Ik zag 'MaJo' in MyAt staan, klik, lees de post, ga weer terug naar MyAt, zie je naam weer staan en dacht 'huh? ik zag geen MaJo?'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
Jongens, de nieuwe Arctic Monkeys is gelekt
Hehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag 'MaJo' in MyAt staan, klik, lees de post, ga weer terug naar MyAt, zie je naam weer staan en dacht 'huh? ik zag geen MaJo?'
Nu snap ik 't pas
Gefeliciteerd met je overwinning en ava![]()
Dat was inderdaad mijn tweede shockquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:39 schreef Aisumasen het volgende:
Kwam er laatst achter dat-ie 37 jaar is.
Dan zal 'ie wel een heule grote inlooplast hebben thuisquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
ZOMG Eef Alexander is heul niet gayHij heeft al 4 jaar een vriendin
![]()
![]()
Zie hier:
[ afbeelding ]
Naam is Eleanor Friedberger van The Fiery Furnaces. Damn wat zaten we ernaast![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan zal 'ie wel een heule grote inlooplast hebben thuisen dat kind heeft een enge neus. Maar 37, echt?
hm. Dan ga ik toch nog altijd voor Keith, ten eerste omdat grijs meer op blond lijkt dan op donker dus dan is ie sowieso van mij, en daarnaast ben jij sinds een korte tijd geen vrijgezel meer en ik juist wel
hoe oud is Keith eigenlijk? Niet dat het veel uitmaakt eigenlijk want daar voel je toch niets van. Oh en maj, als je interesse in alex dan weer terug is: alles kan kapot en je vriendsels hoeft niets te weten
Arctic Monkeys klinkt inderdaad goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:33 schreef Irien het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys isIk heb nog niet alles gehoord, maar tot dusver: verrassend! Zin in Lowlands optreden!
MaJo: ik heb nooit 100% geloofd dat Alex gay was. Maar goed bewijs heb je gevonden!jeej!
Ander bekend hitje van Athlete:
Heb ze gezien op Lowlands een keer... 2005 alweerHerinner me nog dat ze een theremin bij zich hadden, zo'n instrument dat alleen een naald is die zoemt op verschillende tonen naargelang je je hand dicht/ver erbij houdt.
Wat jij zegt, iets te arty farty. Kwam er toevallig van de week achter dat ik ze al in het voorprogramma van MGMT in Doornroosje heb gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef Irien het volgende:
Wie van jullie vind Florence and the Machine goed? Komt op LL... ik vind het nog een beetje hmm...arty farty maar ze zijn wel genomineerd voor een Mercury Prize...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |