En hoe laat moet je beginnen met werken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef EvanStone het volgende:
Ik heb hier geen last van, maar het wordt elke keer steeds later.
7.30quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En hoe laat moet je beginnen met werken?
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik lig alweer 'n paar nachten in bed te koekeloeren omdat ik wakker ben, ik kan niet slapen dus ben ik er maar uit gegaan en ga ik maar wat doen. Dan maar niet slapen.
quote:
Mijn eerste afspraak staat om half 5 's middags, dat motiveert nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
Best herkenbaar. Enige keren dat het me lukt op tijd naar bed te gaan is wanneer ik de dag erna echt vroeg op moet voor iets belangrijks
Meestal ga ik dan gewoon door. . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
Best herkenbaar. Enige keren dat het me lukt op tijd naar bed te gaan is wanneer ik de dag erna echt vroeg op moet voor iets belangrijks
Bierquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
Gaat naar bed Gaat nog maar even een biertje halen.![]()
Proost . .quote:
*pakt een koude uit de koelkastquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Proost . .![]()
Nog een paar minuten dan . . .
In de vakantie? Wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:15 schreef Siniti het volgende:
Maar hoe laat gaat TS dan normaal naar bed?
Dat is toch juist chillquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de vakantie? Wanneer ik zin heb.
Maar ik ben het zat om me hele ochtend door te slapen
Vooral het gezeur dat je dan pas om 2 uur je bed uit komt rollen is irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de vakantie? Wanneer ik zin heb.
Moet je ook niet doen. Koop een wekker en laat die je wakker maken om een uur of zeven. Dan ben je minder gebroken als dat je de hele morgen in je nest ligt te rotten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Vooral het gezeur dat je dan pas om 2 uur je bed uit komt rollen is irritant.
Precies! Mijn biologische klok gaat niet eerder af dan uurtje of 11 in de ochtend. Voor een uurtje of 2 ben ik dan ook nooit moe maar juist erg wakker, nu dus ook terwijl ik om 7 uur eruit moetquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef F04 het volgende:
Voor 2 uur kom ik m'n bed niet in.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
Gaat naar bed Gaat nog maar even een biertje halen.![]()
Mijne ligt soms gewoon makkelijk 24 uur in bedquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet
Mijn vaders uitslaap record is 5 uur 's middags ofzo, misschien wel langer. En dat zonder ziek te zijn.
Ja, van 2 tot 7 slapen zal het vast beter doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Koop een wekker en laat die je wakker maken om een uur of zeven. Dan ben je minder gebroken als dat je de hele morgen in je nest ligt te rotten.
Heet hij toevallig 'Vader Jacob'?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mijne ligt soms gewoon makkelijk 24 uur in bed
Hij heeft een puntquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, van 2 tot 7 slapen zal het vast beter doen
Ik vind het niet erg. Nu kan hij ook niet over mij zeikenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mijne ligt soms gewoon makkelijk 24 uur in bed
Leuke is dat eens om 5uur mij wakker kwam maken, daarna nooit meer gedaan ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Nu kan hij ook niet over mij zeiken
Ben je een geil wijf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef timbob het volgende:
Hey, blijf anders nog ff online. Gezellig
Ik slaap hooguit tot een uur of negen uit in de vakantie en dan kom ik al brak uit m'n nest. Maar dat kan ook komen omdat ik er dan pas tegen een uur of vijf in ben gegaan . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, van 2 tot 7 slapen zal het vast beter doen
Nog geen plannen helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nog een orbital concertje meepakken deze zomer?
Nee, dit is een terechte klacht en ik heb veel lotgenotenquote:
Jouw vader is echt een baas! Respect!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet
Mijn vaders uitslaap record is 5 uur 's middags ofzo, misschien wel langer. En dat zonder ziek te zijn.
Yep maar alleen voor mensen met meer dan 14 hyves vriendjes.quote:
Nee dus. ;')quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, dit is een terechte klacht en ik heb veel lotgenoten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep maar alleen voor mensen met meer dan 140 hyves vriendjes.
Dan mag ik niet meer in mijn eigen topic komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep maar alleen voor mensen met meer dan 140 hyves vriendjes.
Heb hem voor jou al aangepast . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan mag ik niet meer in mijn eigen topic komen
nu ben ik ook weer welkomquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb hem voor jou al aangepast . . .
Aah, dat haal ik net.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb hem voor jou al aangepast . . .
Ik slaap waarschijnlijk van 3 tot 12quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie hebben 't dan ook nog eens over uitslapen, ik ben om half 7 standaard wakker (ik kan niet uitslapen).
Sowieso is slapen eigenlijk overrated, je hebt in principe geen slaap nodig (aangezien we fysiek niet meer zoveel werk hoeven te verrichten dan vroeger), 't is meer om mentaal even leeg te worden en d.m.v. dromen je dag te evalueren/verwerken.
Niet dat ik 't niet fijn zou vinden om eens 'n hele nacht (vanaf 12u tot 'n uur of 7) gewoon fatsoenlijk te slapen
watquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
je hebt in principe geen slaap nodig
Potverdorie, gaan we ook nog ff een discussie beginnen . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie hebben 't dan ook nog eens over uitslapen, ik ben om half 7 standaard wakker (ik kan niet uitslapen).
Sowieso is slapen eigenlijk overrated, je hebt in principe geen slaap nodig (aangezien we fysiek niet meer zoveel werk hoeven te verrichten dan vroeger), 't is meer om mentaal even leeg te worden en d.m.v. dromen je dag te evalueren/verwerken.
Niet dat ik 't niet fijn zou vinden om eens 'n hele nacht (vanaf 12u tot 'n uur of 7) gewoon fatsoenlijk te slapen
dat is eigenlijk wel een waarheid als een koe. Het gebeurt me best wel eens dat er een nacht helemaal niet geslapen word en lichamelijk houd je dat prima vol. op een beetje branderige ogen enzo na. Geestelijk hakt het er wel in, maar als je daar een beetje overheen bent gaat het weer prima.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jep, twee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nog geen plannen helaasNiet van gekomen, weinig animo..
Jij?
Heb dus duidelijk wel slaap nodig om het bier weer te verwerken . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat is alles? Ik hoef niet tof of stoer te zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
dat kan. Vrij simpel.
Gewoon ver bij je bed uit de buurt blijven
Gebeurt mij nu ook wel eens.Zijn alleen wel dagen dat ik dan niet hoef te werken. Dat vind ik met mijn baan te onverantwoortdelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb dus duidelijk wel slaap nodig om het bier weer te verwerken . . .
Slapen heeft wel degelijk een functie die je niet mag onderschatten. En ookal slaap je niet dan heeft je lichaam wel rust nodig. Voorheen ging ik nog wel eens een nachtje of twee overslaan. Gewoon een werkdagje maken van 48 uur. Totdat de man met de hamer komt. . .
Nope alleen wakker blijven is een vereiste . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Dat is alles? Ik hoef niet tof of stoer te zijn?
Hoeft niet per sé, ik ben het wel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Dat is alles? Ik hoef niet tof of stoer te zijn?
Na een dag niet slapen kan je mij opvegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb dus duidelijk wel slaap nodig om het bier weer te verwerken . . .
Slapen heeft wel degelijk een functie die je niet mag onderschatten. En ookal slaap je niet dan heeft je lichaam wel rust nodig. Voorheen ging ik nog wel eens een nachtje of twee overslaan. Gewoon een werkdagje maken van 48 uur. Totdat de man met de hamer komt. . .
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang als je maar ver bij je bed uit de buurt blijft.
100%quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier in Maastrikkie wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
je moet haar batsen op haar verjaardag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:45 schreef Ascendancy het volgende:
En nu ga ik toch maar slapen. Vriendin morgen jarig, dus ik moet niet te brak zijn
Alvast van harte, en dat brak zijn komt morgen wel dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:45 schreef Ascendancy het volgende:
En nu ga ik toch maar slapen. Vriendin morgen jarig, dus ik moet niet te brak zijn
gefeliquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:45 schreef Ascendancy het volgende:
Als je een machine bediend of een motorvoertuig bestuurd is het ook niet aan te raden maar ik hoefte alleen maar in mijn winkel te staan en ging meestal 's nachts grote veranderingen doorvoeren omdat ik dan niet werd lastig gevallen door klanten en telefoontjes. Maar dan moet je niet halverwege even relaxed gaan zitten want dan ben je zo weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeurt mij nu ook wel eens.Zijn alleen wel dagen dat ik dan niet hoef te werken. Dat vind ik met mijn baan te onverantwoortdelijk
Gefeli en trusten . . .quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:45 schreef Ascendancy het volgende:
* Stuurt walking fridge terug naar z'n oplaadpunt en drinkt verder op kosten van JJH *quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:44 schreef JJH het volgende:
* JJH zet een vers krat op tafel
Bedien uzelf.
Ik rijd taxi, heb dus andermans leven in mijn handen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je een machine bediend of een motorvoertuig bestuurd is het ook niet aan te raden maar ik hoefte alleen maar in mijn winkel te staan en ging meestal 's nachts grote veranderingen doorvoeren omdat ik dan niet werd lastig gevallen door klanten en telefoontjes. Maar dan moet je niet halverwege even relaxed gaan zitten want dan ben je zo weg.
Je kan beter je handen aan het stuur houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd taxi, heb dus andermans leven in mijn handen...
http://www.dutchcowboys.nl/viral/16823quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
* Stuurt walking fridge terug naar z'n oplaadpunt en drinkt verder op kosten van JJH *
Ha-haquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan beter je handen aan het stuur houden
Maar dat is een beroep die ik niet zou kunnen uitvoeren. Van zitten en autorijden word ik zo gaar. Dat gaat geheid fout.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dutchcowboys.nl/viral/16823
wil ik ook!
ik dus niet, stilstaan is veel erger. Ik kan prima een nachtje doorsturen. Slaperig zal ik dan niet gauw worden. Stilstaan is echter killing...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Maar dat is een beroep die ik niet zou kunnen uitvoeren. Van zitten en autorijden word ik zo gaar. Dat gaat geheid fout.
Eén maal is mij dat overkomen, en daar heb leering uit getrokkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 03:13 schreef TLC het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je snachts in bed ligt en dat je dan heel erg moet plassen maar dat je dan geen zin hebt om op te staan ? dan lig je zo onrustig te woelen in bed en 10 minuten later of zo denk je "fuck ik had al lang terug kunnen zijn van de wc en rustig verder kunnen gaan met slapen"
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:13 schreef TLC het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je snachts in bed ligt en dat je dan heel erg moet plassen maar dat je dan geen zin hebt om op te staan ? dan lig je zo onrustig te woelen in bed en 10 minuten later of zo denk je "fuck ik had al lang terug kunnen zijn van de wc en rustig verder kunnen gaan met slapen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |