Ach er zijn ook mensen die denken dat drugs een oplossing zijn voor hun problemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is het toch dan een geruststellende gedachte dat Geert Wilders als eerste in de uitkeringen gaat snoeien en alle ontslagbescherming gaat slopen. Plus marktwerking in zowat alle sectoren introduceren.
ja maar daar heb ik minder last vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die denken dat drugs een oplossing zijn voor hun problemen
defnineer de gewone manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Bascule het volgende:
Iemand als Tolstoi nam aan het eind van zijn leven afstand van de elite en vond dat de waarheid bij de gewone man gezocht moest worden. Ik denk dat hij gelijk had.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Bascule het volgende:
Iemand als Tolstoi nam aan het eind van zijn leven afstand van de elite en vond dat de waarheid bij de gewone man gezocht moest worden. Ik denk dat hij gelijk had.
Jan met de Pet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed wie is nu eigenlijk die "Gewone man"
Degene die worden uitgezogen door de Hoge Heren in Den Haag. Die hun eigen salaris verhogen en de hardwerkende burgers erop achteruit laten gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Hexagon het volgende:
En wanneer werk je hard? Waar ligt die grens eigenlijk en wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef Wopper1 het volgende:
De hardwerkende Nederlander.. Dat is in mijn ogen de gewone man.
"de hardwerkende nederlander"quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef Wopper1 het volgende:
De hardwerkende Nederlander.. Dat is in mijn ogen de gewone man.
Maar goed mensen.. Er is helemaal niks aan de hand, dus waar hebben we het over? Nederland is een paradijs!
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef gelly het volgende:
In 1 post m'n FOK! bullshit bingokaart vol. Proviciat.
Luie zweet eruit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is het toch dan een geruststellende gedachte dat Geert Wilders als eerste in de uitkeringen gaat snoeien en alle ontslagbescherming gaat slopen. Plus marktwerking in zowat alle sectoren introduceren.
Ik kan 'linkse kerk' niet vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef gelly het volgende:
In 1 post m'n FOK! bullshit bingokaart vol. Proviciat.
De 'rant' is de gewone man vs de politieke 'elite', de gewone man is dus de niet-politicus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Hexagon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |