Oke.quote:
Gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeder van ZH: De shampoo is op.![]()
ZH: Geeft niet.
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
http://deikbeninhetechthe(...)geniekhyve.hyves.nl/quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
Valt me van jou ook reuze mee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Jammer dat de Fok!kers niet wat knapper zijn.
Ik heb tenminste nog seks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
U zegt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.
Don't try so hard young padawan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer de lange-afstand-sprint winnen in het sportevenement van een bejaardentehuis.
Wuhu, niet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zie het zweet al over je gladde voorhoofd druipen.
Dus ik zit ook in die categorie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigd.
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik wilde Mimi even een PM sturen, is z'n PM-box niet beschikbaar.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?Jij verpest alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |