij, dus ik ben weg)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |