@ Tan. Lol ze komen opeenvolgend later. Daar hoop ik ergens wel op. Al zegt m'n gevoel iets anders, maar daar schijnt iedere zwangere last van te hebben.
Merk je trouwens ook dat het kindje in de buik gewoon totaal anders reageert als bij de vorige zwangerschap? Mijn zoon was echt meer een schopperd en schopte spulletjes van mijn buik af terwijl dit kindje meer zichzelf tegen je aanvlijt. Wanneer ik of m'n man een hand op de buik legt en met name de zijkant dan duwt ze steeds met haar ruggetje of kontje ertegenaan, wanneer je je hand weer weghaalt zie je echt aan de zijkant haar kontje uitsteken.

Ik vind het erg apart om al zo duidelijk verschil te zien in gedragingen.
@ Kersjes Succes in het ziekenhuis.
@ Linda Dat komt wel bekend voor idd. Ik heb zowiezo veel meer last van afscheiding als voorheen omdat het meer dan 1 keer voorgekomen was halverwege de zwangerschap heb ik het niet echt gevraagd aan de vk.
@ Meimeltje Spannende weekjes nog. Ik hoop dat je snel gerustgesteld kunt zijn. Is ook lastig om in het begin het hartje te vinden. Bij mij werkte het pas echt goed vanaf 16 weken. Daarvoor was ik zeker 10 min opzoek en met het apparaatje in m'n buik aan het porren tot ik haar vond. Net boven het schaambot. Toen ik na een aantal weken de angel sounds niet gebruikt had kon ik in eerste instantie haar niet meer vinden, omdat ik gewoon veel te laag had gemikt. Ik zat nog onder de navel te luisteren terwijl dit nu een beetje schuins naast de navel moest zijn.
Hier loop ik maar steeds te stressen over alles wat nog gedaan moet worden in huis. Ik zie van alles en begin overal opruim projecten die half af zijn.
M'n achtertuin is gelukkig nog alleen wat onkruid tussen de tegels weghalen, maar bukken gaat niet echt meer en ik heb geen zin om op m'n billen op natte tegels te gaan zitten. Dan maar verder met de zolder moet nog een hoekje opruimen/weggooien. Tja wasmachine staat daar dus Kraam zal ongetwijfeld daar komen. Phoe ik wordt eigenlijk al gewoon steeds moe van mezelf en het steeds als een kip zonder kop rondrennen in huis. Dus wat dat betreft misschien maar beter dat beebje evt later kan komen eer dat ik alles op orde heb en tevreden ben.
Hmm woensdagmiddag.

Zoonlief wilde graag een zakcentje bijverdienen