Ik heb een ding van een paar tientjes gekocht en die trekt het ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Deetch het volgende:
zou die wel sterk genoeg zijn voor eiken vloerdelen?
Om een rare reden vertrouw ik tweedehands niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef rjce het volgende:
koop gewoon een mooie 2e hands Festool machine daar heb je veel meer aan!!
Ik heb hem zonder de trekfunctie en heb geen klagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef bleiblei het volgende:
Het is dees geworden:
[ afbeelding ]
Iets duurder dan gepland, maar ook bruikbaar als we de vloer gaan leggen (kan tot 30cm zagen).
Daar kenne we weer een hoop jaren mee vooruit.
Ik heb zelf een Bosch PCM8S. Je kunt het blad roteren, draaien en naar je toe trekken. Maximaal 7cm dik en over een lengte van ongeveer 40cm.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
Hoe werkt dat roteren over een aantal assen?
Naar voren/achteren is wel fijn als we de eiken vloer gaan leggen denk ik.
Of is dat niet bedoeld om planken op maat te zagen?
Wat ik wel gezien heb is dat die dingen die naar voren/achteren kunnen, een stuk duurder zijn.
Ik ga iig. ff zoeken naar het typenummer.
Die staat inderdaad op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef Forno het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Bosch PCM8S. Je kunt het blad roteren, draaien en naar je toe trekken. Maximaal 7cm dik en over een lengte van ongeveer 40cm.
[ afbeelding ]
Dat is een erg mooie! Vooral het kunnen kantelen van het zaagblad lijkt me erg handig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef Forno het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Bosch PCM8S. Je kunt het blad roteren, draaien en naar je toe trekken. Maximaal 7cm dik en over een lengte van ongeveer 40cm.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |