Je bent gewoon weer eensch jaloersquote:
ook gewoon weer hequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer eensch jaloers
Whehehequote:
het zal je maar gebeurenquote:Today, it was my girlfriends birthday. To surprise her, I told her that I was going away on business, and could not be there on her birthday. When I show up at her house to surprise her with a present and cake, she opens the door in her underwear, beside a man in his boxers. She was surprised. FML
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik anders zou moetenquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik anders zou moeten
Yayquote:
LIEK OMG WTF BBQquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
plannen gewijzigd hier, nu moet ik nog opschieten ook
das handig.... notquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
plannen gewijzigd hier, nu moet ik nog opschieten ook
Woehoeh dat is goed nieuwsquote:
Ja dat moet je ook zijn als je dat nog weetquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik![]()
ben dan ook trots op mezelf ha ha
daaromquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook zijn als je dat nog weet
ach zijn we daarom hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja zoveel is het niet hoor maar ja ik heb geen zin he
Die knipoog vertrouw ik dan weer nietquote:
werkse draakjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo!
nu dan toch ff wat doen!
fijne dag allemaal!![]()
het topic is volwassen... de mensen die erin komen nietquote:
kijk dat klinkt beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
het topic is volwassen... de mensen die erin komen niet
Zeg ehr anders spreek je even voor jezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
het topic is volwassen... de mensen die erin komen niet
je had me... bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr anders spreek je even voor jezelf![]()
En? Kwam het geloofwaardig over?
Damnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
je had me... bijna![]()
nog heul ff oefenen
Meuning Smokezquote:
Ik voel me een beetje suďcidaal na het aanhoren van jouw vraagquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning Smokez
Hebben we er een beetje zin in??
Whehehequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje suďcidaal na het aanhoren van jouw vraag
Morguuh smokezquote:
tjezus man, dalijk ga je nog zeggen dat je gewerkt hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ben ik weer!
Heb net weer de pro-actieve ITért uitgehangen
ik ben er tochquote:
What else is new?quote:
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
tjezus man, dalijk ga je nog zeggen dat je gewerkt hebt
[amsterdams accent]quote:
Dat is dus echt vet relaxed moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenMeestal zijn het van die kleine dingen die je gelijk kan oplossen enzo.
Je spreekt alle mensen weer eens, en je hebt dus geen kut collega naast je.. geen telefoon... geen mail
Geen topiqs Bellert,,, alleen "nieuwe" mensenquote:
Zkr weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus echt vet relaxed moet ik zeggen
dat is idd wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pro-actief lopen is wel lachen hoor, gewoon bij mensen langslopen om te vragen of ze nog problemen of vragen hebbenMeestal zijn het van die kleine dingen die je gelijk kan oplossen enzo.
Je spreekt alle mensen weer eens, en je hebt dus geen kut collega naast je.. geen telefoon... geen mail
Kan ik me voorstellen, maar het is wel weer eens wat andersquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten!
Hangt wel af waar je die dag moet lopen hoor
Steriel b.v, loop je in je apenpakkie rond als ITért... dat blijft vaag hoor
Hehe oepsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen topiqs Bellert,,, alleen "nieuwe" mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |