Heb je je verdriet weggepost?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godverdegodver.
Ik baalde al dat ik moest werken vanavond, vanwege tentamens die er aan komen. Dan ga je er al heen in de stromende regen, is er geen kut te doen, mag ik uiteindelijk een dik uur eerder weg, moet ik metdie nog steeds natte broek en nat vest door weer de regen fietsen, tieft mijn fuckin ketting ook nog eens 301089018 keer van mijn tyfusfiets.!
Welcome to the club..quote:
Dus jij bent de kloon van RayManiaquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godverdegodver.
Ik baalde al dat ik moest werken vanavond, vanwege tentamens die er aan komen. Dan ga je er al heen in de stromende regen, is er geen kut te doen, mag ik uiteindelijk een dik uur eerder weg, moet ik metdie nog steeds natte broek en nat vest door weer de regen fietsen, tieft mijn fuckin ketting ook nog eens 301089018 keer van mijn tyfusfiets.!
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn ketting valt de laatste tijd ook 2x per dag eraf.
Ik wilde het nog zeggen. Zo'n gouden, met Sharona of Priscilla eraanquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?
[ afbeelding ]
Mensen met dat soort dingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?
[ afbeelding ]
Waar ging het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en mijn eerste tussenuur, yeey
Eigenlijk moet ik natuurkunde bijwerken maar daar heb ik net al een uur in de les gezeten dus daar heb ik geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |