Nee GLU.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:55 schreef intraxz het volgende:
Je bedoelt de HKU? Anyway ik weet wat je bedoelt. 2 keer meegedaan aan zon intake en beide keren een compleet andere beoordeling gehad.. Rare bende.
http://tinyurl.com/nhn5ytquote:Op woensdag 10 juni 2009 04:59 schreef Isabeau het volgende:
Misschien handig als je even uitlegt wat het GLU is, ik ben niet thuis in àlle DLW's van Nederland.
Right.quote:
Leuk dat je hier de smartass komt uit hangen, maar GLU komt dus niet voor (in deze context) op de eerste pagina van Googlequote:
zeker welquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:42 schreef Sinat het volgende:
[..]
Leuk dat je hier de smartass komt uit hangen, maar GLU komt dus niet voor (in deze context) op de eerste pagina van Google
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:42 schreef Sinat het volgende:
[..]
Leuk dat je hier de smartass komt uit hangen, maar GLU komt dus niet voor (in deze context) op de eerste pagina van Google
Het is een mooie vooropleiding voor een kunstacademie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef godigita het volgende:
Wees blij dat je bent afgewezen, dat Grafisch Lyceum heb je geen zak aan. Tenzij je zin hebt om 4 jaar te spenderen aan halfbakken opdrachten, met de daarbij behorende beoordelingsgradaties van: ingeleverd: 6, ingeleverd en ook nog wat tijd aan besteed: 8.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag intake, en die ging wel goed!
In mijn geval moest je je portfolio laten zien, allemaal mensen om me heen met een ervaring van het HKU(die dit als noodoplossing hadden, mochten ze niet worden aangenomen op de HKU)quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zit je als groentje, net van school, te solliciteren met naast je stropdaslullen met 30 jaar ervaring in het vakKansloos.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb eens een keer een gezamenlijke sollicitatie gehad. Dat was ook faal.
Zit je als groentje, net van school, te solliciteren met naast je stropdaslullen met 30 jaar ervaring in het vakKansloos.
Ook zo'n intake zoals TS beschrijft gezamenlijk doenEcht...
deed je springers of normaal?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef wazoomie het volgende:
Ben je nou echt daar afgewezen? Ik kwam echt met iets compleet gays aan en werd aangenomen. De eisen daar zijn zooo laag. Ben nu ook gestopt met de opleiding, kon de motivatie echt niet vinden..
Hier zit ik nu ook heel erg aan te twijfelen, maar kan eigenlijk niet heel veel kanten meer op, omdat het al zo laat is! ik open er wel een topic in SES overquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef godigita het volgende:
Wees blij dat je bent afgewezen, dat Grafisch Lyceum heb je geen zak aan. Tenzij je zin hebt om 4 jaar te spenderen aan halfbakken opdrachten, met de daarbij behorende beoordelingsgradaties van: ingeleverd: 6, ingeleverd en ook nog wat tijd aan besteed: 8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |