You and me both.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is mijn manco... ik ben een denker. Ik denk te veel na, over alles. Ik analyseer altijd (onbewust) alles kapot.
En dat moet niet, dat weet ik... maar zie dat nog maar af te leren...
jaaaa jij welquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel betere dingen te doen als ouwehoeren
jaa maar dan is het helder over wie het gaatquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was al die jaren al zo.
Hey mede-denker..quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is mijn manco... ik ben een denker. Ik denk te veel na, over alles. Ik analyseer altijd (onbewust) alles kapot.
En dat moet niet, dat weet ik... maar zie dat nog maar af te leren...
Ja, ben er ook echt blij mee en helemaal op mijn plek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk naar Apeldoorn verhuisd. Ja, ik heb ongeveer een gat van een half jaar in mijn geheugen
. Maar tof!
neuh op moment niet eigenlijksquote:
ohw nee als ik eenmaal begin te denken.. kan ik me nachtrust wel vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey mede-denker..bekende eigenschap. Behalve als ik ga slapen, dan kan ik op een of andere manier álles naast me neerzetten
hahahahaquote:
Je leek me anders het type wel voor. Overdag een muurbloempje en 's nachts een (geile?) meesteres.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was n heel flauw grapje, moet daar niks van hebben![]()
Je kan het morgen toch ook lezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:35 schreef Lotusss het volgende:
Geen bericht terug gehad...
Dus ik ga maar eens een poging doen om te slapen.
Truste iedereen en als er een update is dan post ik die wel!
Welterusten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook slapen (nadat ik het al drie keer heb aangekondigd).![]()
.
Slaap lekker Klutsjequote:
Buenas noches chica...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste allemaal
![]()
Ik moet zo ook maar me bedje opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |