Dude, in Manhattan zijn er al 171 Starbucks filialen. Manhattan is een focking deelgemeente van NY.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
Is starbucks van levensbelang? Ze kunnen geen eens goede koffie zetten
dat is meer een gevolg van de swine flu, uiteraard heeft ten napel hier een aandeel in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, in Manhattan zijn er al 171 Starbucks filialen. Manhatten is een focking deelgemeente van NY.
Ja en? Amerikanen hebben geen smaak. Die eten fastfood als ontbijtquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, in Manhattan zijn er al 171 Starbucks filialen. Manhatten is een focking deelgemeente van NY.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
dat is meer een gevolg van de swine flu, uiteraard heeft ten napel hier een aandeel in.
Een deelgemeente met meer inwoners dan Amsterdam en Rotterdam bijelkaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, in Manhattan zijn er al 171 Starbucks filialen. Manhattan is een focking deelgemeente van NY.
En waarom moeten wij alles wat in NY zit ook hier hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, in Manhattan zijn er al 171 Starbucks filialen. Manhattan is een focking deelgemeente van NY.
Dat zegt meer over hun dan over onsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
dat is meer een gevolg van de swine flu, uiteraard heeft ten napel hier een aandeel in.
Snap jij dat geeneens?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Ascendancy het volgende:
Waar de neuk heeft Damsco het eigenlijk allemaal over
Sommige mensen vinden het ook echt lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die naar Starbucks gaan en Ben & Jerry's eten omdat het een levenstijl is
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die naar Starbucks gaan en Ben & Jerry's eten omdat het een levenstijl is
Wal doet teveel denken aan Wall ( duitse muur )quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:15 schreef The_Flash het volgende:
Wal Mart heeft ook gefaalt in Duitsland trouwens, als ik het me goed herinner.
Het zit wel diep héquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wal doet teveel denken aan Wall ( duitse muur )
En Mart doet teveel denken aan March ( marcherende Duitse legers in de 2e wereldoorlog )
Wat een hulliesquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En Mart doet teveel denken aan March ( marcherende Duitse legers in de 2e wereldoorlog )
Ja man.quote:
Oh mij deed het juist denken aan Hitler, want dat krijg je als je de letters een beetje schuift en aanpast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Te makkelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Oh mij deed het juist denken aan Hitler, want dat krijg je als je de letters een beetje schuift en aanpast.
Dan moet je juist niet bang zijn voor die Duitsers.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben geen Duitser.
Ik ben Gangster.
Maar de acteurs in hun favoriete televisieseries doen het ook !quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb me schietcursus niet gehaald, remember?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet bang zijn voor die Duitsers.
Hossel je gang bij elkaar en knal ze.
Heath Ledger heeft ook 10001 pillen gegeten, doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Maar de acteurs in hun favoriete televisieseries doen het ook !
Je had die toch nog helemaal niet afgenomen? En je had wel al praktijkles gehad. Daar komt nog bij dat je altijd nog je homeboys als back up hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb me schietcursus niet gehaald, remember?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je had die toch nog helemaal niet afgenomen? En je had wel al praktijkles gehad. Daar komt nog bij dat je altijd nog je homeboys als back up hebt.
Beide draaien anders geen topcijfers in België.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:50 schreef o.us het volgende:
Waarom hebben we geen hyermarkten zoals Carrefour en Auchan?(hebben ze zelfs in België
)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WaT BeNN jiJ v0or Unn H4TUrrrrquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 10-06-2009 12:48:20 ]Feyenoord Rotterdam
quote:
Omdat het dan niet meer leuk is om naar Zuid Frankrijk te gaan!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:50 schreef o.us het volgende:
Waarom is de enige Starbucks van Nederland in Schiphol en niet gewoon normaal in de Randstad?![]()
Waar blijft 7 Eleven in Nederland??
Waarom hebben we geen hyermarkten zoals Carrefour en Auchan?(hebben ze zelfs in België
)
Klacht: Bedrijven die in andere landen (zelfs België) van levensbelang zijn die hier in Nederland niet te vinden zijn. Blijven we soms achter?
Verschil is dat het daar ook nog supergoedkoop is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
die is al in aanbouw!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:58 schreef Gamer_V het volgende:
Er komt een Starbucks naar Utrecht CS. Begin augustus ofzo
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:41 schreef ASroma het volgende:
kop koffie voor 7,50 euro. Gewoon omdat het kan.
Dat is het enige voordeel, daar zijn we straks mooi vanaf als je die zooi ook hier kan krijgen. Op Utrecht CS poseren met je Starbucks is niet echt hip meer natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef boskameel het volgende:
Starbucks. Foto's ervan maken met het logo expres naar de lens gericht
. Daarna die foto's dan op Hyves plaatsen om te laten zien hoe "hip" je wel niet bent
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef Droomert het volgende:
[..]
Verschil is dat het daar ook nog supergoedkoop is.
Denken dat Amerikaanse Starbucks het zelfde is al Nederlandse
*wijst naar fobo van getl0st*quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef boskameel het volgende:
Starbucks. Foto's ervan maken met het logo expres naar de lens gericht
. Daarna die foto's dan op Hyves plaatsen om te laten zien hoe "hip" je wel niet bent
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |