Deze zit morgen toch weer in de prullenbak.quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IQM maakt zelfs screenshots van de screenshots. Je mag later in mijn bedrijf komen werken, IQM.
Deze kaalheidsgrap was dan wel weer grappig!quote:
Be my guest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
We moeten dat forum echt raiden ouwe.
Die superman valt zo lekker op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het uitroepteken!
Of de lachende!
Of de verbaasde!
Al mijn kaalheidsgrappen zijn leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
Deze kaalheidsgrap was dan wel weer grappig!
Of dezequote:
Het hartje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het uitroepteken!
Of de lachende!
Of de verbaasde!
Deze is voor jou, ouwe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik weet dat ik niet al te vaak meer hier ben te vinden maar dit is wel weer een parel van een topic en ik ben blij dat ik er deel aan neem!!!!![]()
![]()
quote:
Nu? Is het eigenlijk niet beter dat hij morgenmiddag wordt geopend?quote:
De enige PM die ik heb gestuurd is met het bestandje / de tekst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
Nu? Is het eigenlijk niet beter dat hij morgenmiddag wordt geopend?
En ik heb geen PM gehad (betreffende topicinhoud, schat ik).
Hé waarom kom je niet meer op je normale accquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
En ik heb geen PM gehad (betreffende topicinhoud, schat ik).
Eigenlijk wel, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
c.q.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Fascination het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=63301
Zie hier wat voorafging aan de kaste.
Ontvangen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige PM die ik heb gestuurd is met het bestandje / de tekst.
Nu of morgen?quote:
Waarom kiezen als het allebei kan?quote:
Doe wel ff file > save as zG.quote:
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Vrijdagmiddag zou het beste tijdstip zijn.
In deze.quote:
Op vrijdag wil iedereen naar huis en kijkt de laatste uurtjes weg. Vrijdagmiddag is het populairst op FoK!. Samen met de zondag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.
quote:
Woensdagmiddag it is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.
Dude, ik kon al moeilijk wachten toen ik er net achter kwam. Heb ook gelijk drie of vier man gePM'd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op vrijdag wil iedereen naar huis en kijkt de laatste uurtjes weg. Vrijdagmiddag is het populairst op FoK!. Samen met de zondag.
Ik zeg morgen + vrijdag de herkansing.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik kon al moeilijk wachten toen ik er net achter kwam. Heb ook gelijk drie of vier man gePM'd.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lullig die foto in Zotheids fotoboek.
Had ie helemaal z'n haar mooi gedaan, vergat ie het mee te nemen.
Mooi, dan kan ik met een gerust hart mijn bed op zoeken zonder bang te zijn iets te missen.quote:
Ouwe comedian die je bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lullig die foto in Zotheids fotoboek.
Had ie helemaal z'n haar mooi gedaan, vergat ie het mee te nemen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom kiezen als het allebei kan?
Kweenie.Morgen is misschien wel beter, maar nu klinkt zo aanlokkelijk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart mijn bed op zoeken zonder bang te zijn iets te missen.
Te laatquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg morgen + vrijdag de herkansing.
quote:
Hij is er al dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |