Licht, divergent, convergent, lenzenformule blabla. Alleen ik loop redelijk ver achter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Zo maar eens wat eten gaan scoren trouwens
Oooow, dat vond ik altijd nog wel behapbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Licht, divergent, convergent, lenzenformule blabla. Alleen ik loop redelijk ver achter.
Dat vond ik ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Oooow, dat vond ik altijd nog wel behapbaar
Nee, Tschussquote:
Nee Ajaxquote:
Ze hadden ooit Zidane, Beckham en Raul. Maar ik word er niet warm of koud van. Net als Barcelona trouwensquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef Kopbal het volgende:
Aan de andere kant, als ze straks een team hebben met Kaka, Ronaldo, Villa gaat het wel smullen worden.
Heb alleen zo'n schijthekel aan de club.
Heb ik ook hoor. Hoop eerder dat ze keihard op hun bek gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hadden ooit Zidane, Beckham en Raul. Maar ik word er niet warm of koud van. Net als Barcelona trouwens
Juist. Dat ventje heeft het nu al hoog in zijn kop. En 8 miljoen ook nog eens. Als ze Sulejmani zouden verkopen en dan Elia zouden overnemen, swa. Maar wat moet je met 2 dezelfde spelers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Elia wordt de nieuwe Sulejmani bij Ajax
"Hoe kan het toch dat hij bij Twente wel zo goed speelde"
Ronaldo--> Real is zeker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Elia naar Ajax en Ronaldo naar Real al zeker?![]()
![]()
pauze nu 14.gif
En ze komen er mee weg he, terwijl een Chelsea en Manchester City (AZ) vervolgens worden uitgekotst..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Realdat vind ik echt de kutste club van de wereld, snap niet dat je daar fan van kan zijn
. 'Hmmm het ging dit seizoen niet goed, laten we maar voor 3 miljard euro een nieuw team gaan kopen.'
quote:
Een week in de deadline vergist.quote:
Das niet best maat. En nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |