die gebruik ik als ringtonequote:
True Scottish Pirate Metal(tm)quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef Equites het volgende:
Wat is dat voor sadness dan? Fucking piraten muziek
Ze hebben eind vorig jaar nog een cdtje gemaakt, die ik overigens nog nooit geluisterd hebt. Waarschijnlijk omdat ik, net als jij, niets meer van ze hoorde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
Alestorm!Alleen als ik dronken ben!
![]()
30 juni komt trouwens de nieuwe Suicide Silence... Ik denk dat ik hem maar pre-order! Ik las ook dat ze gaan touren met Mudvainedat die het nog doen zeg. Daar heb ik echt al heel lang niets meer van gehoord.
Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Kan iemand nu snel een s toevoegen aan het woord Metalhead in de topictitel zodat Witchfynders foutje geen blijvertje wordt? Alvast bedankt.Niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
alestorm is live geniaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
Alestorm!Alleen als ik dronken ben!
![]()
30 juni komt trouwens de nieuwe Suicide Silence... Ik denk dat ik hem maar pre-order! Ik las ook dat ze gaan touren met Mudvainedat die het nog doen zeg. Daar heb ik echt al heel lang niets meer van gehoord.
Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Kan iemand nu snel een s toevoegen aan het woord Metalhead in de topictitel zodat Witchfynders foutje geen blijvertje wordt? Alvast bedankt.Ga jij nou maar eens naar Marko Hietala in Northen Kings luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en mag ik niet unificeren?
[ Bericht 6% gewijzigd door ThE_ED op 10-06-2009 20:54:53 ][KNE]-Mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |