abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69893661
Troel komt vast wel goed. Ik voelde de twee dagen voor de 30 weken groeiecho ook beebje bijna niet en zag dat ze toch lekker lag te draaien en slokjes vruchtwater nemen.
Terwijl ik dit niet voelde, maar is erg eng idd.
Ik gebruik zelf nog steeds regelmatig m'n angelsounds om te checken of alles ok is.
Zal wel zo blijven tot ze eenmaal veilig in m'n armen ligt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:29 #52
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69894063
Ik ga zo richting zh, ze willen me zien voor extra controle
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:39:11 #53
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69894117
Urla, welkom hier, bij mij was de tweede niet vroeger dan de eerste.

eerste: 10 dagen te vroeg
tweede: 5 dagen te vroeg
derde: twee weken te vroeg, maar gehaald
vierde: 1 dag te vroeg
vijfde: 1 dag te laat

Fabeltje dus

Troel, ik herken het wel. Ik heb me zo ook wel eens zorgen gemaakt, maar soms hebben ze een paar dagen meer slaap nodig en voel je ze amper.
pi_69894261
Troel, dat is inderdaad erg eng... ik hoop dat je je kindje gauw gaat voelen... heb je een angel sounds?

Fijn Kersjes! Succes!
pi_69894273
Jullie gaan allemaal veel te snel! Ik kan het niet bijhouden!

Aan alle nieuwkomers: Gefeliciteerd, hoop dat jullie een super zwangerschap tegemoet gaan!

En de mijlpalers: Weer een stukje dichter bij het zien en vasthouden van je kindje! FIjn idee hè?

@ Ca.ra: Dat zijn de leukste, eerste kerstdag-kindjes !

Ik had hier vannacht toen ik naar de wc ging met afvegen wit slijm met een soort van rode bloedadertjes er door heen. Bij 2e keer vegen een beetje roze en vanmorgen was het een beetje grauw en waterig... Komt iemand dat bekend voor? (Sorry voor het viezigheids-gehalte )

En, wel 1 dag te laat, maar beter dan een maand te vroeg (hè BE? ) Ik heb mn 100 dagen mijlpaal gehad! Nu nog maar 99 dagen tot het kleine meisje er is!

En Troel: Ik voel de baby soms ook niet...helpt je buik heen en weer schudden niet? Of miss een muziekje in de buurt van je buik afspelen? Dat is hier altijd een succes! Sterkte in ieder geval vrijdag, er zit vast een prachtige, gezonde baby in je buik (Had je nou al gepost wat het wordt?)
Lotte!
Noah!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:45:22 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_69894335
Ja, het kan inderdaad niets zijn en hoe langer ik me er druk over ga maken, hoe erger het wordt natuurlijk Ik ga in ieder geval niet de gyn bellen, vindt het echt onzinnig om nu een afspraak te laten maken terwijl ik daar vrijdagochtend terecht kan. Het is gewoon een drukke dag vandaag omdat Ruben rondloopt enzo maar het zal wel loslopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69894340

[ Bericht 100% gewijzigd door Linda2205 op 10-06-2009 12:45:48 (quote ipv edit) ]
Lotte!
Noah!
pi_69894384
Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders.
Besef toch wel, dat het niet voor iedereen even gemakkelijk is om zwanger te worden, vandaar.

Doen (of hebben) meer van hier hieraan?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:44 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_69894549
Ik mag niet meedoen aan moeders voor moeders omdat ik een bloedtransfusie gehad heb, maar volgens mij hebben veel meiden hier wel ingezameld ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 12:59:09 #60
5428 crew  miss_sly
pi_69894865
Troel, het is zo vrijdag en ik hoop voor je dat je dan een hele mooie echo hebt met alleen maar goede berichten.

Linda, ik herken het niet wat je beschrijft. Misschien gewoon wat afscheiding?

ymme, goed dat je meedoet met MvM Het is inderdaad niet vanzelfsprekend en het is geen al te grote moeite om een aantal weken in een pot te plassen (hoewel het tegen het einde niet echt leuk meer is ).

Tan, hoe is het met je? geen bloedverlies meer? en met je gebit en de pijn?

Urla, welkom. Volgens mij is het ook een bakerpraatje hoor, dat de tweede vroeger komt. Maar wei weet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:07:25 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69895143
Haha Linda, nu wel 100 dagen idd!

Troel, met 20 weken hoef je je kindje ook helemaal niet al elke dag te voelen he, vergeet dat ook niet.

Kersjes, sterkte in het ziekenhuis.
pi_69895295
Ja, Miss, dacht ik ook...maar die soort van adertjes erdoorheen maakte het wat vreemd voor me...naja, als het eenmalig blijft zal het wel niks belangrijks zijn. Beebje heeft de nacht lekker doorgeschopt, dus daarmee is alles nog in orde!

En Kersjes inderdaad succes in het ziekenhuis, hopelijk is alles ok
Lotte!
Noah!
pi_69895463
Urla welkom hier!!

Kersjes sterkte in het ziekenhuis.

Bij mij hielp een angelsound ook als ik even onzeker was als ik de baby niet meer voelde (bij de vorige zwangerschap). Maar het kan zijn dat hij/zij zich natuurlijk gewoon ff stil houdt.

Nu werkt een angelsound alleen maar averechts bij me, heb het van de week geprobeerd maar kan geen hartje vinden. Blijf nog onzeker of alles deze keer wel goed is, over 2 weken weer afspraak bij de vk.
pi_69895964
Linda, misschien is het een gedeelte van je slijmprop ofzo? Die kan je blijkbaar ook al heel vroeg verliezen, en dat wordt dan gewoon weer opnieuw aangemaakt.

Kersjes, ik hoop dat het allemaal meevalt. Sterkte!

En welkom Urla!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:33:21 #65
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69896038
Nou, even heel snel een ego-post voor ik naar het ziekenhuis ga: ik ben goedgekeurd bij de VK, maar de beeb nog niet. Er was geen hartslag te vinden met de doptone, dus ze dacht dat beeb-lief zich naar de achterkant van de baarmoeder heeft ingenesteld. Om het zekere voor het onzekere te nemen (baarmoeder was verder goed gegroeid enzo) krijgen we nu een extra echo en ze hadden nog een gaatje bij het echocentrum over een kwartiertje ben ik al, dus ik ga! (Maak me niet echt zorgen hoor )

Dagdag!
3!
pi_69896080
@ Tan. Lol ze komen opeenvolgend later. Daar hoop ik ergens wel op. Al zegt m'n gevoel iets anders, maar daar schijnt iedere zwangere last van te hebben.
Merk je trouwens ook dat het kindje in de buik gewoon totaal anders reageert als bij de vorige zwangerschap? Mijn zoon was echt meer een schopperd en schopte spulletjes van mijn buik af terwijl dit kindje meer zichzelf tegen je aanvlijt. Wanneer ik of m'n man een hand op de buik legt en met name de zijkant dan duwt ze steeds met haar ruggetje of kontje ertegenaan, wanneer je je hand weer weghaalt zie je echt aan de zijkant haar kontje uitsteken. Ik vind het erg apart om al zo duidelijk verschil te zien in gedragingen.

@ Kersjes Succes in het ziekenhuis.

@ Linda Dat komt wel bekend voor idd. Ik heb zowiezo veel meer last van afscheiding als voorheen omdat het meer dan 1 keer voorgekomen was halverwege de zwangerschap heb ik het niet echt gevraagd aan de vk.

@ Meimeltje Spannende weekjes nog. Ik hoop dat je snel gerustgesteld kunt zijn. Is ook lastig om in het begin het hartje te vinden. Bij mij werkte het pas echt goed vanaf 16 weken. Daarvoor was ik zeker 10 min opzoek en met het apparaatje in m'n buik aan het porren tot ik haar vond. Net boven het schaambot. Toen ik na een aantal weken de angel sounds niet gebruikt had kon ik in eerste instantie haar niet meer vinden, omdat ik gewoon veel te laag had gemikt. Ik zat nog onder de navel te luisteren terwijl dit nu een beetje schuins naast de navel moest zijn.

Hier loop ik maar steeds te stressen over alles wat nog gedaan moet worden in huis. Ik zie van alles en begin overal opruim projecten die half af zijn.
M'n achtertuin is gelukkig nog alleen wat onkruid tussen de tegels weghalen, maar bukken gaat niet echt meer en ik heb geen zin om op m'n billen op natte tegels te gaan zitten. Dan maar verder met de zolder moet nog een hoekje opruimen/weggooien. Tja wasmachine staat daar dus Kraam zal ongetwijfeld daar komen. Phoe ik wordt eigenlijk al gewoon steeds moe van mezelf en het steeds als een kip zonder kop rondrennen in huis. Dus wat dat betreft misschien maar beter dat beebje evt later kan komen eer dat ik alles op orde heb en tevreden ben.
Hmm woensdagmiddag. Zoonlief wilde graag een zakcentje bijverdienen
pi_69896123
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef tessie het volgende:
Linda, misschien is het een gedeelte van je slijmprop ofzo? Die kan je blijkbaar ook al heel vroeg verliezen, en dat wordt dan gewoon weer opnieuw aangemaakt.
Na de uitleg van Tan over hoe zo'n slijmprop eruit ziet, dacht ik ook dat dat het was...(Was vannacht om half 4) en sindsdien heb ik alleen maar gedroomd over veels te vroeg geboren babies enzo... Maar dat kan dus blijkbaar geen kwaad...mooi! Onze beeb moet toch echt nog een beetje blijven zitten!

Rommelt er al iets in Tessie-buik?
Lotte!
Noah!
pi_69896214
Incantrix veel succes ik zal voor je duimen.
pi_69896409
Urla welkom!
Linda, ik dacht ook al aan slijmprop idd. Maar dat is niet zo'n drama als bv vliezen hoor, zoals tessie al zegt, betekent dat helemaal niet dat je kindje al geboren gaat worden!
Toch even bellen voor de zekerheid misschien?
Incantrix succes! Vast gewoon een eigenwijze beeb
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69896455
Incantrix ik ben denk ik wel te laat, maar wil je toch even succes wensen!
pi_69896660
iemand enig idee dan wat slijmprop is in het Duits? (Soms haat ik het, zwanger zijn buiten Nederland...)
Lotte!
Noah!
pi_69896849
Linda, een vriendin van mij had haar slijmprop ook al heel vroeg verloren, maar ze is gewoon met 38 weken pas bevallen hoor. Aan het eind van je zwangerschap is het vaak wel een teken dat er wat gaat beginnen, maar eerder zegt het dus blijkbaar niets... Ik heb alleen geen idee hoe je dat in het duits zou zeggen....

En hier rommelt er nog helemaal nix helaas.
pi_69896910
Het woordenboek weet het ook niet Heb tantetje-gyn maar even gemaild. Ga er inderdaad maar vanuit dat er niks aan de hand is, maar navragen bij iemand met medische ervaring kan nooit kwaad natuurlijk!

Jammer dat er nog niks rommelt! Het was nog wel "jouw" dag!
Lotte!
Noah!
pi_69897000
Ja even navragen kan altijd, ben je zelf ook weer wat meer gerustgesteld waarschijnlijk.
En ik dacht idd dat het mijn dag zou zijn, maar ja... die hersenen van mij werken al een tijdje niet meer he, dus zo betrouwbaar zijn mijn voorspellingen blijkbaar niet meer haha!
pi_69897025
Hij is nog niet voorbij
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')