Klinkt vrij alcoholistisch...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:39 schreef lichtekooi het volgende:
Teveel drinken do de week.
ik drink te veel. Dat weet ik ook en ik slaap er door veel te weimig. Vandaagg meer da 2 flessen wijn en 6 bier op en morgen werken...
Ik drink teveeel als ik moet werken.
Eng? beetje moed indrinkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:48 schreef lichtekooi het volgende:
Ik moet wel opleten, want ik ben nu zl elke das vanaf donderdag zat geweest en dat is te vaak. Ik moey even niet meer drinken maar. Morgen cola. Dan heb ik een date en dat vind ik eng
Voor wat?quote:
Ja want alle hoeren zuipen zich altijd de hele dag lamquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef Kornovichvb het volgende:
dat verklaart namelijk het drankgebruik
Verkapt kijk mij eens stoer typen terwijl ik ladderzat ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef Multiply het volgende:
Mensen die niet meer kunnen typen als ze dronken zijn. Sad..
ik wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:00 schreef Queque het volgende:
[..]
Ja want alle hoeren zuipen zich altijd de hele dag lam
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:58 schreef Dartanion het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is!
Da's idd wel erg veel *zegt iemand die vanavond 4 halve liters bier op heeft.*quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:39 schreef lichtekooi het volgende:
Teveel drinken do de week.
ik drink te veel. Dat weet ik ook en ik slaap er door veel te weimig. Vandaagg meer da 2 flessen wijn en 6 bier op en morgen werken...
Ik drink teveeel als ik moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |