Je bent gewoon weer eensch jaloersquote:
ook gewoon weer hequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer eensch jaloers
Whehehequote:
het zal je maar gebeurenquote:Today, it was my girlfriends birthday. To surprise her, I told her that I was going away on business, and could not be there on her birthday. When I show up at her house to surprise her with a present and cake, she opens the door in her underwear, beside a man in his boxers. She was surprised. FML
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik anders zou moetenquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik anders zou moeten
Yayquote:
LIEK OMG WTF BBQquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
plannen gewijzigd hier, nu moet ik nog opschieten ook
das handig.... notquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
plannen gewijzigd hier, nu moet ik nog opschieten ook
Woehoeh dat is goed nieuwsquote:
Ja dat moet je ook zijn als je dat nog weetquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik![]()
ben dan ook trots op mezelf ha ha
daaromquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook zijn als je dat nog weet
ach zijn we daarom hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja zoveel is het niet hoor maar ja ik heb geen zin he
Die knipoog vertrouw ik dan weer nietquote:
werkse draakjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo!
nu dan toch ff wat doen!
fijne dag allemaal!![]()
het topic is volwassen... de mensen die erin komen nietquote:
kijk dat klinkt beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
het topic is volwassen... de mensen die erin komen niet
Zeg ehr anders spreek je even voor jezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
het topic is volwassen... de mensen die erin komen niet
je had me... bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr anders spreek je even voor jezelf![]()
En? Kwam het geloofwaardig over?
Damnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
je had me... bijna![]()
nog heul ff oefenen
Meuning Smokezquote:
Ik voel me een beetje suïcidaal na het aanhoren van jouw vraagquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning Smokez
Hebben we er een beetje zin in??
Whehehequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje suïcidaal na het aanhoren van jouw vraag
Morguuh smokezquote:
tjezus man, dalijk ga je nog zeggen dat je gewerkt hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ben ik weer!
Heb net weer de pro-actieve ITért uitgehangen
ik ben er tochquote:
What else is new?quote:
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
tjezus man, dalijk ga je nog zeggen dat je gewerkt hebt
[amsterdams accent]quote:
Dat is dus echt vet relaxed moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenMeestal zijn het van die kleine dingen die je gelijk kan oplossen enzo.
Je spreekt alle mensen weer eens, en je hebt dus geen kut collega naast je.. geen telefoon... geen mail
Geen topiqs Bellert,,, alleen "nieuwe" mensenquote:
Zkr weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus echt vet relaxed moet ik zeggen
dat is idd wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenMeestal zijn het van die kleine dingen die je gelijk kan oplossen enzo.
Je spreekt alle mensen weer eens, en je hebt dus geen kut collega naast je.. geen telefoon... geen mail
Kan ik me voorstellen, maar het is wel weer eens wat andersquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten!
Hangt wel af waar je die dag moet lopen hoor
Steriel b.v, loop je in je apenpakkie rond als ITért... dat blijft vaag hoor
Hehe oepsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen topiqs Bellert,,, alleen "nieuwe" mensen
ruim een jaarquote:
idd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is idd wel leukbeetje kletsen hier en daar
lol
of ze weten niet wat ze moeten verwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd!![]()
Wel leuk om te horen hoor van mensen, dus jij bent "droxz"
(mensen verwachten mij echt anders ofzo... ik weet het ook niet hahaha)
Op fok zolang ik ben aangemeld... (lees: maand)quote:
nee moet dat danquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
Op fok zolang ik ben aangemeld... (lees: maand)
Maar heb jij ook de koninginen/kers/pasen versie van die avatar?
dat dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
nee moet dat dan![]()
kan je geen andere nemen dan
Your wish is my command!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
nee moet dat dan![]()
kan je geen andere nemen dan
fijnquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
fijn![]()
en haal nou ff een grote goede kop koffie voor meals je dan toch bezig bent
ow sorry nu ben ik egoïstisch wil iemand ook nog iets?quote:
Zoiets ja, ze verwachten een kleine WOW spelende puistenkop ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
of ze weten niet wat ze moeten verwachten![]()
denken ze; nja dat zal wel een mega nerd zijn
en kom je daar gewoon de PIMP uithangen en die mensen zo van WTF niggah
whehehehehquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoiets ja, ze verwachten een kleine WOW spelende puistenkop ofzo
Helemaal lachen toen ik me bijna had kaalgeschoren... krijg wat mensen aan de lijn die moeilijk deden, dus gaf ik aan "ik kom wel even langs"... sta ik daar.. uh uh uh uh ....
Lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
[..]
ow sorry nu ben ik egoïstisch wil iemand ook nog iets?
Had jij mij ook echt anders verwacht toevallig?quote:
ik wist niet wat ik moest verwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had jij mij ook echt anders verwacht toevallig?
Een dwaas die je niet GTA moet laten spelen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist niet wat ik moest verwachten
Ik had wel het voordeel dat ik al wat foto's enzo had gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist niet wat ik moest verwachten
Whehehehehe, ik ben goed in GTA Jah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een dwaas die je niet GTA moet laten spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehehe, ik ben goed in GTA Jah!
Dat is dan wel weer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gast ik weet hoe jij eruit ziet met een moustachequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had wel het voordeel dat ik al wat foto's enzo had gezien
dat is dan het geluk dat we dat niet gingen spelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een dwaas die je niet GTA moet laten spelen?
dat is zijn vermommingquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij eruit ziet met een moustache
Gast.... heb ik jou ooit een foto laten zien ofzo dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij eruit ziet met een moustache
Daar hoef je niet bang voor te zijn, meestal schiet ik alleen bellers en Wl's heli uit de lucht of laat ik ze een stukje vliegen ofzo... kunnen we ook samen doen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is dan het geluk dat we dat niet gingen spelen
* tripack voorziet een grote ravage met tripacks poppetje als doel
Jij nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gast.... heb ik jou ooit een foto laten zien ofzo dan?![]()
Je moeder, die heb ik pas gezien met een moustache!
Mwah eigenlijk moet alles er gewoon aan gelovenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is dan het geluk dat we dat niet gingen spelen
* tripack voorziet een grote ravage met tripacks poppetje als doel
Lynda met een foto van mij op hyves?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij nietLynda had die op haar hyves
Vooral heli's!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk moet alles er gewoon aan geloven
Volgens mij was jij het op die foto, met lynda en nog iemand?!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lynda met een foto van mij op hyves?
* Droxz.nl even snel bellen gaat
edit:
Bedoel je foto van Haarlem, dat ik achter lynda zit toevallig?
Hehe hear hearquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral heli's!
En veeeeeeeel smeris.... maar dan ook echte heuuuuuuuuuuul veeeeeeeeeeul smeris!
Dat klopt inderdaad, das wel een oude foto zeg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het op die foto, met lynda en nog iemand?!?
Ben erg benieuwd naar mijn UFC game voor de PS3quote:
10 - 20 kilo afvallen? what the fuck manquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, das wel een oude foto zeg!
Ben inmiddels bijna 10 a 20 kilo afgevallen, en heb geen snor meer
3e persoon is was een goede vriendin van Lynda.
Inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar mijn UFC game voor de PS3
Na mijn vakantie ga ik jou en WL stalken hoor... we MOETEN weer GTA spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals je weet zuip ik niet meer, ben al een tijdje niet meer lam geweest zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
10 - 20 kilo afvallen? what the fuck man
Die Ps3 staat al een tijdje uit eigenlijk, vanavond ben ik thuis (dat is iig de planningquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadHeb je nou al de meest recente firmware erop staan?
Je kan ze ook downloaden en op USB zetten, dan hoeft de PS3 ze niet meer te downloadenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die Ps3 staat al een tijdje uit eigenlijk, vanavond ben ik thuis (dat is iig de planning) en zal die PS3 even aanslingeren en kijken voor update's
Wel netjes hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals je weet zuip ik niet meer, ben al een tijdje niet meer lam geweest zullen we maar zeggen
En het zal je wel opgevallen zijn dat ik nooit meer thuis ben, dus ook nooit meer achter mijn pc en PS3 hang!
uh ok, dat wist ik niet! Nou moet ik zeggen dat ik het nieuwe enzo niet echt meer volg over die PS3quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan ze ook downloaden en op USB zetten, dan hoeft de PS3 ze niet meer te downloaden
Kan maar zo een kleine 500/600 MB zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh ok, dat wist ik niet! Nou moet ik zeggen dat ik het nieuwe enzo niet echt meer volg over die PS3![]()
Ik heb thuis een snelle verbinding, zo groot zal die update toch niet zijn? hahahhahaha
Het is bij mij een combinatie, afvallen en spierenmassie op pijl houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel netjes hoorIk probeer ook af te vallen, alleen mijn spieren nemen alleen maar toe
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef DonGuido het volgende:
Heeey mensen van het goede levenHoe is het hier?
Ik sport 4/5 keer per week, hardlopen dan ook nog, en eigenlijk alles lopend doen (behalve naar werk natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is bij mij een combinatie, afvallen en spierenmassie op pijl houden.
Ik enlopen aardig wat, zoveer
dat trekt dan. We kunnen samen merken dat we veel lopen en lekker actief zijn de laatste tijd. B.v veel de trap pakken ipv de lift helpt al aardig
![]()
En kappen met sterke drank heeft ook zkr geholpen! hahaha
600 mb... wel helemaal 3 a 3,5 minuut wachten... eng eng eng!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan maar zo een kleine 500/600 MB zijn![]()
Moet je nagaan dat ik dus helemaal niet sport!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik sport 4/5 keer per week, hardlopen dan ook nog, en eigenlijk alles lopend doen (behalve naar werk natuurlijk)
Hierrrrquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
600 mb... wel helemaal 3 a 3,5 minuut wachten... eng eng eng!
Waar kan ik dat ding anders downloaden dan?
Gast ik krijg nog geen 1000 calorieën binnen op een dagquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik dus helemaal niet sport!
(knie en pols aan gort... blijven weinig sporten over kan ik je vertellen)
Gewoon goed eten, goed drinken en veel lopen. Ik fiets ook aardig wat om mijn beenspieren sterk te houden. Het liefst binnen mijn eigen stadje gebruik ik geen OV ofzo, doe echt alles op de fiets
Thx, heb de link even doorgestuurd naar mijn mail, kan ik die thuis even openen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hierrrr
http://nl.playstation.com(...)features-(ver-2-76)/
Huh? Waarom vreet je zo weinig dan gek!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik krijg nog geen 1000 calorieën binnen op een dag
damnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
OMFG, nu breekt mijn klomp!
Ik vroeg me al een tijdje af hoe het kon dat gebruikers een vage lotus notes installatie hadden. (data lokaal op hun pc ipv op hun homeserver)
Blijkt mijn kut collega gewoon ALLE notes installatie's van de afgelopen maand lokaal te hebben gedaan. (dus mensen die op een andere pc gaan werken, hebben dan geen lotus notes!)
Wat een fusking LUTSER!!!!!!!!
Nou ik probeer weer een oud trainigsschema te doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Huh? Waarom vreet je zo weinig dan gek!?
Gast.... dat is juist de kracht van Lotus Notusquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
OMFG, nu breekt mijn klomp!
Ik vroeg me al een tijdje af hoe het kon dat gebruikers een vage lotus notes installatie hadden. (data lokaal op hun pc ipv op hun homeserver)
Blijkt mijn kut collega gewoon ALLE notes installatie's van de afgelopen maand lokaal te hebben gedaan. (dus mensen die op een andere pc gaan werken, hebben dan geen lotus notes!)
Wat een fusking LUTSER!!!!!!!!
morguuuhquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
OMFG, nu scheurt mijn kringspier!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast.... dat is juist de kracht van mijn Lotus Totem![]()
Ga maar weer vakantie vieren, trutquote:
Met alle plezier, linker-kleine-schaamlip-van-Oprah-Winfrey-look-a-likequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga maar weer vakantie vieren, trut![]()
Hoe weet jij hoe die eruit ziet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met alle plezier, linker-kleine-schaamlip-van-Oprah-Winfrey-look-a-like
Dudequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben iemand aan het uitleggen hoe het afsluiten van windows werk
Ze snapt het verschil niet tussen "afmelden" "opnieuw opstarten" en "afsluiten".
Er stond laatst zo'n filmpje op dumpert.nl, toen stond jij zo in de spiegel te kijken terwijl je riep "Whoah, wie heeft de linker kleine schaamlip van Oprah Winfrey op m'n muur geplakt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die eruit ziet?
En jij zei dat Droxz hulp nodig had?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er stond laatst zo'n filmpje op dumpert.nl, toen stond jij zo in de spiegel te kijken terwijl je riep "Whoah, wie heeft de linker kleine schaamlip van Oprah Winfrey op m'n muur geplakt?"
Toen stond je even achter je oor te krabben en zei je iets van "oja, ik had hier gister een spiegel opgehangen".
Jeweetsch
Professionele hulp, welteverstaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij zei dat Droxz hulp nodig had?
quote:
Ik dacht meer aan een telraam....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude![]()
Geef haar maar weer een typemachine
Aaaah daar zit dus de crux van het verhaalquote:
Geef haar dan maar geen type-ex enzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een telraam....
Djeez, het kan nog gekker!
Ik krijg de vraag of ze dubbelzijdig kan printen... dus ik wil alles laten zien, heeft ze niet eens een printer geinstalleerd?!.... "zo mevrouw, zullen we daar eerst even mee beginnen?" *zucht*
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaah daar zit dus de crux van het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh![]()
Ga ik mijn kut collega geven, wat een idee!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geef haar dan maar geen type-ex enzo
quote:… En boven staat er 1 die naar benneden moet en beneden staat er 1 die naar boven moet.
Gebruiker weet niet welke Orders er nud us boven ind eweg staan….
Jongen, dat gaat toch al lang niet meer werken... jeweetzzzzzzz!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Fase 1: OntkenningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Fuck, ik geef het op met die knuppelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ga ik mijn kut collega geven, wat een idee!
Check, deze is van 5 minuten terug:
[..]
Daar heb je het al....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben iemand aan het uitleggen hoe het afsluiten van windows werk
Ze snapt het verschil niet tussen "afmelden" "opnieuw opstarten" en "afsluiten".
daar kan ik geen touw aan vastknopen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ga ik mijn kut collega geven, wat een idee!
Check, deze is van 5 minuten terug:
[..]
Dan moet ik nog meer moeite doen voor zo'n koe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Daar heb je het al....
Leuk verjaardagscadeautje: Windows voor Dummies...
Biertje dan maar?quote:
Zo klinkt het beter Bellert!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck, ik geef het op met die HEM EEN knuppel IN ZIJN NEK
Hoor ik daar bier?!quote:
whehehe toch niet die kelder in het tuinhuisjequote:
Scherp +1quote:
Nog een voorkeur voor het type bier?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoor ik daar bier?!
BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Palm, Hertog Jan of... welke special kiezen we vandaag.... Duvel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor het type bier?
O die knuppel moet dus ook nog scherp zijn! whehehehequote:
Jawelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe toch niet die kelder in het tuinhuisje![]()
whehehehequote:
Hertog Jan is zeker goed bier jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Palm, Hertog Jan of... welke special kiezen we vandaag.... Duvel!
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
ik nog 61quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veul minder zin!
Nog 9.5 (werk) uur en ik heb vakantie!!!!
Maak anders gewoon 3 snelkoppelingen op haar bureaublad met deze tekst:quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik nog meer moeite doen voor zo'n koe!
Ik plaats zo wel een link in haar startup naar KLIK
Minderquote:
Als jij gaat mag je mij weer uitlachenquote:
oew dat is wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij gaat mag je mij weer uitlachen
Whehehe, leuk... dan ben ik jarig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
oew dat is wel leuk![]()
![]()
das wel pas in augustus
Ze gaat het GVD maar onthouden jah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Maak anders gewoon 3 snelkoppelingen op haar bureaublad met deze tekst:
"ZO GAAT HIJ HELEMAAL UIT"
"ZO GAAT HIJ UIT EN VANZELF WEER AAN"
"ZO GAAT HIJ NIET UIT, MAAR KAN JIJ WEL NAAR HUIS"
Dude ik ookquote:
whehehehequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik lig dubbel hier op mijn werk(ja het kan dus blijkbaar!)
Mijn baas is op vakantie... nu hebben collega's zo een pakkie van steriel gejat, daar allemaal piepschuim in gestopt.. .foto van hem uitgeprint en op zijn "gezicht" geplakt... handschoentjes aan (pak moesten ze opblazen), en van die stof netjes op zijn hoofd... ziet er echt te grappig uit zo achter zijn buro whehehehe
Iedereen die nu bij ons op de afdeling komt, kijkt gelijk op die "pop" met een als gezicht een printje van mijn baas
Het is dat ik hier geen blauwtand heb, anders had ik die foto ff laten zien!quote:
Ik een half uurtje minder, maar ben wel redelijk optijd begonnen vandaag... 08:40 ofzo...quote:
Op tijd noemt die datquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik een half uurtje minder, maar ben wel redelijk optijd begonnen vandaag... 08:40 ofzo...
Ik zeg toch niet "vroeg" whehehequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op tijd noemt die dat
Ik ga over 30 minuten naar huis
ja ik was er ook al wel om 9 uurquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik een half uurtje minder, maar ben wel redelijk optijd begonnen vandaag... 08:40 ofzo...
Heb je een uur pauze dan ofzo?quote:
Ach... daar heb ik geen moeite meequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet "vroeg" whehehe
Zelf vind ik het wel lekker die tijd, hoef ik tenminste niet zo fusking vroeg mijn nest uit...en iets met optijd slapen ken ik niet... vandaar whehehe
nee maar een half uur..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je een uur pauze dan ofzo?
Ik heb geen zin meer... even wachten tot kut collega terug is van lunch... dan ga ik maar eens wat eten zoeken
hoe vroeg moet je eruit dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach... daar heb ik geen moeite mee
niet slapen heb ik ook geen moeite meequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
06.00 ongeveerquote:
Serieus? Ik ben echt een nachtmens, en slaap echt niet voor 00:00 a 01:00quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja precies, ik slaap wel wat eerder dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben echt een nachtmens, en slaap echt niet voor 00:00 a 01:00
damn dan doe ik toch iets niet goed, want zo laat moet ik ook op(nja 6:15 meestal), ik vertrek dan wel pas om 7:15 om hier hopelijk om 8:30 aan te komenquote:
06.00 op, om 06.15 zit ik al in de auto op weg naar werkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
damn dan doe ik toch iets niet goed, want zo laat moet ik ook op(nja 6:15 meestal), ik vertrek dan wel pas om 7:15 om hier hopelijk om 8:30 aan te komen
ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben echt een nachtmens, en slaap echt niet voor 00:00 a 01:00
owjah jij eet nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
06.00 op, om 06.15 zit ik al in de auto op weg naar werk
dat is toch ook allemaal tijdverspillingquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah jij eet nietik maak dan meestal lunch voor
en mij en nog ontbijten, maar daar doe je ook niet aan
Ontbijten skip ik, period...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah jij eet nietik maak dan meestal lunch voor
en mij en nog ontbijten, maar daar doe je ook niet aan
Vind ik nou ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is toch ook allemaal tijdverspilling
valt wel mee hoor, zo hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is toch ook allemaal tijdverspilling
2 uur?! WTF gast!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ontbijt tegenwoordig gewoon.
waar maagaandoeningen allemaal goed voor zijn
mijn ochtendritueel duurt ook ongeveer 2 uur
yup lekker wakker worden met koffie, vervolgens ontbijten , douchen, ff achter mn pc of afwassen, en brood klaarmakenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 uur?! WTF gast!
Hoezo maagaandoeningen, van de alcohol?
ja en het is hier nog gaan regenen ookquote:
zeg wil je die troep wel bij je houden ja ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ja en het is hier nog gaan regenen ook
ik doe niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wil je die troep wel bij je houden ja ?
ja zo ben ik gister 2 keer nat geregend..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ik doe niks![]()
het valt gewoon naar benden... en best hard
het werd hier al donker ja, gelukkig is de lucht nu aardig witquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ik doe niks![]()
het valt gewoon naar benden... en best hard
help me dan es ff om het verder te blazen naar het binnenlandquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het werd hier al donker ja, gelukkig is de lucht nu aardig wit
sorry heb alles doorgestuurd naar jou
ja doe dat eens niet danquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
help me dan es ff om het verder te blazen naar het binnenland
is goed, zo richting Crazy-Pquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
help me dan es ff om het verder te blazen naar het binnenland
jah het helpt alquote:
awwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe
ik zie het ja
[ afbeelding ]
wel grappig dat dit al een enorm lang woord isquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, blijkbaar lijd ik dus aan hippopotomonstrosesquippedaliofobie
Hip·po·po·to·mon·stro·ses·quip·pe·da·li·o·fo·biequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel grappig dat dit al een enorm lang woord is
die is er klaar voorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe
ik zie het ja
[ afbeelding ]
Die kerel die dat woord heeft bedacht is wel een ware baas hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel grappig dat dit al een enorm lang woord is
dat je het op je scherm hebt gekregenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, blijkbaar lijd ik dus aan hippopotomonstrosesquippedaliofobie
ik denk dat hij last had van serendipiteitquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel die dat woord heeft bedacht is wel een ware baas hoor
"Het spijt me meneer, maar u lijdt aan Hippopotomonstrosesquippedaliofobie"
"AAAAAAAAAHHHH![]()
![]()
"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat hij last had van serendipiteit
lol, ik google op "hoe bedoel je"... krijg je ditquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
lol, ik google op "hoe bedoel je"... krijg je dit
[ afbeelding ]
kansloosquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De SP is trouwens echt de weg kwijt heur... ze willen "download-belasting" invoeren
Ik stem nooit meer SP, ooit 1 x gedaan... maar NOOIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT MEEEEEERRRRRRRRRR!quote:
Dat ken ik ergens van! Vrijdag ga ik lossssssssssssssssssssss!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
pfff deze week is echt: energie rovend.
kut slapen, cursus gehad, werken.
helft van de week en ben al door hele energie op.
collega zei net al:
normaal zuip ik me nooit klem, maar als deze week voorbij is dan zuip ik me helemaal klem
zoals de betekenis van het woord bedoeld isquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De SP is trouwens echt de weg kwijt heur... ze willen "download-belasting" invoeren
ik heb nog nooit sp gestemdquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stem nooit meer SP, ooit 1 x gedaan... maar NOOIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT MEEEEEERRRRRRRRRR!
mja energy drank en cola komen vandaag er niet door.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van! Vrijdag ga ik lossssssssssssssssssssss!
* Droxz.nl geeft:quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Crazy-p het volgende:
dit weekend met mn moeder.. mn schoonmoeder.. mn vriend.. en mn broer.. in een 5 persoons huisje op centerparks zitten..
ik ga ook maar zuipen
Same here, ben helemaal "op" man...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja energy drank en cola komen vandaag er niet door.
Blijf slap haha
heel de dag aan 1 klant gewrkt nog niet klaar ;o
ik ben gelukkig morgen om half 6 vrij.. en hoef dan donderdag pas weer te werken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Same here, ben helemaal "op" man...
Morgen eerder weg, vrijdag al vrijgenomen en vakantie![]()
En die vakantie is echt hard nodig hahaha
Rustig aan daar he
gezellig toch ? koekhappen en spijkerpoepen FTW! EINZZZ$#(*%(quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben gelukkig morgen om half 6 vrij.. en hoef dan donderdag pas weer te werken..
maar god.. wat een weekend gaat dit worden
Een grote zak wiet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je
ik zie alleen het plaatje niet
Rustig aan zit er voorlopig echt zo hard niet inquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Same here, ben helemaal "op" man...
Morgen eerder weg, vrijdag al vrijgenomen en vakantie![]()
En die vakantie is echt hard nodig hahaha
Rustig aan daar he
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel de dag aan 1 klant gewrkt nog niet klaar ;o
Morgen is het donderdag?...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben gelukkig morgen om half 6 vrij.. en hoef dan donderdag pas weer te werken..
maar god.. wat een weekend gaat dit worden
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gezellig toch ? koekhappen en spijkerpoepen FTW! EINZZZ$#(*%(
Proest,quote:
whehehequote:
Natuurlijk zit dat er wel in! Neem je tijd, en zorg dat je zelf niet kapot gaat gast..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rustig aan zit er voorlopig echt zo hard niet in
maar goed, soms ff uurtje relaxen
hier nog je babyfoto die ik beloofd had
[ afbeelding ]
Voor Crazy-p.... die "gezellig" naar centre parcs gaat met de familie...quote:
whehe, jij dacht ik kijk vaak K1, daar hoort natuurlijk ook de wietsoort bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voor Crazy-p.... die "gezellig" naar centre parcs gaat met de familie...
Van de week K1 (wiet) gekocht... best goed te doen
ja ik voorzie nu al allemaal problemen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voor Crazy-p.... die "gezellig" naar centre parcs gaat met de familie...
Van de week K1 (wiet) gekocht... best goed te doen
Zoiets jah! Stond hoger als White Widowquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, jij dacht ik kijk vaak K1, daar hoort natuurlijk ook de wietsoort bij
130 km op de fiets? Nou vind ik fietsen leuk, maar 130 km is niet leuk meer hoor hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik voorzie nu al allemaal problemen..
begint in de auto er heen..
zit er serieus over te denken om met de fiets te gaan
maar ja.. 130km.. vind mn vriend toch weer belachelijk moeilijk doen als het ook met de auto kan..
ja met 4 personen in een auto..
mn moeder.. mn schoonmoeder.. mn vriend en ik.. feeeeeeeeeest..
moet ik nog naast mn moeder op de achter bank zitten ook
Wij + Vakantie = Mooi weer!quote:
Tot morgen 3pack, nu wel je vriendin de groeten doen hequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef tripack het volgende:
fijne avond mensenik ga er vandoor
tot morgen
Of zoals mijn broer roept:quote:
neenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Kloepoek![]()
Ga jij nou eens ff langs komen vanavond watje![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of zoals mijn broer roept:
Bami tapijt!!!
(chinees mevrouwtje liet de bami op het tapijt vallen)
nou serieus...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
130 km op de fiets? Nou vind ik fietsen leuk, maar 130 km is niet leuk meer hoor hahaha
3 vrouwen en 1 man... + auto = whehehehe
Als ik al eens met de auto ga zit ik ALTIJD voorin, ik ben de kleinste niet... heb dat probleem dus gelukkig nooit
Jongen.. we gaan controleren of je weg bent hequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neenik ben er niet vanavond verjaardag
[..]
![]()
nou na de helft van mijn dag te hebben verneukt aan research en de rest het nuttig maken van de research wens ik u allen een hele fijne avond maar ik peer hem nu toch echt.
Jongen, je bent er nooit als we er om vragen gek!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neenik ben er niet vanavond verjaardag
[..]
![]()
nou na de helft van mijn dag te hebben verneukt aan research en de rest het nuttig maken van de research wens ik u allen een hele fijne avond maar ik peer hem nu toch echt.
Ook niet als hij dat doet over je schoonmoeder?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou serieus...
liever 130 km fietsen..
mn vriend moet voor in zitten omdat ie wagen ziek word.. en hem kotsend in de auto hebben zie ik ook niet zitten
nee mijn schoonmoeder is wel liefquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook niet als hij dat doet over je schoonmoeder?![]()
Ik heb geen problemen met moeders en schoonmoeders enzo, gelukkig maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Heel verstandig om dat te zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook niet als hij dat doet over je schoonmoeder?![]()
Ik heb geen problemen met moeders en schoonmoeders enzo, gelukkig maar!
Buiten dat is het ook gewoon zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook gewoon zo!
fuck offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whehehehe, ik ga afsluiten en mijn trein halen.quote:
tuurlijk wel..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, ik ga afsluiten en mijn trein halen.
Zie je straks mop!
Crazy-P, succes nog... nog maar een half uurtje, is wel vol te houden toch?![]()
rust zit er echt niet in, geloof me maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk zit dat er wel in! Neem je tijd, en zorg dat je zelf niet kapot gaat gast..![]()
wheheheheh
15:00 a 15:30 ga ik maar eens vakantie vierenquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh.
Ik heb vandaag zóveel zin dat ik maar lekker om 12:00 naar huis ga
Gast, jij hier? Nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
15:00 a 15:30 ga ik maar eens vakantie vieren
damn, 5,5 uur slaap is weer te weinig
quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, jij hier? Nu al?![]()
5.5 uur slaap is te weinig idd.. 3 al helemaal
Mogguh vanaf huis!quote:
Hmh bij mij is het eerder andersomquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
nu nog thuis?
heb al weer voor bijna 2 uur werk opzitten haha (in 20 min tijdsick
)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb geen zin meer
Is het al weekend???
Mogguuuuh Smokez, Crazy-M en Droxz
Afbeelding opgeslagenquote:
Het antwoord is trouwensquote:
dracuquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
en heb je ook wat gewonnen dan ?
Ik denk een gratis vulling voor mijn luchtbedquote:
scheelt wel weer zelf blazenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk een gratis vulling voor mijn luchtbed
Je moeder kwam laatst toevallig helemaal nat in de treinquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Damn sta je dan, helemaal nat te wachten op je trein
geen paraplu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Ja precies, ik hou daar niet zo vanquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Godsammequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder kwam laatst toevallig helemaal nat in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |