Dan zou je tenminste nog een heel a4-tje vol kunnen kladdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Wees blij dat je geen open vragen krijgt over die willekeurige feitjes!
Nu kun je gokkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zou je tenminste nog een heel a4-tje vol kunnen kladden
Nu is het óf goed, óf fout.
Sociologische empirie. Een heel brok algemene kennis, maar ook een heel brok nutteloze feitjes. Bij de vorige toets was 1 vraag bijvoorbeeld hoeveel % in Nederland allochtoon wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:24 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Waar gaat het over? Ik weet nog niet zeker of ik met je mee moet leven
Dankje wel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Nou, ok vooruit dan maar:
Je hebt het er maar zwaar mee TS! Sterkte!
weetje wel niet hoelang dat 3x doorlezen duurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Sjibble het volgende:
meerkeuze is nog wel het meest makkelijke
Kom op man, 3x doorlezen en je weet alles.
Jankerd
Inderdaad, en altijd maar van 1 stelling zeker weten dat die goed/fout isquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:42 schreef kikoooooo het volgende:
En dan vooral die stellingsvragen met twee stellingen en dit als antwoordmogelijkheden: stelling 1 is juist, stelling 2 is onjuist.
Die hadden we vandaag wonder boven wonder gelukkig niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, en altijd maar van 1 stelling zeker weten dat die goed/fout is.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook een pesthekel aan meerkeuze. En dan vooral die stellingsvragen met twee stellingen en dit als antwoordmogelijkheden: stelling 1 is juist, stelling 2 is onjuist. Enz. Geef mij maar open vragen, dan kun je er tenminste nog een mooi verhaal van maken als je het antwoord nog een klein beetje weet.
Klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook een pesthekel aan meerkeuze. En dan vooral die stellingsvragen met twee stellingen en dit als antwoordmogelijkheden: stelling 1 is juist, stelling 2 is onjuist. Enz. Geef mij maar open vragen, dan kun je er tenminste nog een mooi verhaal van maken als je het antwoord nog een klein beetje weet.
80%?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sociologische empirie. Een heel brok algemene kennis, maar ook een heel brok nutteloze feitjes. Bij de vorige toets was 1 vraag bijvoorbeeld hoeveel % in Nederland allochtoon was
Het was dus maar 5%. En ik, in Amsterdam West wonende, wordt omringt door moslims dus had 10% gegoktquote:
Is dat WO?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sociologische empirie. Een heel brok algemene kennis, maar ook een heel brok nutteloze feitjes. Bij de vorige toets was 1 vraag bijvoorbeeld hoeveel % in Nederland allochtoon was
Ja. Erg hé? Dat dit kan in Nederland. Belachelijk zeg. Is echt niveau MBO. Beter dat TS een echte studie gaat doen als microbiologie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |