okequote:Op woensdag 10 juni 2009 02:04 schreef Skylark. het volgende:
Je vergeet een foto, Zotheid. Kijk de 1e pag van dit topic.
Hmmkay!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Oké, en nu al onze posts in dit topic leeg-editen!
Dat Yeaah No Youtubefilmpje van je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Oké, en nu al onze posts in dit topic leeg-editen!
OHquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Fascination het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=63301
Zie hier wat voorafging aan de kaste.
Dan hacken we alle modaccounts!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, man!Mods kunnen toch alle edits zien.
Ja, wilde 'm al posten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Yeaah No Youtubefilmpje van je.
Het begint eng te worden nu! Ik wilde zojuist die originele kaste plaatsen.quote:
quote:
Trusten, Ludo! Het was me een waar genoegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
En nu ga ik mijn hoofd ten rusten leggen.
Welterusten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
En nu ga ik mijn hoofd ten rusten leggen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:18 schreef Merkie het volgende:
Ik kom hier nooit, maar toch wil ik graag mijn respect betuigen. Twee Barney's voor je skills IQM.
Zoals dat altijd zo gaat: een gebroken hartje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
Weet je wat erg is? Als ik de post geschiedenis van E check op dat spelpuntforum, dan was hij in 2006 nog echt normaal.
Wat heeft hem in die paar jaar doen veranderen in wat ie nu is
En het internetquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals dat altijd zo gaat: een gebroken hartje.
Toen was tie toch ook al een schaker met een kaste-systeem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
Weet je wat erg is? Als ik de post geschiedenis van E check op dat spelpuntforum, dan was hij in 2006 nog echt normaal.
Hmm, of had ik eerst een andere user gechecked, want deze is wel irritant vanaf 2004quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, of had ik eerst een andere user gechecked, want deze is wel irritant vanaf 2004
Kreun.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:28 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=61715
Ik heb middels heel wat google-queries ook een e-mailadres van hem proberen te achterhalen, maar hij gebruikte telkens nieuwe e-mailadressen als hij een toernooi ofzo opzette (schaaktoernooi1@hotmail.com of iets dergelijks).quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:28 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=61715
Yup, had ik ook al gevonden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Bagger op youtube moet verboden worden...
Dit topic bevestigd het gebeuren nog meer. Hier gaat Emimich in op een fimpje op spelpunt, en probeert hij die supertov via FOK! belachelijk te maken!
quote:Emimich en supertov, vechten al jaren voor wie de eerste plek in de colonnes van spelpunt mag hebben. Gelukkig kan hij op FOK zijn eigen kaste beginnen waar hij eerste is!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:29 schreef MouzurX het volgende:
Iets zegt me dat hij later een suzuki swift gaat kopen ... zwart
Dit is echt tragisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Bagger op youtube moet verboden worden...
Dit topic bevestigd het gebeuren nog meer. Hier gaat Emimich in op een fimpje op spelpunt, en probeert hij die supertov via FOK! belachelijk te maken!
Emimich en supertov, vechten al jaren voor wie de eerste plek in de colonnes van spelpunt mag hebben. Gelukkig kan hij op FOK zijn eigen kaste beginnen waar hij eerste is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |