Waar in Italie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ga 2 weken met vrienden naar Italië.![]()
Beterschap Carool!
ik wil ook op vakantie.. maar weet nog niet wat..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie de laatste tijd wel meer last van
euh bedankt hequote:
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zei ik nietIk bedoel dat er ook mensen zijn die niet gaan
![]()
Rio? [ afbeelding ]
goeie morguhhhquote:
Wordt ie nu wel gefixt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
quote:
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
zeker! heb er wel zin inquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de auto
das gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker! heb er wel zin inIk moet helemaal naar de hiel toe, dus tis wel een flink stukje rijden
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Ik heb het over de electrische kap van mijn autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |