Oke.quote:
Gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeder van ZH: De shampoo is op.![]()
ZH: Geeft niet.
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
http://deikbeninhetechthe(...)geniekhyve.hyves.nl/quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
Valt me van jou ook reuze mee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Jammer dat de Fok!kers niet wat knapper zijn.
Ik heb tenminste nog seks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
U zegt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.
Don't try so hard young padawan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer de lange-afstand-sprint winnen in het sportevenement van een bejaardentehuis.
Wuhu, niet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zie het zweet al over je gladde voorhoofd druipen.
Dus ik zit ook in die categorie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigd.
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik wilde Mimi even een PM sturen, is z'n PM-box niet beschikbaar.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?Jij verpest alles!
't Is altijd hetzelfde met die potten.quote:
Whut? Die heb ik nog nooit gezien volgens mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben wanhopig op zoek naar die foto waar piovan in een racestoel zit.
Uitslapen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Als we nou eens afspreken dat we allemaal wat vroeger online komen, lopen we tenminste niet met wallen rond de volgende ochtend.
Ik ook, maar ik hou rekening met de rest. Ergo; ik hou niet van 's nachts FoK!'ken.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:32 schreef Allure_ het volgende:
Ja, Fas gaat quasi aardig doen om wat emotionele reacties los te wrikken bij onze arme stumpert. Dan kan zij die vervolgens weer hier kan posten, waardoor haar aanzien weer stijgt.
Scherp hoor.
Nee sorry. Mijn leven gaat opzich wel voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Als we nou eens afspreken dat we allemaal wat vroeger online komen, lopen we tenminste niet met wallen rond de volgende ochtend.
quote:
Gistermiddag kreeg ik van een niet nader te noemen persoon een pm met deze feiten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar wanneer is dit allemaal uitgekomen, of is dit al een langlopende zaak???
Je dacht het daadwerkelijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik denk niet dat het, hoewel er wel degelijk gelijkenissen zijn, dezelfde persoon is. Jammer
't Is vergelijkbaar met de Joran-zaak van Peter R. de Vries. D'r gingen maanden aan voorbereiding en infiltratie aan vooraf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar wanneer is dit allemaal uitgekomen, of is dit al een langlopende zaak???
Bedoelt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]uit dezelfde serie. Die kan ik zo snel niet vinden, maar weet wat je bedoeld
(wat echt erg is)
Witte driekwartsbroek rood shirt of net andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]uit dezelfde serie. Die kan ik zo snel niet vinden, maar weet wat je bedoeld
(wat echt erg is)
JWZ ouwuh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een schande eigenlijk, kaalsanova die je bent.
Ik moest alweer lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een schande eigenlijk, kaalsanova die je bent.
Wishful thinking, Ludo, wishful thinking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |